bubble Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Przepraszam skuterJet, ale nic nie zrozumiałem z Twojego posta Możesz jaśniej (że się tak żarówkowo wyrażę)? Co ma największą moc? Halogeny, czy światła mijania? Do czego odnosi się stwierdzenie "To nie żarówki!!!" :?: :?: Nie kumam :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuterJet Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Możesz jaśniej (że się tak żarówkowo wyrażę)? -Teraz dobrze ? a tak na poważnie myślałem o żarówce 100 W czyli w dwóch halogenach 200W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubble Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Nadal nie kumam Twojego posta Szczególnie, że cytowałeś aflintę, a napisałeś "To nie żarówki bubble!!!" Rozumiem tylko, że przy odpalaniu wysiadają najmocniejsze żarówki (halogeny np.) Co poza tym miałeś na myśli pisząć "To nie żarówki...." to nie wiem :???: Chyba muszę na tej niewiedzy poprzestać.... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 co by się zyskało gdyby prawie w całym aucie założyć zamiast żarówek diody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 marek790, te diody to miały by być w lampach czy w podświetlaniu kokpitu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 aflinta - wszędzie, prósz świateł: mijania, drogowych, halogenów i stopu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 marek790, ogólnie to: 1) Dużo pracy 2) Brak gwarantowanego efektu 3) Problematyczna regulacja jasności - nie będzie taka sama jak przy żarówkach - ale zdaje się impreza nie ma regulacji jasności podświetlenia. Problem z podświetlaniem większych powierzchni jak tarcze zegarów, być może ultrajasne diody coś pomogą, zależy jaka jest wykorzystywana emisja światła, czy czołowa charakterystyczna dla diod czy też sferyczna jak to mają żarówki - wszystko zależy od budowy światłowodów (plastików). 4) Przy dobrym wykonaniu w zasadzie dożywotnie lampki w desce rozdzielczej (ale trzeba dobrze dobrać opornik do diody) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 aflinta - opisałeś jakby aspekt zewnętrzny a co oszczędnością na paliwie, mniejszą oślepialjnością, lepszym oświetleniem, większa widocznością ect, ect? czy diody wpływają na poprawę bezpieczeństwa auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 marek790, w przypadku jednego auta pomijalne. Większe różnice w spalaniu powodują wahania Twojego nastroju i odpowiednie traktowanie pedału gazu. W przypadku samodzielnej modyfikacji elementów które podlegają homologacji jak oświetlenie istnieje ryzyko, że w razie wypadku może być to podstawa do uznania Ciebie winnym zdarzenia drogowego jak również odmowy do wypłacenia odszkodowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 aflinta zostają zatem poczciwe żaróweczki. A może wiesz gdzie prócz serwisu można dostać takie duże oprawki na żarówki - do deski rozdzielczej. Gdzieś zgubiłęm jedną i nie mam podświetlonego zegara o informacji, iż jadę na długich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 marek790, obawiam się, ze może to być problematyczne by znaleźć poza serwisem (przynajmniej ja miałem problem do swojego modelu), ale z drugiej strony nie jest to jakiś masakryczny koszt. Można też nieco inaczej i tak sobie poradziłem z problemem, to zamiast na tym kołku plastikowym zwyczajnie przylutowałem żaróweczkę do kontaktów, jeździ już dwa lata i ma się dobrze (z tym, że ja to robiłem przy podświetlaniu nawiewów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 W serwisie już od drzwi mnie witają po imieniu a ja zawsze coś za kilka złotych kupuję. Już mi trochę głupio . aflinta a nie wiesz czy od innego japońskiego autka taka oprawka by pasowała? Bo jak nie to chyba też podlutuję - ino nie lubię takich rozwiązań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 marek790, niestety nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 aflinta - byłem na giełdzie i kupiłem, pasują od Nissana (jakiegoś) a nawet są podobne. Teraz z dzień nie będę oślepiał innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 A zmieniał ktoś może kolor podświetlenia zegarów w Imprezce GT? Czy jest tam kolorowa folia,którą można zmienić? Chciałbym sobie ujednolicić oświetlenie wnętrza bo zegary na zielono,dodatkowe wskaźniki na biało,a turbotimer na niebiesko-hipermarket normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi