mechanik Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 W dniu 22.11.2019 o 09:56, m_dz napisał: elementy zawieszenia są narażone na bezpośrednie oddziaływanie warunków atmosferycznych. Do nich także zaliczają się poduszki mocowania amortyzatorów. Innymi słowy, nie są one odizolowane od czynników atmosferycznych. Odnośnie tej skorodowanej nakrętki i nagwintowanego trzpienia - te drobiazgi mogłyby być wykonane ze stali nierdzewnej i po problemie @m_dz ten metal jest odporny na korozję tego typu Ponadto znane sa powszechnie zabezpieczenia antykorozyjne. Nawet najprostszy smar aplikowany na wspomniane wyżej elementy (np podczas standardowego serwisu) zabezpieczy wystarczajaco przed korozją. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 18 godzin temu, mechanik napisał: ten metal jest odporny na korozję tego typu Może teoretycznie jest odporny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor15799 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Dzisiaj w serwisie SUBARU Rzgów k Łodzi powiedzieli że nie mają takiej akcji serwisowej i mogę sobie pisać do Krakowa Obecność korozji potwierdzili i co z tego ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 W dniu 10.01.2020 o 21:06, igor15799 napisał: Dzisiaj w serwisie SUBARU Rzgów k Łodzi powiedzieli że nie mają takiej akcji serwisowej i mogę sobie pisać do Krakowa Obecność korozji potwierdzili i co z tego ! W pierwszej kolejności należy zdać sobie sprawy z różnicy pomiędzy akcją serwisową/kampania serwisową a biuletynem serwisowym. Kampania serwisowa jest obligatoryjne do wykonania w serwisie bez względu na wiek samochodu. Użytkowinicy są indywidualnie zapraszani do serwisu. Natomiast biuletyn serwisowy jest tylko i wyłącznie informacją od producenta (wsparciem) dotyczącą danej problematyki. Producent w nim opisuje genezę powstawania problemu oraz odpowiednie środki zaradcze. W dniu 10.01.2020 o 21:06, igor15799 napisał: Obecność korozji potwierdzili i co z tego ! Dany serwis powinien się zwrócić do DT z odpowiednim zapytaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor15799 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Dziękuję bardzo za wyczerpujące wyjaśnienie. Niestety nie pojadę ponownie do Serwisu i nie będę tłumaczył Panom co mają zrobić - bo to troszkę dziecinada i szkoda mi na to czasu. Może przy okazji wrócę do tematu. A póki co to osłony zdjęte i problem wilgoci w kielichach nie występuje Pozdrawiam Igor 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się