rutra80 Opublikowano 30 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 (edytowane) To z tego że przy odrobinie dobrej woli nawet silnika nie trzeba było włączać żeby zobaczyć że auto ma wyuczone jakieś absurdalne korekty na paliwie na jałowym -13% a na dużym przepływie +15% - usterka na poziomie przedszkola gdzie jedna z pierwszych rzeczy jakie się sprawdza to przepływka która jest na wierzchu. To że w trakcie 2 wizyt nikomu nie chciało się nad tym pochylić tylko dwa razy dymało się stałego klienta po 300km z tykającą bombą zegarową to już nie jest nawet brak dobrej woli tylko ZŁA WOLA. Ale wystarczy poprzeglądać to forum i opinie na necie żeby zobaczyć że ostatnimi czasy źle się dzieje w państwie duńskim... PS ja tam bym się nie chwalił że drzecie łacha jak klient zrobi sobie 2 razy kawę z ekspresu dla klientów ...chociaż w sumie jak ktoś cię czyta w tym wątku to i tak już chyba mocniej sobie dopiepszyć nie możesz Edytowane 30 Maja 2020 przez rutra80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się