owad Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Jednak niekoniecznie. Bo stop jest w wiekszosci wyłączony i nie dajesygnału do vdc. To co pisalem wczesniej moze tylko powodować wyłączenie abs. Bycmoze hillholder wylacza vdc....masz schemat body integrated unit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Albo schemat hollholdera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurando Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Używam telefonu. Podsyłam linka do całego manuala z Forka my14 nie mam z XV http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2014/ Pdf 242 M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurando Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Body integrated unit to jest ogólnie dodatkowy komputer który steruje innymi funkcjami elektrycznymi samochodu nie związanymi z pracą silnika. On tylko dostaje sygnał ze stopu. Hill Holder jest chyba "wewnątrz" modułu VDCs. W manualu jest dużo różnych informacji. Tylko dużo tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 (edytowane) Właśnie sprawdziłem bezpiecznik 8 w Foresterze XT my 17. 1. Trzeba najpierw odpalić i wybrać neutral, bo moduł stop potrzebny jest do odblokowania pozycji P, a przede wszystkim do odpalenia Forka (to tak jakbyśmy nie trzymali nogi na hamulcu). 2. Check engine nie pali się. 3. Hill holder, vsc i ABS nie działa oraz nie ma świateł stop. 4. AWD działa. 5. Zmiana trybów si-mode działa. 6. I najważniejsze, to naprawdę robi robotę, awaryjnie na pustym polu, czy parkingu można już kontrować do woli. Edytowane 23 Lutego 2021 przez Kmltyr88 1 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 5 minut temu, Kmltyr88 napisał: Właśnie sprawdziłem bezpiecznik 8 w Foresterze XT my 17. ... 3. Hill holder, vsc i ABS nie działa oraz nie ma świateł stop. ... 6. I najważniejsze, to naprawdę robi robotę, awaryjnie na pustym polu, czy parkingu można już kontrować do woli. jak nie działają stopy to nawet lepiej. w komentarzach do filmików będzie 'patrz jaki kozak, nie hamuje przed zakrętem' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 Na parking pod biedrą jak znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 1 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 W dniu 23.02.2021 o 08:37, Kmltyr88 napisał: 6. I najważniejsze, to naprawdę robi robotę, awaryjnie na pustym polu, czy parkingu można już kontrować do woli. Pięknie!! Brawo! Kurczę przydało by się jeszcze jakoś na hamownię podjechać i zobaczyć jaki jest podział momentu między osiami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim71 Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 Godzinę temu, MartyMcFly napisał: Pięknie!! Brawo! Kurczę przydało by się jeszcze jakoś na hamownię podjechać i zobaczyć jaki jest podział momentu między osiami. Można spróbować odczytać Active OBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 3 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 (edytowane) W dniu 1.03.2021 o 18:18, Jakim71 napisał: Można spróbować odczytać Active OBD Robiłem odczyty już w różnych scenariuszach, tyle że to, co komputer pokazuje, to stopień zablokowania sprzęgła i nie wiadomo jak to się przekłada na podział momentu między osie jako taki... Wiadomo natomiast, że nigdy nie będzie więcej niż 50% na tył i to też tylko okazjonalnie. Wiadomo też że, przynajmniej wg moich pomiarów, Forester nigdy nie odcina napędu tylnej osi do końca, tak jak powszechnie robi to konkurencja. Ten fakt właśnie, pozwala marketingowcom mówić w Subaru o stałym napędzie. Edytowane 3 Marca 2021 przez Kmltyr88 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 8 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 Marketing marketingiem, ale stały napęd do sama prawda W ogóle to chyba nie da się przekazać więcej niż 50 proc. Mocy za pomocą sprzęgła hydrokinetycznego. Dobrze mowie? Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 10 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2021 Nie znam się dokładnie, ale Yaris GR i Focus RS to potrafią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 (edytowane) W dniu 23.02.2021 o 08:37, Kmltyr88 napisał: Właśnie sprawdziłem bezpiecznik 8 w Foresterze XT my 17. 1. Trzeba najpierw odpalić i wybrać neutral, bo moduł stop potrzebny jest do odblokowania pozycji P, a przede wszystkim do odpalenia Forka (to tak jakbyśmy nie trzymali nogi na hamulcu). 2. Check engine nie pali się. 3. Hill holder, vsc i ABS nie działa oraz nie ma świateł stop. 4. AWD działa. 5. Zmiana trybów si-mode działa. 6. I najważniejsze, to naprawdę robi robotę, awaryjnie na pustym polu, czy parkingu można już kontrować do woli. Mam nowe wieści w temacie... Napisałem o tym sposobie w komentarzu do klipu na Youtube, w którym autor driftował SJ XT, że może skorzysta z porady... Okazało się, że jest od nas o krok dalej, bo ma zrobiony przełącznik, którego zadaniem jest odcinanie sygnału od kierownicy do ECU. Skutkuje to odczytem ECU, jakoby kierownica była cały czas na wprost, co nie powoduje ingerencji VSC. Zapytałem oczywiście o szczegóły tego rozwiązania, ale nie wiem czy się odezwie... Jest to jednak spora wskazówka, jaka drogą należy podążać. Edytowane 28 Października 2021 przez Kmltyr88 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 (edytowane) https://www.drive2.ru/l/469104712919024310/ Po Rosyjsku, ale w punkt... Kolega napisał tylko, że po ponownym włączeniu VSC tym przyciskiem, trzeba uruchomić ponownie zapłon, żeby przywrócić poprzedni stan. Ja dodam od siebie, że jeśli jest to odłączenie "steering wheel angle sensor", to należy pamiętać, że mogą z niego korzystać inne systemy auta, np AWD. Jak sam sprawdzałem, stopień blokady sprzęgła zależy od wielu czynników, mi od skrętu kół (przy maksymalnie skręconych przednich, na rolkach, bez dodania gazu mamy fwd). Na śniegu nie powinno mieć to znaczenia, ale na suchym raczej bym nie używał... Ps. Na zdjęciach jest przedlift, ale kolega z którym pisałem ma polifta i też wszystko działa. Edytowane 29 Października 2021 przez Kmltyr88 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Co za chore czasy żeby jakieś obejścia robić aby Subaru mogło bąka zakręcić choć trzymam kciuki aby udało się to ogarnąć. Nie wiem czemu Plejady wywaliły opcje wyłączenia całkowitego, a w innych markach można i kręcisz się aż porzygasz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Bo Oni wiedzą lepiej, co klient potrzebuje. ;-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 10 minut temu, Kukson napisał: Co za chore czasy żeby jakieś obejścia robić aby Subaru mogło bąka zakręcić choć trzymam kciuki aby udało się to ogarnąć. Nie wiem czemu Plejady wywaliły opcje wyłączenia całkowitego, a w innych markach można i kręcisz się aż porzygasz To jest problem wielu modeli... Chociażby Stelvio, czy Gulia (wyłączając Quadrifoglio) są totalnie zblokowane. Tam przeszczepiają system DNA z topowych wersji. Słyszałem już, że to wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ale jednak jest spora grupa samochodów (np. Cupra) mających to gdzieś 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Osobiście uważam, że ta lokalizacja i ten typ przycisku byłyby optymalne. Łatwiej otwór zrobić i zamaskować, no i nie będzie się mylić z wyłącznikiem przednich czujników parkowania, jeśli ktoś posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 (edytowane) 4 godziny temu, Kmltyr88 napisał: Słyszałem już, że to wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ale jednak jest spora grupa samochodów (np. Cupra) mających to gdzieś W Hondzie wyłączam całkiem ba nawet w Kia też, a w Subaru znanego z upalanie już nie Edytowane 29 Października 2021 przez Kukson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 to czekamy, na jakiś postęp prac, bo jak przyjdą pierwsze śniegi to będzie potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Jeśli rzeczywiście okaże się, że jest tam taki kolor przewodu, to w pierwszej kolejności podepnę kompa i zobaczę jak zachowuje się napęd po rozłączeniu i czy to faktycznie działa. Jak wszystko się sprawdzi, to 2x złączka wago, trochę przewodu, najmniejszy przełącznik kołyskowy i można się bawić z otworem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Jakoś mi to wcześniej umknęło... video-0-02-05-35a4b721dad75651855b069a837fbfd2508469bf2386a4274aeef87cd49f1545-V.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Ok. Temat dziś ogarnąłem... Po zbadaniu procentu zablokowania sprzęgła miedzyosiowego, okazuje się, że po tej modyfikacji układ AWD pracuje tak jakby kierownica była w położeniu do jazdy na wprost. W takiej pozycji, gdy przytrzymamy auto na hamulcu i dodamy trochę gazu, sprzęgło szybko blokuje w 100%. Przed modyfikacją, a na skręconych na maksa kołach, trzeba solidnie wcisnąć gaz, żeby uzyskać 50% zablokowania, a po modyfikacji mamy 100%. Jest to korzystne na śniegu, lodzie, gdyż z pewnością forester będzie chętniej zawijał tyłem, ale stanowczo nie polecam jeździć w ten sposób po twardym! Prędzej, czy później mogło by coś klęknąć. Poza tym wszystko działa tak, jak pisali na rosyjskim forum. Jest AWD, nie ma Check Engine, tryby SI drive oprócz x-mode działają. Na testy w praktyce będzie trzeba poczekać. Poniżej kilka dodatkowych zdjęć z dzisiejszych zmagań... 3 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmltyr88 Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Spadł śnieg, były i testy. Na S# na 1 biegu można z powodzeniem cyrkle kręcić, a najważniejsze, że w końcu człowiek nie wygląda na parkingu jak pokraka. 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 W dniu 29.10.2021 o 09:44, Kukson napisał: Co za chore czasy żeby jakieś obejścia robić aby Subaru mogło bąka zakręcić choć trzymam kciuki aby udało się to ogarnąć. Nie wiem czemu Plejady wywaliły opcje wyłączenia całkowitego, a w innych markach można i kręcisz się aż porzygasz Nawet w głupiej Daci Dokker da się wyłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się