-=nikon=- Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 Dziwna sytuacja, samochód po nocy wsiadam odpalam i po chwili pakiet CHECK i CRUISE. Samochód jedzie normalnie wiec 3 dni jeździłem. Dziś miałem chwilę i podjechałem do znajomego i szok 74 błędy. Może ktoś ma jakiś pomysł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel2.0 Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 (edited) Ale po co pomysły i domysły? Trzeba było odczytać te błędy i sprawa jasna Jak czytam Twój opis to przychodzi mi na myśl np. sonda lambda. W moim Forku też zapalał się check w chłodne dni na początku i za raz po odpaleniu kiedy samochód chwilę stał. Sonda wymieniona (tylko Denso) i problem z głowy. Ale to jedna z wielu możliwych przyczyn. Błędy się odczytuje a nie liczy P.S. Cruise miga przy zapalonym Checku. To normalne. Edited November 15, 2019 by Daniel2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 Dało się skasować, czy nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 Pierwsza przychodzi na myśl sonda. Druga pompa powietrza wtórnego lub jej zacinające się zawory. 74 błędy ? To jest coś co działa w tym aucie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirek 67 Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 (edited) Witam Miałem podobny problem z silnikiem benzyna 2.0 (to chyba EJ204) a po podłączeniu testera - problem z sondą lambda (drugą), której nawiasem mówiąc nie można było przetestować - tylko błąd i koniec. Kupiłem używkę i po kłopocie, nawet tempomat zaczął działać. Wcześniej jeździłem dieslem 2.0 (EE20 z 2008r.) z którym nie było żadnych problemów tylko ...padł...!!! po 275kkm - patrząc na forum to podobno jeden z dłuższych osiągów (przebiegów) tych silników. Z własnego doświadczenia wiem (z innych aut) jeżeli Twoje auto to nie złom (przecież go nie widziałem) to tak duża liczba błędów często wynika z zakłóceń zasilania - problem z alternatorem, a dokładniej regulatorem napięcia lub szczotkami. Ecu zamiast 14V dostaje 12V z akumulatora a zaraz 14V z alternatora i tak w koło - i nie potrafi poprawnie odczytać czujników...więc wali CHECKa z bagażem pseudo błędów. Sprawdź testerem na wskazanie napięcia na EKU - czy nie ma wahań, czy inne czujniki nie wariują, bo tyle błędów Ci się "nakociło" - aż dziwne (zakładam że instalacja nie była zalana, lub nie miała gości - np.zębów kuny, czy innego gryzonia! Pozdrawiam Edited November 15, 2019 by Mirek 67 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-=nikon=- Posted November 25, 2019 Author Share Posted November 25, 2019 U mnie okazał się akumulator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sadek78 Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Mam podobny problem. CHECK i CRUISE sie zapala i po dobie lub kilku odpaleniach auta znika na tygodnie. Sonda działa jak trzeba,z tego co sie dowiedziałem to w zagazownych autach dość częsty problem a problemem moze być mapa gazu ale jeszcze nie miałem czasu tego sprawdzić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now