-=nikon=- Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Dziwna sytuacja, samochód po nocy wsiadam odpalam i po chwili pakiet CHECK i CRUISE. Samochód jedzie normalnie wiec 3 dni jeździłem. Dziś miałem chwilę i podjechałem do znajomego i szok 74 błędy. Może ktoś ma jakiś pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel2.0 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) Ale po co pomysły i domysły? Trzeba było odczytać te błędy i sprawa jasna Jak czytam Twój opis to przychodzi mi na myśl np. sonda lambda. W moim Forku też zapalał się check w chłodne dni na początku i za raz po odpaleniu kiedy samochód chwilę stał. Sonda wymieniona (tylko Denso) i problem z głowy. Ale to jedna z wielu możliwych przyczyn. Błędy się odczytuje a nie liczy P.S. Cruise miga przy zapalonym Checku. To normalne. Edytowane 15 Listopada 2019 przez Daniel2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Dało się skasować, czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Pierwsza przychodzi na myśl sonda. Druga pompa powietrza wtórnego lub jej zacinające się zawory. 74 błędy ? To jest coś co działa w tym aucie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) Witam Miałem podobny problem z silnikiem benzyna 2.0 (to chyba EJ204) a po podłączeniu testera - problem z sondą lambda (drugą), której nawiasem mówiąc nie można było przetestować - tylko błąd i koniec. Kupiłem używkę i po kłopocie, nawet tempomat zaczął działać. Wcześniej jeździłem dieslem 2.0 (EE20 z 2008r.) z którym nie było żadnych problemów tylko ...padł...!!! po 275kkm - patrząc na forum to podobno jeden z dłuższych osiągów (przebiegów) tych silników. Z własnego doświadczenia wiem (z innych aut) jeżeli Twoje auto to nie złom (przecież go nie widziałem) to tak duża liczba błędów często wynika z zakłóceń zasilania - problem z alternatorem, a dokładniej regulatorem napięcia lub szczotkami. Ecu zamiast 14V dostaje 12V z akumulatora a zaraz 14V z alternatora i tak w koło - i nie potrafi poprawnie odczytać czujników...więc wali CHECKa z bagażem pseudo błędów. Sprawdź testerem na wskazanie napięcia na EKU - czy nie ma wahań, czy inne czujniki nie wariują, bo tyle błędów Ci się "nakociło" - aż dziwne (zakładam że instalacja nie była zalana, lub nie miała gości - np.zębów kuny, czy innego gryzonia! Pozdrawiam Edytowane 15 Listopada 2019 przez Mirek 67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 U mnie okazał się akumulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek78 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Mam podobny problem. CHECK i CRUISE sie zapala i po dobie lub kilku odpaleniach auta znika na tygodnie. Sonda działa jak trzeba,z tego co sie dowiedziałem to w zagazownych autach dość częsty problem a problemem moze być mapa gazu ale jeszcze nie miałem czasu tego sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się