Skocz do zawartości

Nowe ;) Legacy 2.2 przedliftowy (91)


Miis

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Miis napisał:

Kolejne pytanie to jakiego kompa do niego zaprząc...  

 Mój orginalny od Legaca da 0.75 Bar,

Mapować tego, czy Ecumaster??

 

Rozmawialiśmy o tym :)

jak będzie jeździł to się odezwij ;)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, chojny napisał:


Jestem ciekaw co w środku i co z niego dasz radę wycisnąć. 

He, he, he...

Ty masz podobny silnik, czy wróciłeś na zamknięty blok?

Na początku, to pojeżdżę na moim kompie obecnym bez zmian (0.75Bar).

Potem to sie okaże, WRX dmucha w standarcie ok 0.9 Bar (chyba).

Zastanawiam się czy od razu EMU, i który (Classic/Classic PL/ Black??)

Ech... tyle radości...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Miis napisał:

He, he, he...

Ty masz podobny silnik, czy wróciłeś na zamknięty blok?

Na początku, to pojeżdżę na moim kompie obecnym bez zmian (0.75Bar).

Potem to sie okaże, WRX dmucha w standarcie ok 0.9 Bar (chyba).

Zastanawiam się czy od razu EMU, i który (Classic/Classic PL/ Black??)

Ech... tyle radości...

 

 

Tak i ma być zamknięty ale dowiem się jak jest, jak zostanie otwarty bo nie ma oznaczeń z tabliczki z auta. 

 

W sprawie strojenia rozmawiałem z pewnym zakładem w Poznaniu i... zobaczymy jak będzie w zależności co będzie z silnikiem. 

 

Wszystko to jedna wielka niewiadoma niestety. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Miis napisał:

Nie omieszkam, jesteś moją pierwszą myślą ;)

Na serio Grube dzięki za wszystko!! ;)

Jak mogę to pomogę ;)

A jak nie chce to nikt mnie nie zmusi :P

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, chojny napisał:

 

Tak i ma być zamknięty ale dowiem się jak jest, jak zostanie otwarty bo nie ma oznaczeń z tabliczki z auta. 

 

W sprawie strojenia rozmawiałem z pewnym zakładem w Poznaniu i... zobaczymy jak będzie w zależności co będzie z silnikiem. 

 

Wszystko to jedna wielka niewiadoma niestety. 

No jo.... :), że tak po kaszubsku pojadę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Miis napisał:

He, he, he...

Ty masz podobny silnik, czy wróciłeś na zamknięty blok?

Na początku, to pojeżdżę na moim kompie obecnym bez zmian (0.75Bar).

Potem to sie okaże, WRX dmucha w standarcie ok 0.9 Bar (chyba).

Zastanawiam się czy od razu EMU, i który (Classic/Classic PL/ Black??)

Ech... tyle radości...

 

Bierz Classica (Pl od nie Pl niczym się nie różni, jedynie, żeby go stroic trzeba mieć Polskiego Windowsa z tego co pamietam), jedyna zaleta blacka dla Ciebie jest to, że ma więcej wejść analogowych i wyjść. Z elektronicznej przepustnicy i cana pewnie i tak nie skorzystasz. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Miis napisał:

No jo.... :), że tak po kaszubsku pojadę ;) 

 

Chciałbym mieć jakieś 260PS i tak z 350-370Nm. A co wyjdzie to zobaczymy. Ma być bezpiecznie dla skrzyni, stabilnie dla silnika i bezawaryjnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, barbapapa11 napisał:

Bierz Classica (Pl od nie Pl niczym się nie różni, jedynie, żeby go stroic trzeba mieć Polskiego Windowsa z tego co pamietam), jedyna zaleta blacka dla Ciebie jest to, że ma więcej wejść analogowych i wyjść. Z elektronicznej przepustnicy i cana pewnie i tak nie skorzystasz. 

Bez sensu wkładać tam emu...

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, chojny napisał:

 

Chciałbym mieć jakieś 260PS i tak z 350-370Nm. A co wyjdzie to zobaczymy. Ma być bezpiecznie dla skrzyni, stabilnie dla silnika i bezawaryjnie. 

Temat bezproblemowy, znam dokładnie okolice bólu seryjnych silników doskonale ;) i to w co celujesz jest dostępne :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Oktan napisał:

Temat bezproblemowy, znam dokładnie okolice bólu seryjnych silników doskonale ;) i to w co celujesz jest dostępne :)

 

Tak to sobie własnie wymyśliłem te cyferki na podstawie padów skrzyń i silników forumowych a korelacji z ich mocami :)

 

Oczywiście jak bylem w pewnym "sklepie z mapami", to się dowiedziałem że jak nie będzie 500Nm to auto nie pojedzie ale... może się uda dogadać na mniej. :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, chojny napisał:

 

Tak to sobie własnie wymyśliłem te cyferki na podstawie padów skrzyń i silników forumowych a korelacji z ich mocami :)

 

Oczywiście jak bylem w pewnym "sklepie z mapami", to się dowiedziałem że jak nie będzie 500Nm to auto nie pojedzie ale... może się uda dogadać na mniej. :biglol:

Mój ma dużo mniej niż 500 a nie jeden co miał pod 600 nie miał podejścia:biglol:

Zanim w tym "sklepie" dokonasz usługi, skonsultujemy koszty tej zmiany mocy, może się okazać że zaoszczędzisz ;)

Co do padów skrzyń 5mt to głównie sposób użytkowania je wykańcza a nie moc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Oktan napisał:

Zanim w tym "sklepie" dokonasz usługi, skonsultujemy koszty tej zmiany mocy, może się okazać że zaoszczędzisz ;)

 

Będę zobowiązany. :) 

 

3 minuty temu, Oktan napisał:

Co do padów skrzyń 5mt to głównie sposób użytkowania je wykańcza a nie moc..

 

Luzik, jestem po kursach obsługi 5MT.  :)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Miis napisał:

zboczki wedle prośby @chojny

 

20201008_110714.jpg

20201008_110734.jpg

Here we go again;)

Na turbinie luzów brak. Nie wygląda to źle ;)

 

20201008_111032.jpg

 

Taki jak mój, ciekawe co w środku, bo jak widzę listę EJ20G to niech tych w FHI dudnder świśnie... 

 

 

This updated type of EJ20G was used in all WRX models since early 1992, cylinder head is equipped with hydraulic lifters compared to the rocker arms used in the previous EJ20G. Pistons in this type of EJ20G are all cast aluminum. Closed-deck engine block equipped with piston oil squirters was used until mid 1994. Followed by Open-deck block equipped with piston oil squirters was used very short period of time, Followed by Open-deck block from 1995 until mid 1996 when the first EJ20K WRX engines came out. The open deck block on all EJ20G could be identified by a smoother surface, and a tab on the right surface of the block halves. The EJ20G continued to be used in the WRX Wagon with an Automatic Transmission from 1996 till 1998 when it was replaced by the EJ205.

 

Closed deck:


EJ20GDW1HD 1992-05-01 to 1993-08-31 WRX.EJ20G
EJ20GDW1HE 1992-05-01 to 1993-08-31 WRX.EJ20G
EJ20GDW1HJ 1992-05-01 to 1993-08-31 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW1HR 1992-05-01 to 1993-08-31 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW2HD 1993-05-01 to 1994-09-30 S.WRX.MT.EJ20G
EJ20GDW2HE 1993-05-01 to 1994-09-30 S.WRX.MT.EJ20G
EJ20GDW2HJ 1993-05-01 to 1994-09-30 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW2HR 1993-05-01 to 1994-09-30 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW4HJ 1993-06-01 to 1995-08-31 WRXRA.EJ20G
EJ20GDW5HJ 1995-09-01 to 1996-08-31 WRXRA.EJ20G (STI VERSION)


Open deck:


EJ20GDX1ND 1993-05-01 to 1994-09-30 AT.EJ20G
EJ20GDX1NE 1993-05-01 to 1994-09-30 AT.EJ20G
EJ20GDW1ND 1993-05-01 to 1994-09-30 W.MT.EJ20G
EJ20GDW1NE 1993-05-01 to 1994-09-30 W.MT.EJ20G
EJ20GDW4HD 1994-06-01 to 1995-08-31 S.WRX.EJ20G
EJ20GDW4HE 1994-06-01 to 1995-08-31 S.WRX.EJ20G
EJ20GDW4ND 1994-06-01 to 1995-08-31 W.WRX.MT.EJ20G
EJ20GDW4NE 1994-06-01 to 1995-08-31 W.WRX.MT.EJ20G
EJ20GDX4NE 1994-06-01 to 1995-08-31 WRX.AT.EJ20G
EJ20GDW5HE 1995-09-01 to 1996-08-31 S.WRX.EJ20G
EJ20GDW5NE 1995-09-01 to 1996-08-31 W.WRX.MT.EJ20G
EJ20GDX5NE 1995-09-01 to 1996-08-31 AT.EJ20G
EJ20GDX5HD 1995-09-01 to 1996-08-31 S.WRX.EJ20G
EJ20GDW5PE 1995-10-01 to 1996-08-31 W.WRX.MT.EJ20G (STI VERSION)
EJ20GDW5PE 1995-10-01 to 1996-08-31 WRXSTI.EJ20G
EJ20GDW5PJ 1995-10-01 to 1996-08-31 WRXRASTI.EJ20G

 

 

 

 

IMG_23001-1024x525.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Miis napisał:

Mój to Ej20gdw4ne

Zgodnie z tą listą:

Otwarty 

Wzystkie co leżą na tej kupce w Krakowie są otwarte ;)

 

Czyli dobrze strzeliłem że to okolice 95r :)

 

Masz zdjęcia naklejek ze wszystkich poryw rozrządu?

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Miis napisał:

Idą piorunem ;)

Trening czyni mistrza ;)

20201008_132351.jpg

Ojej a czemu tak go wyciągali?

Przeciez jego się w super wyjmuje do góry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...