Jump to content
Sign in to follow this  
Miis

Nowe ;) Legacy 2.2 przedliftowy (91)

Recommended Posts

Siema załoga,

Udało mi się ocalić od złomowania cudnego dziadka.

No może przesadzam z tym cudnym, ale całkiem się o tym zapomina zza kierownicy ;)

 

Podratowałem blachy, doproewadzając go do stanu używalności, i już latam ;)

 

Szukam tylnego wózka (sanek), może być kompletne zawieszenie z półosiami nawet, ktoś coś?

 

 

A jak bym szukał "krótkiej skrzyni i dyfra"? 

 

Pozdrawiam, Michał

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foty dawaj i napisz więcej o aucie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, hugo said:

Foty dawaj i napisz więcej o aucie.

Dam, dam, ;) juz dzisiaj, niestety nie ma się za bardzo czym chwalić ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Miis napisał:

Dam, dam, ;) juz dzisiaj, niestety nie ma się za bardzo czym chwalić ;)

 

 

Oj tam, oj tam! 

 

Nie jesteś tu sam z takim autem. 

 

Wolne ssaki fajne są! 

 

 

 

 

DSC_4087.JPG

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra, pokazujemy ;) 

Białasek, to równiutka pięknotka, Moje cudo ma ksywe złomek, ale zasuwa jak malowane... po blacharzu-druciarzu zabezpieczyłem Hameritem ;)

Drzwi dokupiłem lepsze... nie mylić z dobrymi ;) - po prostu bardziej szczelne i w podobnym kolorze ;), podobnie z błotnikami przednimi, poliftowe i na razie nie do końca pasują - szczegół, zza kierownicy nie widać.

Przebieg 250k, dobre zimówki są.

Zrobiłem hamulce i maglownicę, coś w zawiasie dłubnąłem i latanie jest bezpieczne, ale tylne sanki mi się nie podobają...

 

Wiecie jak to jest z sankami on Legacy 2, czy wystarczyłoby wymienić tylna pokrywę dyfra, czy to nie jest warte zachodu. 

Chciał bym zmontować cały tylny wózek i tylko go podmienić...

 

Mam jakieś plany, może LPT  ot Forestera Turbo S przeszczepić+ jakiś intercooler(jak w moim starym Saabie 900, 0.5 Bar ;), bo jak wiadomo 1 Bar, to ulubiona jednostka ciśnienia, przynajmniej moja, albo krótkie przełożenia... albo oba ;)

 

Pożiwiom, uwidim.

 

Czołgiem załoga!!

 

20191114_091112.thumb.jpg.0976da9a14d429e645bfe77ea63f81a5.jpg20191114_091055.thumb.jpg.24b567643edecbdac3de0e8382423db7.jpg20191114_091127.thumb.jpg.139eb0c2116dfe3c3345f368628fe90e.jpg20191114_091042.thumb.jpg.5796efad9d64709d99be80c2b9946ca7.jpg

Edited by Miis
typo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brawo za odratowanie dziadka :)

Tylne sanki pasują też od Legacy 2 i Imprezy 2 (GD), ewentualnie trzeba zmienic/dopasować wieszak tłumika i mocowanie dyfra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, legacy4ever napisał:

Brawo za odratowanie dziadka :)

 

 

patrząc po fotach długa droga :evil2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, gumas_72 said:

 

patrząc po fotach długa droga :evil2:

He he ;)

On raczej już nie będzie do wyglądania;) 

Taniej by było kupić takiego:

https://www.autoscout24.de/angebote/subaru-legacy-sedan-4wd-tuev-au-neu-inspektion-neu-benzin-rot-5f1feffc-54dc-438f-a73a-0a03e0a60ccc?cldtidx=4

 

To juz tylko moją zabawka zostanie.

Może malowanko raptorem. 

Ale za to banan z za kólka to już jest ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raptorem niby fajnie ale tanie to to nie jest ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, gumas_72 napisał:

Raptorem niby fajnie ale tanie to to nie jest ;)

 

 

Lepiej jakie sensowny blacharz i robić tak żeby jeszcze pojeździł, chyba że nie ma dla niego szans, bo od środka pognity. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, chojny napisał:

 

 

Lepiej jakie sensowny blacharz i robić tak żeby jeszcze pojeździł, chyba że nie ma dla niego szans, bo od środka pognity. 

 

 

po tym raptorze to już odwrotu nie ma - jak zgnije to całkowity szrot?

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, gumas_72 napisał:

po tym raptorze to już odwrotu nie ma - jak zgnije to całkowity szrot?

 

Nie mam pojęcia, jakoś mi raptor nie podchodzi na karoserii, mam zawsze wrażenie że pod spodem musi być straszna gemela, przypudrowana plastikiem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blacharz był, 

Porobione nadkola i progi. Tragedii nie ma. 

Przednia belka pod chłodnicą dorobiona z blachy także, bo nie było.

Przednia błotniki są od polifta, muszę trochę nad nimi popracować, ale jeden weekend in będą pasowały ;) lepiej...

Drzwi są słabiutkie, uszczelnione ale generalnie to w 1/2 szrot...  to jest małe piwo, bo to się poszuka i znajdzie ;)

Szyby:

Przednia szyba do wymiany (odprysk)

Trójkąty do poprawki (gumy do wymiany)

Tylna do poprawki - cieknie ale tylko ciut, ciut... Na szczęście jeżdżę od garażu do garażu ;)

Zabezpieczam to wszystko Hameritem, co by nie szło dalej. 

 

Raptor to taki lużny pomysł. Po nim zawsze można powrócić ;)

 

W moim cudaku na prawdę nie ma chyba sensu walczyć z blachami i robić fabryki, ale nie wiem tego do końca.
 

Na razie plan jest taki:

Tylne sanki - już mam, tzn w sobotę będę miał ;)

Rozbiorę tylny zawias, piach i proszek na wachacze, nowe łożyska w piasty, tarcze i ręczny już są. 

 

Do tego będą polibusze w całym zawiasie (miękkie).

i latamy dalej.

 

Jak czasu i zapałui miłości wystarczy, to ja bym go bardzo chciał całego od dołu wypiaskować i zrobić, chyba,że serce padnie, moje albo jego... na jego serducho nie narzekam;)

Mocno mi chodzi po głowie przełożenie 4.4

Czasem mam szalone myśli o soft turbo.

 

Ja nim robię dziennie 120 km na dojazdy do pracy, sporo jak na dziada, ale tylko w okresie jesiennym i wiosennym;)

lato to moto a zima to pociąg. 

Trzymajcie kciuki, a nuż w marcu polecimy do piachu ;)

 

Piona!

 

 

 

 

Edited by Miis
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, chojny napisał:

 

Nie mam pojęcia, jakoś mi raptor nie podchodzi na karoserii, mam zawsze wrażenie że pod spodem musi być straszna gemela, przypudrowana plastikiem. 

 

Sory za off top - oglądałem w necie o tym raptorze bo to ludzie nałogowo używają w samochodach terenowych. Wychodzi na to, że spód trzeba wyczyścić, karoseria tez bez rdzy i wtedy to nakładach. Wszystko musi być zmatowione bo inaczej nie trzyma. Preparat jest (2 składnikowy) i jak już złapie to do śmierci. No i jak samemu to może i wyjdzie tanio, choć oglądałem o chłopie co samurajke robi i przygotowuje ją już 2 lata :biglol: rozebrał całą i nadal raptora nie położył - czyści i spawa i końca nie widać :facepalm: Koszt zrobienia całej rav 4 - 3-4 tyś zł. Największy plus - nie rysuje się jak folia czy lakier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...