Gustaf Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 No dobra wymieniłeś olej a nie napisałeś czy po wymianie mocniejsze dołączanie tyłu jest teraz bardziej płynne i bez szarpnięć. W szczyrku jest teraz śnieg więc nie ma problemu by to sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Zapewne się nic nie zmieniło. Tył w automacie jest dołączony na stałe. Tylko jest dopinany mocniej bądź słabiej. Ale zawsze jest spięty. Na śniegu nic nie sprawdzi bo tył ujedzie na śniegu, szarpania nie będzie czuć, tak jak na szutrze albo piasku. Będzie mielił razem z przodem, napęd będzie działał poprawnie. Efekt mocniejszego dopinania był na asfalcie, bo koła tylne nie mają gdzie uślizgnąć. Ale dzieje się tak tylko przy pełnym skręcie i dodaniu gazu, czego nie robi się zazwyczaj. TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się