majke63 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Szukałem rozwiązania problemu na forum, znalazłem o podobnym problemie, ale nie tym samym, stąd nowy temat. Outback 2.0 BOXER 2009 rok, 100k bez kręcenia, zatankowałem na średniej klasy stacji, podjeżdżałem pod górę na parking naziemny i zaświeciły się po raz pierwszy VDC i check engine, nie migało tylko na stałe. Po jakimś czasie utrata mocy tzn. jakby turbina nie działała, ale działała, muł straszny, żeby dojść do 100km/h chyba z minutę. Czasem potrafią zniknąć po ponownym odpaleniu, no i zawsze po ponownym odpaleniu przez kilka minut jazdy silnik pracuje dynamicznie jak powinien przy czym diody z komunikatami o błędzie świecą, czasem nie widząc jakiegoś schematu w tym zgasną, no i wtedy jest ok. Zatankowałem po korek tego dziadostwa, stacja przymarketowa przy Auchan, może to to, ale nie mam pojęcia co teraz zrobić. Wyjeździłem jakieś 30% zbiornika do tej pory. Mieliście taki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 odczytaj błędy zapisane w ECU, wtedy będzie łatwiej pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Jak miałem klekota w Corolli, też kiedyś zatankowałem na stacji tego pokroju. Silnik się dusił sporadycznie. Wtryski zaczęły klepać przy obciążeniu. Mechanik mi poradził żeby wyjeździć do połowy co najmniej i zalać paliwa premium. Problem się skończył. Pamiętam że dolałem jeszcze na cały bak 200 ml oleju do dwusuwów. Tylko że nie miałem tam DPF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 17 godzin temu, majke63 napisał: stacja przymarketowa przy Auchan Akurat takie stacje mają kontrole bardzo często i paliwa dobrej jakości. Najlepiej zatankuj do pełna jakiegoś power diesel i dodatek do paliwa. Trzeba odczytać kody błędów, obstawiam że jest zasyfiona turbina, jak to w dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 @majke63 mój kolega miał podobny problem (z takim samym scenariuszem, z tym, że z benzyną), jeździł chwilę po mechanikach, ale pomogło wypalenie paliwa i zalanie na stacji "premium". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majke63 Opublikowano 8 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 podłączyłem obd i przez pistona usunąłem błędy. Błąd układ paliwowy, wyjeżdżę to co tam siedzi i zaleję jak piszecie paliwem premium. Dam znać czy ruszyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Zalej już teraz premium, jeżeli masz złe paliwo to je rozrzedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 też tak kiedyś miałem w poprzednim aucie, jak zatankowałem na 123 statoil - trzeba wyjeździć to paliwo i dolewać stopniowo lepszego, a jak wyjeździsz całkiem to jeszcze można dolać preparat do oczyszczania wtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się