Jump to content
Sign in to follow this  
WRX666

Problem z odpaleniem Subrau WRX GD 2.0 Turbo r 2003. wersja USA

Recommended Posts

Witam. Posiadam Subrau WRX GD 2.0 Turbo r 2003. wersja USA bez immo. Auto jest po wypadku  i naprawie miedzy innymi wiązki i wymianie ECU. Poduszki strzelone. Problem w tym, że auto kręci ale nie odpala. Przy przekręceniu kluczyka nie zgłasza się pompa paliwa oraz nie słychać także pracujących wtrysków. Napięcie jakie dochodzi do pompy sprawdzone i wynosi 10V. Pompę podpiąłęm na krótko z aku i chodzi. Główny przekaźnik pompy paliwa też sprawdzony. Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie coś powiedzieć?  Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

A napięcie na cewce przekaźnika od pompy jest?

Próbowałeś odpalać z pompą podłączona na krótko?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbowałem odpalać z pompą połączoną na krótko i też nie odpala. 

Nie bardzo wiem który to przekaźnik. Załączam foto mojej skrzynki:74338961_1305303686314917_4723111776621690880_n.thumb.jpg.ffd712227087040a3f6b85714d50dfca.jpg75439317_736682890075897_4844615018446061568_n.thumb.jpg.e1ae7a1ff3b36648e0e2d44cf451d1df.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejrzewam, że problem może być po stronie komputera, gdyż pochodzi on z wersji europejskiej z immo, którego w moim aucie firmowo nie było. Tak więc podpiąłem komputer (wersja europejska z immo), ale wiązka przy moim aucie(USA) nie posiada wtyczki do podpięcia immo. Czy jest jakaś możliwość dorobienia wtyczki, żebym podpiął immo?

Załączam poglądowe zdjęcie modułu immobilizera do którego nie mogę się podpiąć z powodu braku wtyczki we wiązce w moim aucie.74319307_767412333720520_5583755697264263168_n.thumb.png.f0b2b2226dd0942d5b9a21ebd96df56c.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to masz dwa wyjścia. Dorobić wiązkę immo do komputera EU. Albo pojechać gdzieś i wyprogramować immo z komputera EU jeśli się da oczywiście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

: ) Po przeczytaniu posta niżej,  już nie nie piszę, nie znam się.

Edited by Sykatore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja czasami czegoś nie rozumiem na tym forum...... nie masz pojęcia , nie odzywaj się bo podwajasz koszty dla gościa co kupił subaru i mam nadzieję chce być funem tej marki . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.11.2019 o 17:31, WRX666 napisał:

Witam. Posiadam Subrau WRX GD 2.0 Turbo r 2003. wersja USA bez immo. Auto jest po wypadku  i naprawie miedzy innymi wiązki i wymianie ECU. Poduszki strzelone. Problem w tym, że auto kręci ale nie odpala. Przy przekręceniu kluczyka nie zgłasza się pompa paliwa oraz nie słychać także pracujących wtrysków. Napięcie jakie dochodzi do pompy sprawdzone i wynosi 10V. Pompę podpiąłęm na krótko z aku i chodzi. Główny przekaźnik pompy paliwa też sprawdzony. Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie coś powiedzieć?  Pozdrawiam

@WRX666 nie słuchaj tych "kretynów" z pierwszych postów . Po pierwsze Ty nie masz cewki centralnej , jak to @ewemarkam twierdzi , tylko masz osobno cewkę na każdy cylinder , Twój problem jest zbyt skomplikowany aby ktokolwiek na tym forum , zdalnie temu zaradził . Umów się z kimś na wizytę . kto ma pojęcie , od razu piszę , nie mam czasu :) ale w przyszłym roku jest szansa :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.11.2019 o 17:39, ewemarkam napisał:

A napięcie na cewce przekaźnika od pompy jest?

@carfit, pisałem o cewce przekaźnika pompy paliwa, nie o cewce zapłonowej. Pouczasz innych a ze zrozumieniem czytać nie umiesz

Edited by ewemarkam

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, ewemarkam napisał:

@carfit, pisałem o cewce przekaźnika pompy paliwa, nie o cewce zapłonowej. Pouczasz innych a ze zrozumieniem czytać nie umiesz

@ewemarkam nawet jeśli pisałeś o cewce przekaźnika pompy paliwa , to znowu kula w płot :biglol: , bo w tym modelu jest cały sterownik pompy paliwa umieszczony w bagażniku po prawej stronie we wnęce prawego nadkola . Jakieś pytania jeszcze ?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, carfit napisał:

@ewemarkam nawet jeśli pisałeś o cewce przekaźnika pompy paliwa , to znowu kula w płot :biglol: , bo w tym modelu jest cały sterownik pompy paliwa umieszczony w bagażniku po prawej stronie we wnęce prawego nadkola . Jakieś pytania jeszcze ?

 

Ok, masz rację jest sterownik pompy paliwa.

Ale główne zasilanie do pompy idzie z Batekterii, następnie bezpieczniki itd. następnie przekaźnik pompy, następnie na kontroler i na pampę.

Peace.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, carfit napisał:

@ewemarkam nawet jeśli pisałeś o cewce przekaźnika pompy paliwa , to znowu kula w płot :biglol: , bo w tym modelu jest cały sterownik pompy paliwa umieszczony w bagażniku po prawej stronie we wnęce prawego nadkola . Jakieś pytania jeszcze ?

No to czegoś nowego się dowiedziałem. Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może kupno używanego komputera z USA bez immo załatwi sprawę? Bo widzę że może być mega problem z dopasowaniem lub przebudową wiązki itp.

Tylko czy może być każdy komp bez immo do WRX-a czy po numerach idealnie?

Taki komp powinien być oryginalnie 22611AJ034, lub zamienniki wyskakują  22611AJ030; 22611AJ031; 22611AJ032; 22611AJ033.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopie bierz schematy w rękę i szukaj. Jeśli nie słyszysz pompy paliwa to sprawdzasz czy zasilanie dochodzi do pompy po włączeniu zapłonu, jak nie to sprawdzasz wszystkie elementy odpowiedzialne za jej załączenie po drodze do akumulatora. Zwróć uwagę na żyłe GR od ECU, steruje ona przekaźnik pompy i zasila cewki 

 

image.thumb.png.e8c2a86df5083f47cd0ca820fe71d2ed.png

 

image.thumb.png.edfe23f0328978cc9943451d937bd40f.png

 

image.thumb.png.c40f70269b433ddfdc5a8b29b3077f9f.png

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, ewemarkam napisał:

No to czegoś nowego się dowiedziałem. Dzięki

Człowiek się uczy całe życie , głupim umiera ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, lutek34 napisał:

Jeśli nie słyszysz pompy paliwa

Przecież pisał , że podłączył na krótko i nie odpala . Sterownik pompy ma za zadanie dawkować napięcie / i ciśnienie pomiędzy 33/66/99 . 

Więc to nie to , niestety ów założyciel tematu, wygląda mi na handlarza , mogę się mylić oczywiście . Ale jeśli się nie mylę , to nie podpowiem , a wręcz odradzam . Handlarz tylko patrzy , śledzi , jak najtaniej oszukać , zarobić , itd. 

Ja u siebie , zakazałem przyjmować aut do serwisu od handlarzy . i zrobiłem instrukcję jak ich poznać :) 

 

Edited by carfit
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,  Mirek handlarzyk z tej strony ;) Dzięki pomocy jednego z forumowiczów, zakupiłem komputer bez Immo od WRX wersji USA.Niestety auto nadal nie odpala :huh:. Może ktoś coś poradzi? Dzisiaj sprawdzę iskrę na świecach bo to chyba cały czas jakieś immo lub komputer go trzyma :facepalm: nie jestem handlarzem ;) auto kupiłem okazyjnie :lol: od handlarza i robię je do zabawy lub na tor, ale jestem totalnie zielony w temacie subaru wrx :jdm:

Edited by WRX666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...