piotr.kupczak Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Czołem, czy ktoś miał okazję przetestować ten oto gwint? https://allegro.pl/oferta/subaru-impreza-gt-gc-gc8-zawieszenie-gwintowane-7890867169?fbclid=IwAR0JdqFOTHVp1ZGdTymzdc3Hx3_iq51X-ynl49yEnIqY0HD-Ggaf59Lvflc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 żeby to pojezdziło to by było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Na grupach typowo driftowych/stanceowych ten gwint już wyrobił sobie opinie. Jest dno i wodorosty, pada w moment, praca też śmieszna. Podobno do pewnych modeli pasują części zamienne z ISC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 z tych strzępów informacji tjuningowych jakie ostatnio do mnie docierają, to przebojem wdarł sie na rynek:https://www.bc-racing.co.uk/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 z tych strzępów informacji tjuningowych jakie ostatnio do mnie docierają, to przebojem wdarł sie na rynek:https://www.bc-racing.co.uk/ To też podrabiana chińszczyzna, nawet łącznie z nazwą udającą Buddy Club... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbapapa11 Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 https://m.pl.aliexpress.com/item/4000155451750.html?pid=808_0016_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.4000155451750&aff_trace_key=89450b9cea164199880c3b0d3578ea09-1572732874999-04376-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=6179amp-jbPZNUhZbaYp9VVC3Yy7ew1572732923835 Tutaj masz to samo z wysylka z czech. Slyszalem od kogos kto jezdzil na takimt w e46, ze tragedii jak na cene nie ma. Sypie sie szybko, ale mozna latwo i tanio podobno zregenerowac jak masz troche checi i pojecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 (edytowane) 14 godzin temu, barbapapa11 napisał: https://m.pl.aliexpress.com/item/4000155451750.html?pid=808_0016_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.4000155451750&aff_trace_key=89450b9cea164199880c3b0d3578ea09-1572732874999-04376-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=6179amp-jbPZNUhZbaYp9VVC3Yy7ew1572732923835 Tutaj masz to samo z wysylka z czech. Slyszalem od kogos kto jezdzil na takimt w e46, ze tragedii jak na cene nie ma. Sypie sie szybko, ale mozna latwo i tanio podobno zregenerowac jak masz troche checi i pojecia. Zasadniczo chodzi o to, że jest w nich za dużo oleju + oring/uszczelniacz jest dosyć słaby. Wystarczy ogarnąć bieżnie oringa, dobrać coś lepszego i nie przesadzać z olejem. Podobno też same nakrętki na gwincie nie grzeszą jakością ale jak się odpowiednio zabezpieczy gwinty to da radę to potem odkręcić bez uszkodzeń. Generalnie ten gwint nie jest zły ale dla majsterkowicza- można go serwisować i modyfikować tyle, że do tego trzeba mieć chęci. Do tego trzeba poprawiać coś przy camberplates, bo wszystko stoi na sztywno. Umówmy się, to nie MTS gdzie w razie W kupujemy wkład i mamy spokój. Generalnie jak auto ma stać i być pomnikiem to pewnie się nada, ale ciut szybsza jazda szybko ten gwint zmęczy. Edytowane 3 Listopada 2019 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Rzeczywiście bardzo tanio, obawiam się jednak że jaka cena taka jakość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dom1979 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Mialem to w swoim bugeye. Strasznie sztywno. Uwielbiam jeździć jak na desce ale tutaj nawet dla mnie była spora przesada.Tak jak koledzy wspomnieli dostajesz to za co płacisz. Długo nie wytrzyma ale zaletą jest to że łatwo to modyfikować jak masz pojęcie. Topmounty, sprężyny itd. Wszystko do ogarnięcia i umówmy się.. Fizyka kwantowa to to nie jest. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Też myślałem o takim gwincie...przyznam szczerze do wolnossaka powinno wystarczyć Zakładam że jako nowy "trochę pojeździ" A co można z nim zrobić..Ktoś przerabiał/naprawial- usprawniał? Chodzi o to, czy na dłuższą metę sie w to pchać... Wymienić top mounty ale na jakie? Dorabiać czy uniwersalne? Itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo_86 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Poczytałem trochę fora, popytałem trochę ludu i podobno pracę robi zawieszenie BC Racinghttp://bcracing.pl/1271-impreza-wrx-gc6-8-92-00 Wiadomo, wszystko zależy od tego czego oczekuje właściciel, w każdym bądź razie zostawiam to tutaj 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 jaka jest idea montowania taniego gwintu? poza tym że ono w ogóle nie pracuje (w sensie nie tłumi odpowiednio), to jeszcze jego trwałość jest o wiele niższa od seryjnego. no chyba, że komuś zależy na obniżeniu, no ale nawet wtedy, to chyba lepszym rozwiązaniem będą sprężyny obniżające np. eibacha 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Gwint ma plus taki że można sobie modelować wysokość zawieszenia twardość. w tym gwincie podanym powyżej jesteśmy wstanie ustawić kąt wyprzedzenia zwrotnicy?(nie jestem biegły w tej terminologii) Z tanich amortyzatorów/siłowników to polecam jedynie do utrzymywania maski bądź klapy bagażnika. Amortyzatory z niskiej półki w połączeniu z sprężyną podobnego sortu "niższą" dają pozorne dobre właściwości prowadzenia. Jest twardo ale jeśli zaczniemy pokonywać zakręt i będzie na nim gorsza nawierzchnia załamanie asfaltu to zawieszenie typu ping/pong spowoduje więcej szkód niż pożytku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się