Jump to content
piotr.kupczak

najtańszy gwint jaki udało mi sie znależć do gc8

Recommended Posts

Na grupach typowo driftowych/stanceowych ten gwint już wyrobił sobie opinie.

Jest dno i wodorosty, pada w moment, praca też śmieszna. Podobno do pewnych modeli pasują części zamienne z ISC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tych strzępów informacji tjuningowych jakie ostatnio do mnie docierają, to przebojem wdarł sie na rynek:

https://www.bc-racing.co.uk/

Share this post


Link to post
Share on other sites
z tych strzępów informacji tjuningowych jakie ostatnio do mnie docierają, to przebojem wdarł sie na rynek:

https://www.bc-racing.co.uk/
To też podrabiana chińszczyzna, nawet łącznie z nazwą udającą Buddy Club...

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://m.pl.aliexpress.com/item/4000155451750.html?pid=808_0016_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.4000155451750&aff_trace_key=89450b9cea164199880c3b0d3578ea09-1572732874999-04376-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=6179amp-jbPZNUhZbaYp9VVC3Yy7ew1572732923835

Tutaj masz to samo z wysylka z czech. Slyszalem od kogos kto jezdzil na takimt w e46, ze tragedii jak na cene nie ma. Sypie sie szybko, ale mozna latwo i tanio podobno zregenerowac jak masz troche checi i pojecia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, barbapapa11 napisał:

https://m.pl.aliexpress.com/item/4000155451750.html?pid=808_0016_0109&spm=a2g0n.search-amp.list.4000155451750&aff_trace_key=89450b9cea164199880c3b0d3578ea09-1572732874999-04376-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=6179amp-jbPZNUhZbaYp9VVC3Yy7ew1572732923835

Tutaj masz to samo z wysylka z czech. Slyszalem od kogos kto jezdzil na takimt w e46, ze tragedii jak na cene nie ma. Sypie sie szybko, ale mozna latwo i tanio podobno zregenerowac jak masz troche checi i pojecia.

Zasadniczo chodzi o to, że jest w nich za dużo oleju + oring/uszczelniacz jest dosyć słaby. Wystarczy ogarnąć bieżnie oringa, dobrać coś lepszego i nie przesadzać z olejem. Podobno też same nakrętki na gwincie nie grzeszą jakością ale jak się odpowiednio zabezpieczy gwinty to da radę to potem odkręcić bez uszkodzeń. Generalnie ten gwint nie jest zły ale dla majsterkowicza- można go serwisować i modyfikować tyle, że do tego trzeba mieć chęci. Do tego trzeba poprawiać coś przy camberplates, bo wszystko stoi na sztywno. Umówmy się, to nie MTS gdzie w razie W kupujemy wkład i mamy spokój.

Generalnie jak auto ma stać i być pomnikiem to pewnie się nada, ale ciut szybsza jazda szybko ten gwint zmęczy. 

Edited by 133699

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzeczywiście bardzo tanio,  obawiam się jednak że jaka cena taka jakość. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mialem to w swoim bugeye. Strasznie sztywno. Uwielbiam jeździć jak na desce ale tutaj nawet dla mnie była spora przesada.
Tak jak koledzy wspomnieli dostajesz to za co płacisz. Długo nie wytrzyma ale zaletą jest to że łatwo to modyfikować jak masz pojęcie. Topmounty, sprężyny itd. Wszystko do ogarnięcia i umówmy się.. Fizyka kwantowa to to nie jest.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też myślałem o takim gwincie...przyznam szczerze do wolnossaka powinno wystarczyć :mrgreen:

Zakładam że jako nowy "trochę pojeździ"

 

A co można z nim zrobić..Ktoś przerabiał/naprawial- usprawniał?

 

Chodzi o to, czy na dłuższą metę sie w to pchać...

Wymienić top mounty ale na jakie? Dorabiać czy uniwersalne?

 

Itp...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaka jest idea montowania taniego gwintu? poza tym że ono w ogóle nie pracuje (w sensie nie tłumi odpowiednio), to jeszcze jego trwałość jest o wiele niższa od seryjnego.

no chyba, że komuś zależy na obniżeniu, no ale nawet wtedy, to chyba lepszym rozwiązaniem będą sprężyny obniżające np. eibacha

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gwint ma plus taki że można sobie modelować wysokość zawieszenia twardość. w tym gwincie podanym powyżej jesteśmy wstanie ustawić kąt wyprzedzenia zwrotnicy?(nie jestem biegły w tej terminologii)

 

Z tanich amortyzatorów/siłowników to polecam jedynie do utrzymywania maski bądź klapy bagażnika.

Amortyzatory z niskiej półki w połączeniu z sprężyną podobnego sortu "niższą" dają pozorne dobre właściwości prowadzenia.

Jest twardo ale jeśli zaczniemy pokonywać zakręt i będzie na nim gorsza nawierzchnia załamanie asfaltu to zawieszenie typu ping/pong spowoduje więcej szkód niż pożytku.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...