Jump to content
Sign in to follow this  
WRX666

Wiązka elektryczna Subrau WRX GD 2.0 Turbo r 2003. wersja USA

Recommended Posts

Witam poszukuję wiązki elektrycznej do Subaru WRX manual GD 2.0 Turbo r 2003 (USA) prod. Japonia. Konkretnie tej, która wychodzi spod kierownicy pod lewym błotnikiem do komory silnika. Dochodzi ona do skrzynki bezpieczników. 

Wiązki osprzętu silnika oraz wiązki dochodzącej do klem nie potrzebuję.

Na pierwszym zdjęciu wiązka wyjęta z mojego auta. Trochę zgilotynowana przy wypadku ;)

Drugie zdjęcie(poglądowe) trochę ładniejsze jakościowo przedstawia taką wiązkę z tym, że od wersji ze skrzynią automatyczną.73409288_2318813098246185_2775365325024133120_n.thumb.jpg.86aec0cad7766a1f812d455f5ec8f1d2.jpg75196463_2397569343837463_2311875020197986304_n.thumb.jpg.90419159fe9ce1ab1868fe4857ed6193.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz kostki - ratuj ją poprzez lutowanie, dostanie takiej wiązki graniczy z cudem. Jak trafisz to pewnie cena będzie zaporowa za JDM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Polutuj kable, luty zabezpiecz koszulkami termokurczliwymi, dodatkowo owiń potem wiązkę taśmą izolacyjną, włóż w peszel i będzie gitara. Najważniejsze to zabezpieczyć porządnie przed wilgocią, czyli rurki termokurczliwe, plastikowa taśma izolacyjna, peszel i znowu taśma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są do kupienia koszulki termokurczliwe z klejem. O wiele lepsze niż zwykłe bo chronią przed wilgocią.

3016.jpg

Edited by ewemarkam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem w tym, że mam połączone już wszystkie kable, główny bezpiecznik sprawdzony, napięcie do rozrusznika dochodzi pełne 12V, ale do kabiny już nic. Po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej reakcji. Wydaje mi się, że problem może leżeć gdzieś indziej. Dlatego też, chciałem założyć nową wiązkę i wyeliminować ewentualną jej usterkę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz puszkę bezpieczników. Skoro polutowałeś kable i napięcie nie dochodzi do kabiny to najprawdopodobniej tam leży problem. Bardzo prawdopodobne, że pod wpływem wstrząsu uszkodzeniu uległ któryś z przekazników i dlatego prąd nie dochodzi do kabiny.  Najlepiej ściągnij z internetu service manual do USDMa, znajdziesz tam schematy, na których będzie dokładnie rozrysowany system zasilania. Ewentualnie podjedz do jakiegoś elektryka samochodowego to posprawdza czy przekazniki są ok. Ja niestety nie wiem jak sprawdzić przekazniki, więc nie pomogę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem wiązki rozwiązany. Okazało się, że wadliwy był jeden przewód zasilający od skrzynki bezpieczników. Zasilanie w kabinie jest i rozrusznik kręci. Niestety nie odpala, ale to już w innym temacie ;)   Dziękuję za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...