miki_mi2 Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 Hej, Wczoraj podczas jazdy pękł górny wąż od płynu chłodzącego. Wymieniłem. Dzisiaj zrobiłem kilka kilometrów i spadł ten górny wąż przy chłodnicy, pomyślałem , że za słabo skręciłem opaskę. Wąż założyłem, płynu dolałem. Na odkręconym korku przygazowalem i poszedł gejzer. Co mogło się stać? Zrobiłem test na upg i nic nie wykazało. Zapraszam na film. VID_20191023_105956.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 Na odkręconym korku jak przegazujesz będzie Ci wywalało płyn. Wymień korek na chłodnicy najpierw. Skoro zrzuciło Ci węża to może jest on zablokowany, bo powinien wtedy wyrzucić płyn do zbiornika wyrównawczego, gdy w układzie nadmiernie wzrośnie ciśnienie. Na korku masz wartość albo w kPa albo w bar'ach Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziolek Posted October 23, 2019 Share Posted October 23, 2019 Układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym, bez korka musi wywalać płyn. Pęknięty przewód, i późniejszy spadek tego przewodu to już wiesz co oznacza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now