miki_mi2 Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Hej, Wczoraj podczas jazdy pękł górny wąż od płynu chłodzącego. Wymieniłem. Dzisiaj zrobiłem kilka kilometrów i spadł ten górny wąż przy chłodnicy, pomyślałem , że za słabo skręciłem opaskę. Wąż założyłem, płynu dolałem. Na odkręconym korku przygazowalem i poszedł gejzer. Co mogło się stać? Zrobiłem test na upg i nic nie wykazało. Zapraszam na film. VID_20191023_105956.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Na odkręconym korku jak przegazujesz będzie Ci wywalało płyn. Wymień korek na chłodnicy najpierw. Skoro zrzuciło Ci węża to może jest on zablokowany, bo powinien wtedy wyrzucić płyn do zbiornika wyrównawczego, gdy w układzie nadmiernie wzrośnie ciśnienie. Na korku masz wartość albo w kPa albo w bar'ach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym, bez korka musi wywalać płyn. Pęknięty przewód, i późniejszy spadek tego przewodu to już wiesz co oznacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się