LEŚNIK FORESTER Posted October 22, 2019 Share Posted October 22, 2019 Witam wszystkich kolegów forum, mam pytanie mianowicie padł mi silnik w forku 2.0 turbo 2000r lift, chce założyć zwykły 2.0 125 KM-co jest mi do tego potrzebne oprócz silnika? Czy wiązka i komputer z 2.0 turbo(które są w komorze silnika) będą pasowaly do silnika 2.0 bez turbiny? Może któryś z Was spotkał się z takim problemem? Proszę o pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcos Posted October 22, 2019 Share Posted October 22, 2019 Wiązka nie bedzie pasować. Te silniki sporo się różnią. Odpuść sobie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEŚNIK FORESTER Posted October 22, 2019 Author Share Posted October 22, 2019 Jeśli kupię wiązka komputer i silnik to będzie wszystko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 22, 2019 Share Posted October 22, 2019 Kolektor wydechowy i dolot. Kogoś co Ci to ogarnie. Często lepszym wyjściem jest remont. Zadzwoń do MTS Dzierżoniów albo Carfit. Opisz problem. Wyślesz im silnik na palecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rydzada Posted October 22, 2019 Share Posted October 22, 2019 Skrzynia, sprzęgło, kolektory, uszczelki, wiązka, komputer, podciśnienia i pewnie "parę" innych rzeczy. Nie wiem jak zawieszenie silnika, poduszki. Do tego redukujesz moc o około 100 kucy. Czy ja wiem, czy warto????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 22, 2019 Share Posted October 22, 2019 Teraz nie wiem czy dobrze kojarzę ale s-turbo ma chyba inaczej mocowany rozrusznik, stąd konieczność wymiany jeszcze skrzyni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted October 24, 2019 Share Posted October 24, 2019 W dniu 22.10.2019 o 19:14, LEŚNIK FORESTER napisał: Witam wszystkich kolegów forum, mam pytanie mianowicie padł mi silnik w forku 2.0 turbo 2000r lift, chce założyć zwykły 2.0 125 KM-co jest mi do tego potrzebne oprócz silnika? Czy wiązka i komputer z 2.0 turbo(które są w komorze silnika) będą pasowaly do silnika 2.0 bez turbiny? Może któryś z Was spotkał się z takim problemem? Proszę o pomoc! Nie lepiej poszukać silnika? Będzie taniej, byleby ze sprawdzonego źródła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 24, 2019 Share Posted October 24, 2019 Zasadniczo nic nie będzie pasować. Jeżeli nie chcesz naprawiać, to może faktycznie lepiej poszukać drugiego motoru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel.wro Posted October 29, 2019 Share Posted October 29, 2019 Sam jestem świeżo po remoncie silnika (żłopał niemiłosiernie olej, brokat w oleju) i od siebie takie rozwiązanie gorąco polecam, bo teraz to oleju kompletnie nic nie bierze obojętnie od stylu jazdy, spalanie mierzone w trasie zmalało o 1-1,5 litra. Do tego złożony na lepszych gratach. Byłbym się używanego silnika, turbo w szczegolnosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Zygmunt Posted October 29, 2019 Share Posted October 29, 2019 1 godzinę temu, Pawel.wro napisał: Sam jestem świeżo po remoncie silnika (żłopał niemiłosiernie olej, brokat w oleju) i od siebie takie rozwiązanie gorąco polecam, bo teraz to oleju kompletnie nic nie bierze obojętnie od stylu jazdy, spalanie mierzone w trasie zmalało o 1-1,5 litra. Do tego złożony na lepszych gratach. Byłbym się używanego silnika, turbo w szczegolnosci Niemiłosierne ilosci to ile? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel.wro Posted October 29, 2019 Share Posted October 29, 2019 (edited) Na pewno 2litrow na tysiąc. W trasie mniej. De facto zawsze miałem świeży olej Edited October 29, 2019 by Pawel.wro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now