Sony Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Witam serdecznie Przepraszam że nie zaczynam od przywitalni tylko od pytania na forum technicznym . Postanowiłem że przywitam się jak użytkownik nowego auta , lecz by nim zostać proszę o pomoc w podjęciu decyzji i myślę że jest to najodpowiedniejsze miejsce do jego zadania . Wszystkich zniesmaczonych przepraszam . Moje pytanie brzmi : Chcąc stać się posiadaczem nowego Forestera 2019 lub 2020 tylko takie roczniki biorę pod uwagę mam dylemat co wybrać : - model Europejski z silnikiem 2.0 - model z rynku amerykańskiego 2,5 - model z oferty 2020 e-boxer wersja Europa trzy modele to samo auto ... proszę o pomoc i uzasadnienie dlaczego wybór tego modelu a nie innego ? Bardzo chcę mieć to auto lecz sam nie wiem w jakiej wersji. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wskazówki lub pomoc w wyborze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Proponuję abys się najpierw przywitał Moderatorzy są ortodoksyjni w tym zakresie. Co do modelu to taka uwaga, 2.5 z usa to raczej nie nowy. Koszt prywatnego importu i naprawy trzeba doliczyc. Najlepiej się przejdź 2.0. Zapisz się u dealera Nie wiem czy jest gdzieś Forester e-boxer do testów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 2.5 z USA - nowy ! (są firmy, co sprowadzają) musisz się tylko pogodzić z brakiem gwarancji w EU, ale zapewniam, że na 99,9% nie będzie potrzebna. to naprawdę pancerne i trwałe auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Godzinę temu, Achitofel Gilonita napisał: 2.5 z USA - nowy ! (są firmy, co sprowadzają) musisz się tylko pogodzić z brakiem gwarancji w EU, ale zapewniam, że na 99,9% nie będzie potrzebna. to naprawdę pancerne i trwałe auta. Z usa nowy? Nieuszkodzony? To ile takie cudo w PL kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Nie wiem jak teraz ale kiedyś sprowadzało się nowe samochody, faktycznie się opłacało. Samochód był po paru miesiącach w kraju. Tylko wtedy ta marka np VW był dużo gorzej wykonany, gorszej jakości plastiki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Może ktoś importujacy auta się wypowie. Auto z usa badz generalnie z poza ue to bez transportu clo+vat+akcyza. Przy pojemnosci pow 2.0 to myślę że trzeba ok 50% do ceny dodać. To myślę, że nowy Forek 2.5 (jesli przepisy nie ograniczają) w wyższej wersji to ponad 200kpln. No i bez gwarancji. Generalnie do PL docierają auta po mniejszych bądź wiekszych przygodach. No z wyjątkiem np mienia przesiedlenczego. To jednak wyjatki no i wowczas ni "nowe" auto. Więc wydaje się, że jesli nowe w rozsądnej cenie to z salonu w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Nie wiem czy nie będzie problemów z rejestracją fabrycznie nowego 2,5 L (nie spełnia norm czystości spalin). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin74 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 W dniu 26.10.2019 o 09:46, Achitofel Gilonita napisał: 2.5 z USA - nowy ! (są firmy, co sprowadzają) musisz się tylko pogodzić z brakiem gwarancji w EU, ale zapewniam, że na 99,9% nie będzie potrzebna. to naprawdę pancerne i trwałe auta. Może nie będą już pękać sprężyny jak w xt z 2014:)? Przez 5 lat był czas dobrze zaprojektować i wykonać ten jakże skomplikowany element. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony Opublikowano 28 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Witam serdecznie Dziękuję za wasze sugestie które wezmę pod uwagę Poniżej napiszę swe dotychczasowe odczucia ........które są sumą moich indywidualnych doświadczeń z jazd testowych Dealerskich modeli 2019 . Do dnia dzisiejszego jeździłem XV 1,6 oraz Foresterem 2,0 ... najlepsze w swej klasie trzymanie na drodze ... świetne wyposażenie i ergonomika . Lecz jeździłem także CRV oraz Tiguanem 2.0 (180). Auta te przegrywają z Foresterem zachowaniem na zakrętach i pewnością prowadzenia wygrywają przyspieszeniem oraz spalaniem . Argument większego spalania mnie nie przeraża lecz gorsze przyspieszenie jest dla mnie troszkę nieakceptowane. W przyszłym tygodniu jadę obejrzeć i pojeździć Foresterem 2,5 wersja Sport (USA) i mam nadzieję że tam będzie odczuwalnie lepiej odnośnie reakcji na pedał gazu . Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 To proponuję się (jeśli będzie taka możliwość...) jeszcze przejechać FXT z np. 2018r i być może ten rok różnicy przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hasior1981 Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Ja zdecydowałem się na XT z 2018 roku z salonu w Niemczech,to że auto ma rok mi nie przeszkadzało,tym bardziej że to nowe auto. Po jazdach testowych wersjami 2.0i 2019 rok oraz 2,5i 2018 rok używany (10tyś km) USA, z czystym sumieniem polecam XT. Dynamika ,prowadzenie,reakcja za polecenia rewelka. testowałem przed zakupem wiele aut.łącznie chyba z 10 różnych marek. Tiguan,BMW X3,Skody Kodiaq,Jeepy Cherokie, CX5, CRV, XC60,Merc GLC ,alfa Stevio , żadnym nie jeżdziło się tak przyjemnie zwinnie jak XT. Wykończenie/materiały może poziom wyżej ,ale nie jeździmy tapicerką,a silnikiem zawieszeniem układem kierowniczym...Mam też na co dzień Volvo S90 T5 AWD z 19 roku na super zawieszeniu i subaru moim zdaniem prowadzi się przyjemniej 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się