Jump to content

Blokada tylnego dyfra


Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jakby coś to dawaj znać, sam ciekaw jestem, a i napisz czy automat czy manual U mnie manualna skrzynia

O ile jest wrzucony jakiś bieg by wałek zdawczy skrzyni stał nieruchomo i przed właściwym kręceniem "napręży" się luzy w napędach. Statyczny opór wisko jest do przełamania ręką, nawet 10 kg    

Posted Images

Mój miał, no i XT też ma...
To że Twój ma to akurat szczęście. Visko w dyfrze było za dopłatą w wolnossaku w turbo seryjnie. Tak przynajmniej można wywnioskować z opini ludzi.
Link to post
Share on other sites

To nie wiem czy mi się coś popierniczyło ale dałbym sobie głowę uciąć że 10 lat temu na tym forum był konsensus że wszystkie forki SG w manualu mają wisko w centralnym i tylnym dyfrze...

Link to post
Share on other sites
To nie wiem czy mi się coś popierniczyło ale dałbym sobie głowę uciąć że 10 lat temu na tym forum był konsensus że wszystkie forki SG w manualu mają wisko w centralnym i tylnym dyfrze...
Może, tak było. Jesteś dłużej na forum:)
Link to post
Share on other sites

Z drugiej strony niedawno mechanik robiący tylko Subaru stwierdził że tych mostów rozebrał pół województwa i nigdy nie widział w środku wiskozy, a że na podnośniku oba tylne koła kręcą się tak samo to TTTM :krecka_dostal:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...