andrzej_wroclaw Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 (edited) Witam na grupie. Mam kilka pytań odnośnie Imprezy GH WRX 265 po lifcie. Planuje podnieść moc. Jaka jest bezpieczna moc przy ori skrzyni? Chciałbym celowa tak do 330 km i około. 450 nM. Co jeszcze prócz przelotu 3 calowego zmieniać? Chce kupić taki IC. Będzie odpowiedni? IC Zastanawiam się czy jeszcze czy pompa paliwa i wtryski zmienić, zawór blow off i jakiś dolot (ewentualnie wkładka K&N). Na koniec strojenie. Proszę o jakieś porady ewentualnie propozycje jakie podzespoły. Edited October 19, 2019 by andrzej_wroclaw Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciekK Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 Zrób dolot, wydech i mapę. Jak nie przesadzisz z momentem to skrzynia wytrzyma :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 (edited) Pompę zawsze lepiej wymienić, choćby prewencyjnie na wydajniejszą i pewniejszą. BOV nic Ci nie da jeśli chodzi o moc. Wkładka to najtańszy i najlepszy pomysł. Wydaje mi się, że 2.5 cala w zupełności by wystarczyły Edited October 19, 2019 by 133699 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzej_wroclaw Posted October 20, 2019 Author Share Posted October 20, 2019 A jak z intrecoolerem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek Domżalski Posted October 20, 2019 Share Posted October 20, 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 W dniu 20.10.2019 o 10:49, andrzej_wroclaw napisał: A jak z intrecoolerem? Tego IC raczej nie znajdziesz, nie produkują już go. Poszukaj w UK, mają kilka rodzajów zamienników, jak kupiłem to: https://www.ebay.co.uk/itm/REV9-For-08-14-WRX-GH-EJ25-Turbo-Top-Mount-Intercooler-Kit-Direct-Bolt-on-400hp/151747773553?epid=28003946674&hash=item2354df4471:g:4QgAAOSw~gRVpsWD Sprawdza się. Pompę by się przydało, ale do GH nie wszystkie pasują jak się okazało na moim przykładzie (Deatschwerks nie chciała się zamontować do obudowy), mam z STi. Wtryski zostaw... Jaką masz turbinę, ewentualnie rocznik wozu? Dla skrzyni niebezpieczny jest moment w niskich obrotach i jego skoki. Ogarnięty tuner zrobi Ci cyferki o których piszesz bezpiecznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now