Bober1 0 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 9 minut temu, ewemarkam napisał: 29 minut temu, Bober1 napisał: Siema, podpowie ktos co moge zmienic w ukladzie wydechowym bez utraty mocy ?? Legacy iv 3.0 h6. Wyczytalem ze najlepiej koncowki i wstawic srodkowy nierownoodległoscoowy ?? Co wy na to cos polecicie ?? Kolektor w H6 zostaw. Taki zabieg działa przy 4 garkach. Kup jakieś H&S końcowe i nic więcej. A gdzie moge kupic takie cudo ? Jakas strona sprawdzona czy cos ? Link to post Share on other sites
Tinuviel 368 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 1 minutę temu, Bober1 napisał: A gdzie moge kupic takie cudo ? Jakas strona sprawdzona czy cos ? Jak wymienisz końcowe + kolektor to dźwięk mniej więcej taki: Ja planuje kolektor rapotra (zamawiam właście) + STI GENOME na koniec (już mam) i szukam speca który ogarnie a nie popsuje resztę. Jak konćowe + rapotr + ktoś dobrze ogarnie resztę to tak to brzmi (od 6:58). same kolektory do kupienia tutaj:http://raptorsc.com.au/product/subaru-h6-headers/ 1 Link to post Share on other sites
Dj Brabus 1116 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Szybkie pytanie - pacjent Legacy 2.0 165 KM 2006 rok. Od pewnego czasu auto zaczyna dławić się przy 2000-3000 obrotach (mam wrażenie, że nasila się to teraz w deszczowe dni), generalnie stało się jeszcze bardziej leniwe niż było. Nie mam LPG, żadne błędy nie wyskakują. Link to post Share on other sites
Guest Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 (edited) 29 minut temu, Dj Brabus napisał: Szybkie pytanie - pacjent Legacy 2.0 165 KM 2006 rok. Od pewnego czasu auto zaczyna dławić się przy 2000-3000 obrotach (mam wrażenie, że nasila się to teraz w deszczowe dni), generalnie stało się jeszcze bardziej leniwe niż było. Nie mam LPG, żadne błędy nie wyskakują. To chyba standard w tych piecach. Czujnik spalania stukowego bodajże szaleje. Jest na to cały długi wątek na forum Edited October 14, 2020 by Guest Link to post Share on other sites
Dj Brabus 1116 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 @frisco pięknie Ci dziękuję. Link to post Share on other sites
Szymon Kuć 7 Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 Ktoś coś takiego stosował, widać różnicę. Przy większych prędkościach moje legacy już tak pewnie się nie prowadzi, a wszystkie luzy w zawieszeniu zrobiłem https://www.nie-ASO.pl/pl/mocowanie-przekladni-kierowniczej-whiteline-imprez,3,29808,15588 Link to post Share on other sites
DETT 790 Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 12 minut temu, Szymon Kuć napisał: Ktoś coś takiego stosował, widać różnicę. Przy większych prędkościach moje legacy już tak pewnie się nie prowadzi, a wszystkie luzy w zawieszeniu zrobiłem https://www.nie-ASO.pl/pl/mocowanie-przekladni-kierowniczej-whiteline-imprez,3,29808,15588 Ja w moim byłym BH zamieniłem właśnie mocowania magla (dwie tuleje/obejmy) na żółte poli, chyba z Olkusza i poprawa była znaczna. Wcześniej, na zużytych ori gumach miałem wrażenie, że kierownica swoje, a koła swoje. Link to post Share on other sites
Szymon Kuć 7 Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Dobra kit na maglownice zamówiony. Teraz mam kolejne pytanie, otóż czy złote brembo z imprezy z rozstawem śrub 5x 114 będzie pasowały do legacy iv bez adapterów? Link to post Share on other sites
Danko 915 Posted October 21, 2020 Author Share Posted October 21, 2020 2 godziny temu, Szymon Kuć napisał: Dobra kit na maglownice zamówiony. Teraz mam kolejne pytanie, otóż czy złote brembo z imprezy z rozstawem śrub 5x 114 będzie pasowały do legacy iv bez adapterów? Legacy ma rozstaw 5x100 Link to post Share on other sites
Szymon Kuć 7 Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 To akurat wiem, ale może elementy mocujące zacisk będą pasować, a tarcze kupię na 5x 100 Link to post Share on other sites
Danko 915 Posted October 22, 2020 Author Share Posted October 22, 2020 7 godzin temu, Szymon Kuć napisał: To akurat wiem, ale może elementy mocujące zacisk będą pasować, a tarcze kupię na 5x 100 tego nie jestem pewien. A co do tych gum do magla... Najpierw sprawdziłbym jego stan. Link to post Share on other sites
Szymon Kuć 7 Posted October 22, 2020 Share Posted October 22, 2020 A jak sprawdzić, stuków nie słuchać i nie cieknie Link to post Share on other sites
euyot 625 Posted October 22, 2020 Share Posted October 22, 2020 Legacy 4. Kombi. Słupek (ikea billy) 40x28x202 cm wejdzie do bagażnika po złożeniu siedzeń? Link to post Share on other sites
Tinuviel 368 Posted October 22, 2020 Share Posted October 22, 2020 25 minut temu, euyot napisał: Legacy 4. Kombi. Słupek (ikea billy) 40x28x202 cm wejdzie do bagażnika po złożeniu siedzeń? po złożeniu tylnych oparć wychodzi chyba 185cm do przedniego fotela. Musialbys polozyc oparcie od przedniego fotela do tylu na maxa i wtedy powinno wejsc. 1 Link to post Share on other sites
euyot 625 Posted October 22, 2020 Share Posted October 22, 2020 17 minut temu, Tinuviel napisał: po złożeniu tylnych oparć wychodzi chyba 185cm do przedniego fotela. Musialbys polozyc oparcie od przedniego fotela do tylu na maxa i wtedy powinno wejsc. Podziękował Link to post Share on other sites
Danko 915 Posted October 22, 2020 Author Share Posted October 22, 2020 Mi wyszło 205cm długości, jak mierzyłem raz do mojego fotela. możliwe, że kawałek podsuwalem, ale nie pamiętam. Słupek to i między fotele można kawałek dać Link to post Share on other sites
euyot 625 Posted October 22, 2020 Share Posted October 22, 2020 7 godzin temu, Danko napisał: Mi wyszło 205cm długości, jak mierzyłem raz do mojego fotela. możliwe, że kawałek podsuwalem, ale nie pamiętam. Słupek to i między fotele można kawałek dać Wlazł billy 40x28x202 i micke 105x75x50 i krzesełko i dwie półki, lampa z sufitu... "Sam nie wiem, co się w nim jeszcze mieści." Pakowny skubaniec. Bardzo lubie swoje auto 1 Link to post Share on other sites
Pan Dziedzic 3425 Posted October 22, 2020 Share Posted October 22, 2020 O widzisz, pożyczyłbyś na chwile bo remontuje dom i betoniarkę muszę przewieźć, po jutrze bym wpadł, ok ? 1 Link to post Share on other sites
euyot 625 Posted October 23, 2020 Share Posted October 23, 2020 9 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: O widzisz, pożyczyłbyś na chwile bo remontuje dom i betoniarkę muszę przewieźć, po jutrze bym wpadł, ok ? Ale z betoniarką Link to post Share on other sites
Orear 160 Posted October 24, 2020 Share Posted October 24, 2020 W dniu 22.10.2020 o 21:57, euyot napisał: Wlazł billy 40x28x202 i micke 105x75x50 i krzesełko i dwie półki, lampa z sufitu... "Sam nie wiem, co się w nim jeszcze mieści." Pakowny skubaniec. Bardzo lubie swoje auto Jak musiałem wymienić klapę w swoim to sprawdzałem, czy da się drugą włożyć do bagażnika, żeby zawieźć na wymianę... No i stwierdziłem, że nie da się. Po czym za kilka dni ktoś na forum wrzucił foto, że jednak się da i szczęka mi opadła, hehe. Bardzo pojemny wóz. Link to post Share on other sites
st981777 38 Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 Legacy BE, chcę założyć wentylowane tarcze na tył (290). Od czego podpasują zaciski? Link to post Share on other sites
Guest Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 (edited) 5 godzin temu, st981777 napisał: (290). Od czego podpasują zaciski? 290 było jak mnie pamięć nie myli z tyłu przynajmniej w 4gen Legacy GT i H6, do tego WRX bug. Ale czy zacisk wejdzie bez adapterów to nie wiem. Edited October 25, 2020 by Guest Link to post Share on other sites
st981777 38 Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 290mm w BE jest fabrycznie, tylko niewentylowane, zaciski są takie same jak w imprezie GC/GD różnica w wielkości tarczy wynika z tarczy kotwicznej, nie zacisku. Ja natomiast chcę założyć tarcze wentylowane, które są o 8mm grubsze, dlatego muszę zmienić również jarzma i zaciski. Różnica jest taka sama jak w imprezie w przejściu na wentylowaną tarczę tył. Problem z tym, że nie mogę jednoznacznie ustalić w jakich wersjach były tarcze wentylowane, żeby dobrać dawcę zacisków, a nie chcę z tyłu dwutłoczka. Link to post Share on other sites
Guest Posted October 25, 2020 Share Posted October 25, 2020 (edited) 14 minut temu, st981777 napisał: 290mm w BE jest fabrycznie, tylko niewentylowane, zaciski są takie same jak w imprezie GC/GD różnica w wielkości tarczy wynika z tarczy kotwicznej, nie zacisku. Ja natomiast chcę założyć tarcze wentylowane, które są o 8mm grubsze, dlatego muszę zmienić również jarzma i zaciski. Różnica jest taka sama jak w imprezie w przejściu na wentylowaną tarczę tył. Problem z tym, że nie mogę jednoznacznie ustalić w jakich wersjach były tarcze wentylowane, żeby dobrać dawcę zacisków, a nie chcę z tyłu dwutłoczka. Co prawda na bazie mojego GT, ale jak klikniesz w numery jarzma i zacisków to zobaczysz konkretnie które modele z gamy Subaru miały je w ogóle montowane: http://opposedforces.com/parts/legacy/us_b13/type_12/brake_system/rear_brake/ Edited October 25, 2020 by Guest Link to post Share on other sites
st981777 38 Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 W dniu 25.10.2020 o 12:27, frisco napisał: Co prawda na bazie mojego GT Mogę Cie prosić o zdjęcie zacisków? Numery w połowie sprawę rozwiązują, ale na alledrogo nic nie dadzą. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now