Jump to content

Legacy - szybkie pytania


Recommended Posts

5 godzin temu, Tinuviel napisał:

 

Pewnie nie jak wszystko OEM ale tak czy siak dobrze jest od czasu do czasu odżałować 100zł i podjechać na pełną geometrię żeby chociaż sprawdzić czy wszystko jest i rozruszać śruby.

Ustawiane było ze 2 miesiące temu. Chce wiedzieć bo jak trzeba ustawiać to oddam do mechanika jak nie to zrobie sam

Link to post
Share on other sites
  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Chodzi Ci o rozstaw kół. Jak masz szpilki to kupujesz dłuższe szpilki lub felgi z mniejszym et.

Czemu każda generacja Legwana ma nawalone 40 wariantów zderzaka?  Inni robią przedlift, polift I ew pakiet sportowy. Subaru? Przedlift, polift, h6 przedlift, polift (chyba), b spec, gt i to chyba dale

Wlazł billy 40x28x202 i micke 105x75x50 i krzesełko i dwie półki, lampa z sufitu... "Sam nie wiem, co się w nim jeszcze mieści." Pakowny skubaniec.   Bardzo lubie swoje auto

Posted Images

odpowiadam:

TAK i NIE

sprężyna z amortyzatorem jest przykręcona na 3 śrubach i wymiana nie powoduje zmiany jednak...

Wstawiając nowy amortyzator sprężynę jeśli będzie inna wysokość zawiasu to koła automatycznie inaczej będą dolegać do podłoża.

Każdy więc zrobi jak uważa za słuszne

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 21.09.2020 o 21:40, SubaruLPG napisał:

odpowiadam:

TAK i NIE

sprężyna z amortyzatorem jest przykręcona na 3 śrubach i wymiana nie powoduje zmiany jednak...

Wstawiając nowy amortyzator sprężynę jeśli będzie inna wysokość zawiasu to koła automatycznie inaczej będą dolegać do podłoża.

Każdy więc zrobi jak uważa za słuszne

I to jest wyczerpująca odpowiedź. Dzięki :)

Link to post
Share on other sites

jeśli wysokość zawiasu się zmieni, warto jeśli jest możliwość poluzować śruby pozostałe trzymające tuleje metalowo-gumowe. potem należy pobujać tylnym zawieszeniem w celu odprężenia zawieszenia a następnie ponownie skręcić zawieszenie:ok:

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, thomson0073 napisał:

Panowie mam pytanie. Da się założyć subwoofer do ori radia? (LEGACY 4) Radio polift.

W katalogu z akcesoriami  masz oemowy subwoofer ze wzmacniaczem. Rok temu jak szukałem to były jakoś po $100 na ebay.

Link to post
Share on other sites

Witam. W H6 pojawiły się małe wibracje na wolnych obrotach, na liczniku tego nie widać ale obd pokazuje wahania do maksymalnie 50 obr. Czy to objawy zawór do regulacji? Nie ma żadnych błędów.

Link to post
Share on other sites

Nieprawidłowa praca MAF sensora, zły stan świec przewodów WN nieszczelność w dolocie będzie powodować oscylacje obrotów wolnych w samochodzie. jeśli możesz zdejmij sobie paski od osprzętu i zobacz czy problem delikatnego falowania występuje?

ps. jeśli jest to tylko falowanie obrotów to bym jakoś specjalnie sobie tym głowy nie zawracał. sprawdził czy silnik niema "poważniejszych problemów" jeśli wyjdzie że jest ok temat odpuścił

Edited by SubaruLPG
Link to post
Share on other sites

Legacy V 

Czy to normalne ze wokol mocowan amortyzatorów jest jakieś uszczelnienie / gumolit?

Coś podobnego zaobserwowałem ogladajac jedno auto kombi na połączeniu dachu po obu stronach? Czy to nie jakies wspawane ćwiartki?


https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/eyJmbiI6InpzZGRubGkzYWtwbjMtT1RPTU9UT1BMIiwidyI6W3siZm4iOiJ3ZzRnbnFwNnkxZi1PVE9NT1RPUEwiLCJzIjoiMTYiLCJwIjoiMTAsLTEwIiwiYSI6IjAifV19.pFZXiSUnJtVHWORGZKoU26aPOdCU9BPJWPB45-i6xJ4/image;s=1080x720

Druga sprawa nie brakuje tu jednego zbiorniczka w podszybiu?

W innych ogloszeniach są dwa zastanawiam się od czego to

Edited by fateofangel
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pany oddaje dziś auto na detailing. Po wgniotkach od gradu podobno już nie ma śladu, teraz korekta lakieru, naprawa ubytków i na koniec powłoka ochronna. I tutaj mam zgryz...
Mam do wyboru jakiś super wosk (nowość jakaś), albo ceramikę.

Co radzicie?

Link to post
Share on other sites

Zależy od różnicy w cenie. Wosk a ceramika to dwa różne światy. Miałem na aucie kwarc, miałem na aucie wosk i mam ceramikę. Nie jest wcale tak, że ceramika ma jakieś cudowne właściwości. Trochę chroni przed odpryskami, nieco bardziej przed zarysowaniami leciutkimi + jest najdłużej hydrofobowa. Natomiast auto trzeba myć, na dwa wiadra i dalej je ręcznie pucować detailerami odpowiednimi, żeby wyglądało ładnie. 

 

Reasumując: zależy czego oczekujesz. Jak Cię stać, bierz ceramikę z korektą lakieru. Jak kasa ma znaczenie, bierz kwarc z korektą lakieru. Woskowanie to jest coś, co możesz zrobić sam.  

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Ja mam ceramikę i nie muszę myć na 2 wiadra.

 

1. Mycie pianą od razu bez mycia wstępnego.

2. Wosk

3. Płukanie wodą demineralizowaną

 

Po tej operacji jest lustro :)

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, thomson0073 napisał:

Pany oddaje dziś auto na detailing. Po wgniotkach od gradu podobno już nie ma śladu, teraz korekta lakieru, naprawa ubytków i na koniec powłoka ochronna. I tutaj mam zgryz...
Mam do wyboru jakiś super wosk (nowość jakaś), albo ceramikę.

Co radzicie?

 

Nakładałem ceramikę dwa lata temu na LGT i na początku byłem dość zadowolony, ale po czasie stwierdzam,że jak już zejdzie ta ceramika to przerzucę się na wosk, ale tylko dlatego że lubię auto ogarniać, mam na to czas i jest bardziej naturalny efekt. Największy plus ceramiki to w sumie to, że przy takiej powłoce na kilka lat masz dłużej efekt, spokój i oszczędność czasu.

 

Ceramika nadaje lakierowi takiej trochę sztuczności, po samej polerce kilkuetapowej z wykończeniem woskiem auto mi się bardziej podobało niż po nałożeniu ceramiki... Lustro lustrem, ale przy wosku jest po prostu bardziej naturalnie.

Edited by frisco
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, kriskristoffers napisał:

Ja mam ceramikę i nie muszę myć na 2 wiadra.

 

1. Mycie pianą od razu bez mycia wstępnego.

2. Wosk

3. Płukanie wodą demineralizowaną

 

Po tej operacji jest lustro :)

 

Ja robię piana, spłukiwanie i quick detailer do powłok ceramicznych ze świadomością, że to nic dobrego dla lakieru. Powinieneś myć na dwa wiadra, a potem wosk zgodnie ze sztuką. ;) 

Link to post
Share on other sites

Zdecydowałem na wosk, ma coś nowego i fajnego. No i korekta oczywiście.

Też lubię przy aucie coś porobić, doszedłem do wniosku, że wosk zawsze sobie mogę sam uzupełniać. Tym bardziej, że mam jeszcze pełny pojemniczek Fusso. 

Jak efekty będą słabe to oddam raz jeszcze na ceramike.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Siema, podpowie ktos co moge zmienic w ukladzie wydechowym bez utraty mocy ?? Legacy iv 3.0 h6.

 
Wyczytalem ze najlepiej koncowki i wstawic srodkowy nierownoodległoscoowy ?? Co wy na to cos polecicie ??

 

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Bober1 napisał:

Siema, podpowie ktos co moge zmienic w ukladzie wydechowym bez utraty mocy ?? Legacy iv 3.0 h6.

 
Wyczytalem ze najlepiej koncowki i wstawic srodkowy nierownoodległoscoowy ?? Co wy na to cos polecicie ??

 

 

http://raptorsc.com.au/product/subaru-h6-headers/

 

trochę tutaj o tym (od 5:11):

 

 

Oczywiście nie trzeba targać z Australii - jak masz kogoś ogarniętego to to zrobi lokalnie taniej.

Link to post
Share on other sites
Siema, podpowie ktos co moge zmienic w ukladzie wydechowym bez utraty mocy ?? Legacy iv 3.0 h6.
 
Wyczytalem ze najlepiej koncowki i wstawic srodkowy nierownoodległoscoowy ?? Co wy na to cos polecicie ??
 
Kolektor w H6 zostaw. Taki zabieg działa przy 4 garkach. Kup jakieś H&S końcowe i nic więcej.
Link to post
Share on other sites
Teraz, Bober1 napisał:

Nie chce turbo, chce polepszyc dzwiek wydechu

 

Nie obejrzałeś tego co Ci wysłałem nawet prawda? :D

 

 

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, ewemarkam napisał:
22 minuty temu, Bober1 napisał:
Siema, podpowie ktos co moge zmienic w ukladzie wydechowym bez utraty mocy ?? Legacy iv 3.0 h6.
 
Wyczytalem ze najlepiej koncowki i wstawic srodkowy nierownoodległoscoowy ?? Co wy na to cos polecicie ??
 

Kolektor w H6 zostaw. Taki zabieg działa przy 4 garkach. Kup jakieś H&S końcowe i nic więcej.

 

Jak mówisz o bulgocie to tak. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...