kroljulian 3 Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 5 godzin temu, Tinuviel napisał: Pewnie nie jak wszystko OEM ale tak czy siak dobrze jest od czasu do czasu odżałować 100zł i podjechać na pełną geometrię żeby chociaż sprawdzić czy wszystko jest i rozruszać śruby. Ustawiane było ze 2 miesiące temu. Chce wiedzieć bo jak trzeba ustawiać to oddam do mechanika jak nie to zrobie sam Link to post Share on other sites
SubaruLPG 77 Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 odpowiadam: TAK i NIE sprężyna z amortyzatorem jest przykręcona na 3 śrubach i wymiana nie powoduje zmiany jednak... Wstawiając nowy amortyzator sprężynę jeśli będzie inna wysokość zawiasu to koła automatycznie inaczej będą dolegać do podłoża. Każdy więc zrobi jak uważa za słuszne 1 Link to post Share on other sites
euyot 625 Posted September 22, 2020 Share Posted September 22, 2020 Jechać sprawdzić, nie kombinować. Link to post Share on other sites
kroljulian 3 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 W dniu 21.09.2020 o 21:40, SubaruLPG napisał: odpowiadam: TAK i NIE sprężyna z amortyzatorem jest przykręcona na 3 śrubach i wymiana nie powoduje zmiany jednak... Wstawiając nowy amortyzator sprężynę jeśli będzie inna wysokość zawiasu to koła automatycznie inaczej będą dolegać do podłoża. Każdy więc zrobi jak uważa za słuszne I to jest wyczerpująca odpowiedź. Dzięki Link to post Share on other sites
SubaruLPG 77 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 jeśli wysokość zawiasu się zmieni, warto jeśli jest możliwość poluzować śruby pozostałe trzymające tuleje metalowo-gumowe. potem należy pobujać tylnym zawieszeniem w celu odprężenia zawieszenia a następnie ponownie skręcić zawieszenie Link to post Share on other sites
thomson0073 1544 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Panowie mam pytanie. Da się założyć subwoofer do ori radia? (LEGACY 4) Radio polift. Link to post Share on other sites
matios16 25 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Da się, ale trzeba do tego wzmacniacz. Wzmacniacz musi mieć wejście wysokonapięciowe. Następnie ze wzmacniacza rozprowadzasz prąd/sygnał do subwofera i głośników. Link to post Share on other sites
Guest Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 4 godziny temu, thomson0073 napisał: Panowie mam pytanie. Da się założyć subwoofer do ori radia? (LEGACY 4) Radio polift. W katalogu z akcesoriami masz oemowy subwoofer ze wzmacniaczem. Rok temu jak szukałem to były jakoś po $100 na ebay. Link to post Share on other sites
Guest Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 3 minuty temu, frisco napisał: oemowy subwoofer ze wzmacniaczem H630SAG000 Link to post Share on other sites
Szymon Kuć 7 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Witam. W H6 pojawiły się małe wibracje na wolnych obrotach, na liczniku tego nie widać ale obd pokazuje wahania do maksymalnie 50 obr. Czy to objawy zawór do regulacji? Nie ma żadnych błędów. Link to post Share on other sites
SubaruLPG 77 Posted September 25, 2020 Share Posted September 25, 2020 (edited) Nieprawidłowa praca MAF sensora, zły stan świec przewodów WN nieszczelność w dolocie będzie powodować oscylacje obrotów wolnych w samochodzie. jeśli możesz zdejmij sobie paski od osprzętu i zobacz czy problem delikatnego falowania występuje? ps. jeśli jest to tylko falowanie obrotów to bym jakoś specjalnie sobie tym głowy nie zawracał. sprawdził czy silnik niema "poważniejszych problemów" jeśli wyjdzie że jest ok temat odpuścił Edited September 25, 2020 by SubaruLPG Link to post Share on other sites
fateofangel 1 Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 (edited) Legacy V Czy to normalne ze wokol mocowan amortyzatorów jest jakieś uszczelnienie / gumolit? Coś podobnego zaobserwowałem ogladajac jedno auto kombi na połączeniu dachu po obu stronach? Czy to nie jakies wspawane ćwiartki? https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/eyJmbiI6InpzZGRubGkzYWtwbjMtT1RPTU9UT1BMIiwidyI6W3siZm4iOiJ3ZzRnbnFwNnkxZi1PVE9NT1RPUEwiLCJzIjoiMTYiLCJwIjoiMTAsLTEwIiwiYSI6IjAifV19.pFZXiSUnJtVHWORGZKoU26aPOdCU9BPJWPB45-i6xJ4/image;s=1080x720 Druga sprawa nie brakuje tu jednego zbiorniczka w podszybiu? W innych ogloszeniach są dwa zastanawiam się od czego to Edited September 26, 2020 by fateofangel Link to post Share on other sites
thomson0073 1544 Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 Pany oddaje dziś auto na detailing. Po wgniotkach od gradu podobno już nie ma śladu, teraz korekta lakieru, naprawa ubytków i na koniec powłoka ochronna. I tutaj mam zgryz... Mam do wyboru jakiś super wosk (nowość jakaś), albo ceramikę. Co radzicie? Link to post Share on other sites
Hookie 89 Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 Zależy od różnicy w cenie. Wosk a ceramika to dwa różne światy. Miałem na aucie kwarc, miałem na aucie wosk i mam ceramikę. Nie jest wcale tak, że ceramika ma jakieś cudowne właściwości. Trochę chroni przed odpryskami, nieco bardziej przed zarysowaniami leciutkimi + jest najdłużej hydrofobowa. Natomiast auto trzeba myć, na dwa wiadra i dalej je ręcznie pucować detailerami odpowiednimi, żeby wyglądało ładnie. Reasumując: zależy czego oczekujesz. Jak Cię stać, bierz ceramikę z korektą lakieru. Jak kasa ma znaczenie, bierz kwarc z korektą lakieru. Woskowanie to jest coś, co możesz zrobić sam. 1 Link to post Share on other sites
kriskristoffers 1294 Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 Ja mam ceramikę i nie muszę myć na 2 wiadra. 1. Mycie pianą od razu bez mycia wstępnego. 2. Wosk 3. Płukanie wodą demineralizowaną Po tej operacji jest lustro Link to post Share on other sites
Guest Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 (edited) 7 godzin temu, thomson0073 napisał: Pany oddaje dziś auto na detailing. Po wgniotkach od gradu podobno już nie ma śladu, teraz korekta lakieru, naprawa ubytków i na koniec powłoka ochronna. I tutaj mam zgryz... Mam do wyboru jakiś super wosk (nowość jakaś), albo ceramikę. Co radzicie? Nakładałem ceramikę dwa lata temu na LGT i na początku byłem dość zadowolony, ale po czasie stwierdzam,że jak już zejdzie ta ceramika to przerzucę się na wosk, ale tylko dlatego że lubię auto ogarniać, mam na to czas i jest bardziej naturalny efekt. Największy plus ceramiki to w sumie to, że przy takiej powłoce na kilka lat masz dłużej efekt, spokój i oszczędność czasu. Ceramika nadaje lakierowi takiej trochę sztuczności, po samej polerce kilkuetapowej z wykończeniem woskiem auto mi się bardziej podobało niż po nałożeniu ceramiki... Lustro lustrem, ale przy wosku jest po prostu bardziej naturalnie. Edited October 5, 2020 by Guest Link to post Share on other sites
Hookie 89 Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 9 godzin temu, kriskristoffers napisał: Ja mam ceramikę i nie muszę myć na 2 wiadra. 1. Mycie pianą od razu bez mycia wstępnego. 2. Wosk 3. Płukanie wodą demineralizowaną Po tej operacji jest lustro Ja robię piana, spłukiwanie i quick detailer do powłok ceramicznych ze świadomością, że to nic dobrego dla lakieru. Powinieneś myć na dwa wiadra, a potem wosk zgodnie ze sztuką. Link to post Share on other sites
thomson0073 1544 Posted October 6, 2020 Share Posted October 6, 2020 Zdecydowałem na wosk, ma coś nowego i fajnego. No i korekta oczywiście. Też lubię przy aucie coś porobić, doszedłem do wniosku, że wosk zawsze sobie mogę sam uzupełniać. Tym bardziej, że mam jeszcze pełny pojemniczek Fusso. Jak efekty będą słabe to oddam raz jeszcze na ceramike. Link to post Share on other sites
dcd84 5 Posted October 7, 2020 Share Posted October 7, 2020 To chyba nie jest żaden fabryczny otwór? 1 Link to post Share on other sites
Bober1 0 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 Siema, podpowie ktos co moge zmienic w ukladzie wydechowym bez utraty mocy ?? Legacy iv 3.0 h6. Wyczytalem ze najlepiej koncowki i wstawic srodkowy nierownoodległoscoowy ?? Co wy na to cos polecicie ?? Link to post Share on other sites
Tinuviel 372 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 5 minut temu, Bober1 napisał: Siema, podpowie ktos co moge zmienic w ukladzie wydechowym bez utraty mocy ?? Legacy iv 3.0 h6. Wyczytalem ze najlepiej koncowki i wstawic srodkowy nierownoodległoscoowy ?? Co wy na to cos polecicie ?? http://raptorsc.com.au/product/subaru-h6-headers/ trochę tutaj o tym (od 5:11): Oczywiście nie trzeba targać z Australii - jak masz kogoś ogarniętego to to zrobi lokalnie taniej. Link to post Share on other sites
Bober1 0 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 5 minut temu, Tinuviel napisał: http://raptorsc.com.au/product/subaru-h6-headers/ trochę tutaj o tym (od 5:11): Oczywiście nie trzeba targać z Australii - jak masz kogoś ogarniętego to to zrobi lokalnie taniej. Nie chce turbo, chce polepszyc dzwiek wydechu Link to post Share on other sites
ewemarkam 952 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 Siema, podpowie ktos co moge zmienic w ukladzie wydechowym bez utraty mocy ?? Legacy iv 3.0 h6. Wyczytalem ze najlepiej koncowki i wstawic srodkowy nierownoodległoscoowy ?? Co wy na to cos polecicie ?? Kolektor w H6 zostaw. Taki zabieg działa przy 4 garkach. Kup jakieś H&S końcowe i nic więcej. Link to post Share on other sites
Tinuviel 372 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 Teraz, Bober1 napisał: Nie chce turbo, chce polepszyc dzwiek wydechu Nie obejrzałeś tego co Ci wysłałem nawet prawda? Link to post Share on other sites
Tinuviel 372 Posted October 9, 2020 Share Posted October 9, 2020 2 minuty temu, ewemarkam napisał: 22 minuty temu, Bober1 napisał: Siema, podpowie ktos co moge zmienic w ukladzie wydechowym bez utraty mocy ?? Legacy iv 3.0 h6. Wyczytalem ze najlepiej koncowki i wstawic srodkowy nierownoodległoscoowy ?? Co wy na to cos polecicie ?? Kolektor w H6 zostaw. Taki zabieg działa przy 4 garkach. Kup jakieś H&S końcowe i nic więcej. Jak mówisz o bulgocie to tak. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now