Dj Brabus 1116 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 @Tinuviel tu gościu mówi, że trzy śrubki wystarczą: 1 Link to post Share on other sites
Tinuviel 375 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 8 minut temu, Dj Brabus napisał: @Tinuviel tu gościu mówi, że trzy śrubki wystarczą: no i pieknie, dziekuje Link to post Share on other sites
Szymon Kuć 7 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 Witam. Mam zamiar zamówić gumy stabilizatorów z poliuretanu do subaru legacy iv H6. Przód to maja średnice 21mm, a ktoś wie ile powinien mieć tył? Link to post Share on other sites
SubaruLPG 77 Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 (edited) proponuje najpierw zmierzyć pręty w miejscu gdzie pracuje guma... gdyż pręt w tym miejscu może być wyrobiony a jego średnica z przodu np będzie w okolicach 20 Edited August 18, 2020 by SubaruLPG Link to post Share on other sites
Hookie 90 Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 Cześć, Czy ktoś mi pokaże jak wygląda bagnet olejowy do Legacy IV 2.5 MY05? Kupiłem na Allegro używkę, która zamiast pętelki na końcu jest płaska. Niby odrobinę krótsza od tego co jest w moim, a pokazuje... wyższy poziom oleju. Nie wiem już jak mierzyć olej w tym aucie, powaga. Link to post Share on other sites
Orear 160 Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 3 godziny temu, Hookie napisał: Nie wiem już jak mierzyć olej w tym aucie, powaga. Tego nie wie nikt! U mnie zawsze jedna strona pokazuje, że oleju jest na L, a druga, że jest H. Ale, że tak już jest od prawie trzech lat to się nie za bardzo martwię, bo serce pracuje jak należy, a z tyłu nic nie kopci. Link to post Share on other sites
ewemarkam 964 Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 Cześć, Czy ktoś mi pokaże jak wygląda bagnet olejowy do Legacy IV 2.5 MY05? Kupiłem na Allegro używkę, która zamiast pętelki na końcu jest płaska. Niby odrobinę krótsza od tego co jest w moim, a pokazuje... wyższy poziom oleju. Nie wiem już jak mierzyć olej w tym aucie, powaga. Poszukaj w "nasze samochody" może ktoś ma ten sam rocznik z tym samym silnikiem. Niech zmierzy długość bagnetu od oringa do końca. Link to post Share on other sites
Guest Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 (edited) 3 godziny temu, Hookie napisał: Nie wiem już jak mierzyć olej w tym aucie, powaga. Wystarczy na prostym, na zimno, i najlepiej wyjmij bagnet i poczekaj kilka minut aż spłynie olej z tego kanału, w którym jest bagnet (te resztki oleju poziom trochę zawyżają, albo zostawiają trochę oleju na bagnecie przez co odczyt jest trudniejszy). Nic skomplikowanego. Ważne żeby oleju nie było za mało, albo dużo za dużo. Edited August 18, 2020 by Guest Link to post Share on other sites
DETT 790 Posted August 19, 2020 Share Posted August 19, 2020 15 godzin temu, frisco napisał: Wystarczy na prostym, na zimno, i najlepiej wyjmij bagnet i poczekaj kilka minut aż spłynie olej z tego kanału, w którym jest bagnet (te resztki oleju poziom trochę zawyżają, albo zostawiają trochę oleju na bagnecie przez co odczyt jest trudniejszy). Nic skomplikowanego. Ważne żeby oleju nie było za mało, albo dużo za dużo. No ale jeśli bagnet jest teoretycznie niewłaściwy to sama procedura mierzenia jest na nic. A może tak być że ten pasek blaszki w różnych modelach ma ciut inną długość? Sądzę że w obrębie benzynowych Subaru bagnet powinien być taki sam. Link to post Share on other sites
Hookie 90 Posted August 19, 2020 Share Posted August 19, 2020 (edited) No właśnie różnią się długością blaszki, a oba są rzekomo dedykowane do Legacy IV 2.5. Cuda! 15 godzin temu, frisco napisał: Wystarczy na prostym, na zimno, i najlepiej wyjmij bagnet i poczekaj kilka minut aż spłynie olej z tego kanału, w którym jest bagnet (te resztki oleju poziom trochę zawyżają, albo zostawiają trochę oleju na bagnecie przez co odczyt jest trudniejszy). Nic skomplikowanego. Ważne żeby oleju nie było za mało, albo dużo za dużo. Tyle teorii, którą znam. W praktyce jest dokładnie tak, jak pisze Orear. Edited August 19, 2020 by Hookie Link to post Share on other sites
adamski 138 Posted August 19, 2020 Share Posted August 19, 2020 (edited) Mam pytanko! Po odpaleniu, przez pierwsze kilka minut jazdy czuć paliwo, ale tylko przy otwartym oknie?! Wiem, że na ssaniu i że można zamknąć okno, ale pytam zapobiegawczo, czy to jakiś zalążek awarii, coś sprawdzić, czy TTTM? Pacjent to Legacy 2.0 2008r. Edited August 19, 2020 by adamski Link to post Share on other sites
ewemarkam 964 Posted August 19, 2020 Share Posted August 19, 2020 (edited) @adamski, chyba najbardziej sensowną odpowiedź udzielił @Kambol Edited August 19, 2020 by ewemarkam 1 Link to post Share on other sites
adamski 138 Posted August 19, 2020 Share Posted August 19, 2020 3 minuty temu, ewemarkam napisał: @adamski, chyba najbardziej sensowną odpowiedź udzielił @Kambol Kat raczej jest to chyba TTTM! Czyli jeździć obserwować Dzięki za szybką odp. Link to post Share on other sites
kriskristoffers 1295 Posted August 19, 2020 Share Posted August 19, 2020 Pytanko czy do Legacy III da się wrzucić opony 215/60 R16 przy felgach ET55? Link to post Share on other sites
DETT 790 Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 11 godzin temu, kriskristoffers napisał: Pytanko czy do Legacy III da się wrzucić opony 215/60 R16 przy felgach ET55? Szerokość felgi 6,5" ? Chyba tak. Link to post Share on other sites
Danko 924 Posted August 20, 2020 Author Share Posted August 20, 2020 Na 99% wczesniej tak nie było. Wczoraj rozbierałem dolot i odłączałem aku. Dolot już 2 razy sprawdzałem, wszystko wygląda okej.. Podpowiedzi? Przepływka może? received_2761091800789335.mp4 Link to post Share on other sites
adamski 138 Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 (edited) Jeszce jedno pytanko! Cieknie mi olej ze skrzyni manualnej z reduktorem (Legacy 2007MY), prawdopodobnie przy wejściu półoski i podejrzewam uszczelniacz (nie wiem czy dobrze kombinuje), to może być ta część? https://www.nie-ASO.pl/pl/uszczelniacz-polosi-prawej-impreza-wrx-sti,3,34101,15217 P.s.- Prawa strona to strona pasażera, tak!? Edited August 21, 2020 by adamski Link to post Share on other sites
Hookie 90 Posted August 25, 2020 Share Posted August 25, 2020 Ostatnio koncertowo stopiłem plastikową osłonę silnika w długiej trasie. Jest dziura. Nie powiem, wystraszyłem się trochę jak podczas przerwy po kilkuset kilometrach zaczęło dymić. Teraz na postoju zawsze śmierdoli niemiłosiernie i żar bije od przodu auta. Czyżby osłony kolektora wydechowego umarły? Co się stao? Link to post Share on other sites
ipsx82 831 Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Podczas wymiany oleju w weekend okazało się że jest małe pękniecie na osłonie maglownicy, czy te osłony można kupić osobno bo w tym katalogu jest jako całość z maglownicą: http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b11/type_10/steering/power_steering_system/ Link to post Share on other sites
SubaruLPG 77 Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 które osłony? jeśli na siłownikach to kupisz np z lemfordera 1 Link to post Share on other sites
ipsx82 831 Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 (edited) Tak ta harmonijkowa na siłowniku , jak tego szukać w sklepach ? pod jakimi hasłami to ukryte ? Wielkie dzięki @SubaruLPG znalazłem na pewnej stronie z częściami po producencie Lemforder Edited August 31, 2020 by ipsx82 Link to post Share on other sites
SubaruLPG 77 Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 jak zdejmiesz stare osłony to umyj powierzchnie możesz delikatnie nawilżyć powierzchnie smarem pod harmoniką aby nie korodowała Link to post Share on other sites
adamski 138 Posted September 14, 2020 Share Posted September 14, 2020 Jest jakiś serwisowy sposób na wysunięcie spryskiwaczy reflektorów żeby je pogratulować, czy tylko demontaż lampy? Link to post Share on other sites
kroljulian 3 Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Czy po wymianie tylnych amortyzatorow w legacy iv 2006 sedan, trzeba ustawiać zbieżność, kąty lub coś w tym stylu? Link to post Share on other sites
Tinuviel 375 Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Godzinę temu, kroljulian napisał: Czy po wymianie tylnych amortyzatorow w legacy iv 2006 sedan, trzeba ustawiać zbieżność, kąty lub coś w tym stylu? Pewnie nie jak wszystko OEM ale tak czy siak dobrze jest od czasu do czasu odżałować 100zł i podjechać na pełną geometrię żeby chociaż sprawdzić czy wszystko jest i rozruszać śruby. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now