Jump to content

Legacy - szybkie pytania


Danko

Recommended Posts

5 godzin temu, Tinuviel napisał:

 

Mam złe wspomnienia, spray się nie trzyma i łatwo schodzi. Plastidip trochę lepiej ale trzeba dokręcać super delikatnie żeby nie uszkodzić. Próbowałem kiedyś nawet dać do speców którzy robią de-chrom ale też nie wyszło. W innym aucie zrobiłem sobie właśnie kaplsle na nakerętki ale tam są dziwnaczne nakrętki toyoty. Do subaru raczej dostanę czarne :)

Mam d1spec i jestem zadowolony - droga zabawa, acz legitna

Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, Danko napisał:

Mam d1spec i jestem zadowolony - droga zabawa, acz legitna

Myślałem o nich bo po zdjęciach wygląda jakby były ok. masz jakieś pewne źródło? Bo na allegro to nie wiem czy te od ok. 250zl to już d1spec czy to te same co za 100zl tylko ktoś się nie bał i nie dopisał "replika" :)

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Tinuviel napisał:

Myślałem o nich bo po zdjęciach wygląda jakby były ok. masz jakieś pewne źródło? Bo na allegro to nie wiem czy te od ok. 250zl to już d1spec czy to te same co za 100zl tylko ktoś się nie bał i nie dopisał "replika" :)

W takiej cenie kupisz czarne oksydowane, to już przesada 

Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, Vercy napisał:

W takiej cenie kupisz czarne oksydowane, to już przesada 

Wierzę, że ich nakrętki są kute nie tylko z nazwy.. Czy tak jest - nie wiem. 

@Tinuvielmyślę, że wszelkie sklepy pokroju mtuning (tam ja zamówiłem) powinny mieć ori. Jak zamawiałem, przetrzepałem neta, po czym poznać fake. 

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Tinuviel napisał:

Hej, czy mogę zamiast takiej nakrętki z długim stożkiem dać taka z krótkim? czy umrę na pierwszym zakręcie? IMG_20210615_123735_332.thumb.jpg.15c8731830d41516ed496b7007afa17f.jpg

Ta u góry to nakrętka "tjuningowa" do felg wąskootworowych. Nie każdą felgę OEM można tym przykręcać.

Odnośnie nakrętek ogólnie - ja swego czasu mocno straciłem zaufanie do nakrętek alu - setki lat temu kupiłem na eBay'u no-name'y a'la Rays i używam ich na Daihatsu do dziś, ale D1, które nabyłem krótko potem pewnego majowego dnia spowodowały nagłe odłączenie się jednego z czterech członów mojej rakiety. Gwint został na trzech szpilkach, a z nakrętek zrobiły się tulejki. Od tamtej pory przerzuciłem się na li tylko stalowe.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

@Danko nie dziw się. To było kilkanaście lat temu, w czasach jak D1 jako marka dopiero wchodziła na rynek u nas i z dzisiejszej perspektywy ciężko mi powiedzieć czy to były ori czy fake, zapłaciłem za nie jak za zboże, były rzeczywiście mega lekkie, ale po jednym słonecznym lecie z czerwonych zrobiły się blado różowe. Więc pewnie fake, ale jak to mówią - niesmak pozostał. ;)

Link to comment
Share on other sites

Uszanowanko! 
Zakładał ktoś przepustnicę wydechu? :D 
Myślę ostatnio nad taką operacją u Legasia i zastanawiam się jak to wygląda z praktycznego punktu widzenia. 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, thomson0073 napisał:

Uszanowanko! 
Zakładał ktoś przepustnicę wydechu? :D 
Myślę ostatnio nad taką operacją u Legasia i zastanawiam się jak to wygląda z praktycznego punktu widzenia. 

Ja, co prawda umęczona, domowej roboty, ale za ułamek kwoty którą trzeba wydać na ładną przepustnice.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, ewemarkam napisał:

Ja, co prawda umęczona, domowej roboty, ale za ułamek kwoty którą trzeba wydać na ładną przepustnice.

Masz ją zaraz za katami czy za tłumikiem środkowym? 
Myślę, czy jak takie coś założę za katami i będę leciał z ogniem czy nie zrobię krzywdy Legasiowi od spodu (temperatura).

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, ewemarkam napisał:

Ja, co prawda umęczona, domowej roboty, ale za ułamek kwoty którą trzeba wydać na ładną przepustnice.

 

0:42 już myślałem, że jakieś V8 podstawione. Dobre toto :thumbup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Szybkie pytanie:

Oglądamy z kumplem różne Legacy IV/Outbacki III 2,5 automaty i w jednym na komputerku po odpaleniu silnika wyskakiwało coś takiego:

 

IMG_0597.jpeg.e2e9d95204bb38f3ac276febaf437c6a.jpeg

 

Naciskanie DISP nic nie dawało, po naciśnięciu BRIGHT wszystko wracało do normy i naciskając DISP można było już normalnie przełączać pomiędzy spalaniem, godziną i temperaturą. Ktoś wie co to?

 

Tak długo jak jeżdżę swoim mi się coś takiego nie pokazało. Wóz ogólnie wyglądał na świeży i zadbany, ale co to jest to nie wiem.

Edited by Amnes
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, Amnes napisał:

Szybkie pytanie:

Oglądamy z kumplem różne Legacy IV/Outbacki III 2,5 automaty i w jednym na komputerku po odpaleniu silnika wyskakiwało coś takiego:

 

IMG_0597.jpeg.e2e9d95204bb38f3ac276febaf437c6a.jpeg

 

Naciskanie DISP nic nie dawało, po naciśnięciu BRIGHT wszystko wracało do normy i naciskając DISP można było już normalnie przełączać pomiędzy spalaniem, godziną i temperaturą. Ktoś wie co to?

 

Tak długo jak jeżdżę swoim mi się coś takiego nie pokazało. Wóz ogólnie wyglądał na świeży i zadbany, ale co to jest to nie wiem.

Normalna rzecz - zimne luty. W moim jest to samo. Standardowa przypadłość.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Znowu będziesz narzekał że szorujesz brzuchem po "swojej" drodze. Szukaj OBK.
I jak wyżej, za te pieniądze to H6 będzie niezła skarbonką pewnie z dnem ale 2 metry mułu jeszcze.
Forka chce sprzedać jak to tylko ogarnę. A co kupię... Jak nie znajdę OBK, bo jest ich jak na lekarstwo. To pewnie kupię XC70 (tutaj uwaga na automaty).
Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, Hookie napisał:

Naprawdę interesujesz się H6 za 9999 złotych? Przecież to pewnikiem śmietnik.

Czy ja wiem. Zrobi UPG porządnie z remontem skrzyni i mamy średnią cenę rynkową. :biglol:

Pewnie właściciel chce sprzedać a nie sprzedawać.

 

Jak się auta nie sprawdzi to sobie można takie rzeczy pisać. Ze zdjęć nic nie da się wywnioskować bo są po prostu niewyraźne i małe. 

Cena jest powiedzmy połową rynkowej i prawdopodobnie jest adekwatna do stanu.

 

Jak kwity są na naprawy to sprawdzić rudą na progach i podłużnicach z tyłu, zrobić test na upg, zobaczyć czy skrzynia nie szarpie i tyle. A zresztą UPG to czynność eksploatacyjna. :mrgreen:

 

Kupiłem bardzo tanio legacy h6 IV gen po lekkiej kolizji (1/3 średniej ceny rynkowej za taki przebieg i rocznik). Założenie było takie że jak będzie śmietnik to pójdzie na części. Ale mi się spodobało. Wymieniłem całe zawieszenie z tyłu, błotnik z przodu, drążek kierowniczy, czujnik w silniku i nadal wyszło taniej niż średnia rynkowa. Nawet jakbym robił to w serwisie... Wnętrze zmęczone ale mi to nie przeszkadza, bo auto jeździ super. B)

 

 

10 godzin temu, Vercy napisał:

Wie ktoś może czy właściciel jest na forum?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-3-0-h6-ID6DFHOm.html

To nie ty miałeś problem żeby dojechać zwykłym legacem III do domu zimą?

To dziadostwo jest niższe od takiego legacka, a zawieszenie jest sporo twardsze...

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Vercy napisał:

Wie ktoś może czy właściciel jest na forum?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-3-0-h6-ID6DFHOm.html

Chwilowo byłem nim zainteresowany. Stoi już kilka miesięcy w dość niskiej cenie. 

Kupiłem raport autoDNA, w zasadzie wszystko się zgadza, przebieg oryginalny. Niepokoi mnie tylko tak niska cena, zarówno teraz jak i w 2017, gdzie już wtedy kosztował poniżej 20tys. 

 

Poniżej raport

 

 

 

 

 

Screenshot_20210624-134645_Drive.jpg

Screenshot_20210624-134709_Drive.jpg

Screenshot_20210624-134747_Drive.jpg

Screenshot_20210624-134806_Drive.jpg

Screenshot_20210624-134903_Drive.jpg

Screenshot_20210624-134924_Drive.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Dzixd napisał:

Czy ja wiem. Zrobi UPG porządnie z remontem skrzyni i mamy średnią cenę rynkową. :biglol:

Pewnie właściciel chce sprzedać a nie sprzedawać.

Taki jest plan, w tej cenie wiczam generalny silnika jako standard

 

 

4 godziny temu, Dzixd napisał:

To nie ty miałeś problem żeby dojechać zwykłym legacem III do domu zimą?

To dziadostwo jest niższe od takiego legacka, a zawieszenie jest sporo twardsze...

No to jest pewna istotna wątpliwość bo o ile ten twardy zawias można wymienić w cenie remontu to już niski zawias to inna sprawa. 

 

Zdaje się, że zawias można wymienić na wersję z OBK oraz są inne przeróbki dostępne, które by pozwoliły na rozwiązanie tego problemu.

Co do ceny, to w tej cenie kupuje spore ryzyko, ale wydaje mi się że jest spoko wycenione.

 

Pozostaje problem czy chce się rzucać na taką wodę na dzień dobry bez dobrego mechanika w okolicy. OBK w mojej sytuacji byłby bardziej zasadny.... ale ten legaś taki ładny... tak na mnie paczy......
 

image.jpeg

 

24 minuty temu, Oczkoo15 napisał:

Chwilowo byłem nim zainteresowany. Stoi już kilka miesięcy w dość niskiej cenie. 

Kupiłem raport autoDNA, w zasadzie wszystko się zgadza, przebieg oryginalny. Niepokoi mnie tylko tak niska cena, zarówno teraz jak i w 2017, gdzie już wtedy kosztował poniżej 20tys. 

 

Poniżej raport

 

 

A jak oni to wyliczają tę cenę?

Edited by Vercy
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Oczkoo15 napisał:

Zapewne w 2017r był oferowany do sprzedaży za 19tys.

 

No to faktycznie podejrzanie nisko, i podejrzanie szybko spada w dół.

Link to comment
Share on other sites

Próbował ktoś z Was kiedyś rozbierać tylne lampy w kombi 2008? Wyglądają na zgrzane i konieczne do wrzucenia pod kątówkę... ale może się mylę. ;p 

Link to comment
Share on other sites

Pisałem tutaj, ale nikt tam chyba nie zagląda

Legacy kombi 2004. 

Zamek w klapie bagażnika odmówił posłuszeństwa. Pozostałe zamki działają a klapa ani drgnie. Obecnie jeszcze siedzę w Irlandii, wracam do Polski za parę dni. Samochodem w tym momencie jeździ mój tata i plan jest taki by odebrać mnie wraz z moją rodziną z lotniska tym właśnie wozidłem - działający zamek w klapie mocno ułatwia korzystanie z bagażnika ;)

Ma ktoś pomysł na diagnozę i rozwiązanie dla tej usterki?

Link to comment
Share on other sites

Pisałem tutaj, ale nikt tam chyba nie zagląda
Legacy kombi 2004. 

Zamek w klapie bagażnika odmówił posłuszeństwa. Pozostałe zamki działają a klapa ani drgnie. Obecnie jeszcze siedzę w Irlandii, wracam do Polski za parę dni. Samochodem w tym momencie jeździ mój tata i plan jest taki by odebrać mnie wraz z moją rodziną z lotniska tym właśnie wozidłem - działający zamek w klapie mocno ułatwia korzystanie z bagażnika 

Ma ktoś pomysł na diagnozę i rozwiązanie dla tej usterki?

Obstawiam uszkodzoną wiązkę w klapie.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...