Jump to content

Legacy - szybkie pytania


Recommended Posts

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zły rozmiar opony chcesz założyć. 19" będą miały minimum 8" szerokości. Z tą oponą co kombinujesz vs. fabryka będziesz miał 5.8% większy obwód koła:       3-3.5% to jeszcze s

Ale byłby wstyd, jakbym użył wcześniej za mało siły..  Edit - zostawmy ten temat.. Nie chcę o tym rozmawiać 

Z przytrzymaniem może być ciężej ale podwójne wciśnięcie do zrobienia. Jutro wszyscy będą od rana pewnie klikać różne kombinacje

Posted Images

Z tyłu może drzeć rantami na mocnych skrętach, 225/45/17 na ET55 na wąskich ślimakach przy 90 mi obciera.

Link to post
Share on other sites
59 minut temu, st981777 napisał:

Z tyłu może drzeć rantami na mocnych skrętach, 225/45/17 na ET55 na wąskich ślimakach przy 90 mi obciera.

Jak? :o

225/40 18x7,5 et52+20dystansu. Znaczne obniżenie i obciera tylko przy pełnym aucie lub wybojach. W dodatku obciera minimalnie i w jednym miejscu.. To jak to w seryjnej wysokości możliwe jest :o

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Danko napisał:

To jak to w seryjnej wysokości możliwe jest :o

Tak miękki jest seryjny zawias, na sprężynach od GT tego problemu nie ma. Zimę mam 205/55/16 ET55 - jest ok, lato 215/45/17 ET55 jest generalnie ok, ale ślimak 180 stopni jak wejdę tak 100-110 to tył gdzieś rantem dotknie....

 

Jak testowałem kiedyś felgi z ET35 to obcierał nawet na dziurach, rantem o bark opony.

Edited by st981777
  • Sad 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 28.02.2021 o 10:31, ewemarkam napisał:

Uszkodzone jest chyba tylko to na wałku, A cena za całość nie mała. Wiem że powinno się wymieniać całość, ale jeśli reszta oringów nie jest popękana to po co :).

Jeśli wałek nie jest wytarty to będzie to grało. Tu jest podobnie jak z uszczelniaczem na wale, jeśli wał jest ok to uszczelnienie będzie trzymało :)

Ostatnim razem regenerowałem pompę w golfie mk3 wiele lat temu. Pamiętam że uszczelnienie, łożyska jak i oringi kupiłem normalnie w sklepie z uszczelnieniami. Za parę PLN. Odszukaj oznaczenie na uszczelnieniu to takowe napewno kupisz osobno. Na codzień mam styczność z hydrauliką siłową i dużymi pompami. Ale one się nie różnią od tej przy wspomaganiu, jedynie są parę razy większe. Stąd mam jakąś tam wiedze o tym.

 

Dzięki.

 

udało się kupić pompę z skrzywionym kołem pasowym która miała bardzo niski przebieg ok 20 tyś mil. Tutaj dziękuje miłemu sprzedawcy który posiada Subaru Imprezę Hawka.

Wyczyściłem pompę wewnątrz nie mogłem niestety odkręcić koła pasowego więc przełożyłem cały wałek(chyba tak nie powinno się robić ale cóż)

Pompa w środku ma mięciutkie uszczelnienia(u mnie pompa ma twarde/plastikowe uszczelnienia)

 

Udało się ożywić wspomaganie i wymiana uszczelnień w główce przekładni kierowniczej zakończyła się sukcesem.:yahoo:

 

Chciałem Bardzo podziękować Tobie za pomoc w temacie, bez Ciebie wyjmowałbym przekładnie i szukał błędu w montażu a tak zaoszczędziłem trochę czasu i pracy.

 

Dziękuje jeszcze raz 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
W dniu 1.03.2021 o 07:56, st981777 napisał:

Tak miękki jest seryjny zawias, na sprężynach od GT tego problemu nie ma. Zimę mam 205/55/16 ET55 - jest ok, lato 215/45/17 ET55 jest generalnie ok, ale ślimak 180 stopni jak wejdę tak 100-110 to tył gdzieś rantem dotknie....

 

Jak testowałem kiedyś felgi z ET35 to obcierał nawet na dziurach, rantem o bark opony.

Przesiadłem się z opon 205/50/17 na 225/45/17, felga ET53 z STI, sprężyny wzmocnione Lesjofors - nic nie obciera. Dużo chyba też zależy od sprężyn... 

Link to post
Share on other sites

Ja mam z tyłu twardsze sprężyny, co by dupa nie siadała i Billsteiny. ;) Teraz zastanawiam się czy brać 215/45/17 czy 225/45/17. Nie chcę tego auta zmulić i podnieść mocno spalania - homologacja wskazuje na 215/45/17, ale ładniej chyba będzie 225 wyglądać. Sam już nie wiem - pierdoła, a mam mętlik we łbie. :P

Link to post
Share on other sites
Kalkulator zamienników opon
  Szerokość(mm) Profil(mm) Średnica(")   Średnica(mm) Różnica prędkości(km/h) Różnica między
średnicami
Rozmiar
fabryczny
215
 
45
 
17
 
    50 100 150    
Zamiennik
225
 
45
 
17
 
  634,3 50,71 101,42 152,13
1,42%
9 mm
Link to post
Share on other sites

Dziwna sprawa, może ktoś tak miał. Mam już drugiego vgate (pierwszy padł, został wymieniony). Ten pierwszy przed zepsuciem się łączył się z Legwanem. Teraz natomiast drugi nie chce, nie mam pojęcia dlaczego. Vgate bez problemu łączy się z telefonem, nie może natomiast z ECU. 

Podejrzewam, że może samo wejście obd być uszkodzone? Obudowa, w której jest wtyczka jest jakaś dziwnie luźna, gdy nią poruszę, kopne, odłącza vgate'a (w sensie traci zasilanie) 

Link to post
Share on other sites

spróbuj innej aplikacji...

spróbuj z telefonu usunąć parowanie odinstalować apkę i zrobić to ponownie.

U mnie też są czasem problemy z komunikacją bezprzewodową... trzeba się łaczyć np 2-3 razy na niektórych apkach

Link to post
Share on other sites

Witam. Mam problem z wibracjami na niskich obrotach. Obroty falują +-50. Świece są nowe, maf wyczyszczony, poduszki wyglądają jeszcze dobrze . Błędów nie ma. Gdzie szukać przyczyny? Silnik ez30

Link to post
Share on other sites
Teraz, Szymon Kuć napisał:

Witam. Mam problem z wibracjami na niskich obrotach. Obroty falują +-50. Świece są nowe, maf wyczyszczony, poduszki wyglądają jeszcze dobrze . Błędów nie ma. Gdzie szukać przyczyny? Silnik ez30

 

U mnie w h6 było pęknięcie w dolocie, bywa że ciężko zauważyć, coś jak na tym zdjęciu (to akurat z neta):

 

IMAG1797.jpg

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Tinuviel napisał:

 

U mnie w h6 było pęknięcie w dolocie, bywa że ciężko zauważyć, coś jak na tym zdjęciu (to akurat z neta):

 

IMAG1797.jpg

Tez tam widziałem pęknięcie ale zalałem klejem i liczyłem ze to rozwiąże sprawę. Chyba muszę poszukać tego z nierdzewki, bo używka pewnie za chwile też pęknie. Jakieś inne propozycje macie?

Edited by Szymon Kuć
Link to post
Share on other sites

Wczoraj przestał  działać  mi abs i świeciła się  kontrolka na desce. Wracałem  do domu zirytowany że  nowe sensory abs padły,  ale okazało się  po dojechaniu na miejce i wyłączeniu  zapłonu  brzęczy  mi coś  pod maską. Po podniesieniu maski brzęk słychać  było w  pompie abs i po otwarciu puszki od przekaźników ten zaznaczony na czerwono powodował  brzeczenie pompy. Padł  ten przekaznik? Po wyjeciu i włożeniu go abs działa  już prawidłowo  i brak kontrolki na desce.

20210310_173430.jpg

Edited by ipsx82
Link to post
Share on other sites
Wczoraj przestał  działać  mi abs i świeciła się  kontrolka na desce. Wracałem  do domu zirytowany że  nowe sensory abs padły,  ale okazało się  po dojechaniu na miejce i wyłączeniu  zapłonu  brzęczy  mi coś  pod maską. Po podniesieniu maski brzęk słychać  było w  pompie abs i po otwarciu puszki od przekaźników ten zaznaczony na czerwono powodował  brzeczenie pompy. Padł  ten przekaznik? Po wyjeciu i włożeniu go abs działa  już prawidłowo  i brak kontrolki na desce.
20210310_173430.thumb.jpg.04c046f0498d2c5286cd986ce7bc042e.jpg
Ja bym go wymienił. To jest chyba od pompy ABS, skoro brzęczał to gdzieś był kiepski styk. Chyba że jesteś w stanie go otworzyć i ocenić stan.
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, ewemarkam napisał:

Chyba że jesteś w stanie go otworzyć i ocenić stan.

Chyba gra nie warta zachodu , na tym obok są numery na wierzchu a ten niby sprawny zamiast numerów ma dziwny krzyżyk. Czy numery będą pod nim między nóżkami ?

Link to post
Share on other sites

Pytanko. Czy zmiana końcówek drążka kierowniczego to zdjęcie koła, odkrecenie jednej śruby i wykrecenie końcówki, czy coś pomijam? Zastanawiam się, czy będę w stanie je na szybko wymienić w wolne popołudnie

Link to post
Share on other sites
Pytanko. Czy zmiana końcówek drążka kierowniczego to zdjęcie koła, odkrecenie jednej śruby i wykrecenie końcówki, czy coś pomijam? Zastanawiam się, czy będę w stanie je na szybko wymienić w wolne popołudnie
Jeśli ruszysz śrubę kontrującą to bez problemów. Czasami trzeba grzać ja np palnikiem żeby ruszyła.
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

siema! Od jakiegoś czasu czasami zdarzało się, że jakiś bieg nie chciał wejść. Coś blokowało gałkę zmiany biegów. Czasami nie wchodził Sport, czasami nawet Drive bez użycia siły. Wczoraj rozebrałem obudowę lewarka i oto co zastałem. Ten dyngs co powinien być przymocowany za pomocą plastikowych nitów oderwał się i sobie latał skutecznie blokując co jakiś czas któryś z biegów. Druga sprawa, ten czarny plastik, to albo ja jakiś mało zdolny jestem, albo za cholerę nie wiem jak to zamontować. Niby powinien wchodzić w taką rynienkę, okej, ale u mnie latał luzem i jak chciałem go wczoraj umieścić zgodnie z tym co fabryka miała na myśli, to raz było okej, a drugi raz, jak zeskoczył, to blokował skutecznie lewarek. Jeździć bez tego czy jakoś się ratować? 

IMG_20210313_122735.jpg

Link to post
Share on other sites

potrzebuję uchwyty do mocowania bagażnika dachowego do subaru legacy IV.

mocowania mam niestety uszkodzone.

gdzie takie mocowania zakupić można? i w jakiej cenie

Link to post
Share on other sites
potrzebuję uchwyty do mocowania bagażnika dachowego do subaru legacy IV.
mocowania mam niestety uszkodzone.
gdzie takie mocowania zakupić można? i w jakiej cenie
Poszukaj googla pod hasłem "stopy".
Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, ewemarkam napisał:
8 godzin temu, SubaruLPG napisał:
potrzebuję uchwyty do mocowania bagażnika dachowego do subaru legacy IV.
mocowania mam niestety uszkodzone.
gdzie takie mocowania zakupić można? i w jakiej cenie

Poszukaj googla pod hasłem "stopy".

To może być ryzykowne :mrgreen:

  • Haha 4
Link to post
Share on other sites
W dniu 14.03.2021 o 20:09, czort napisał:

siema! Od jakiegoś czasu czasami zdarzało się, że jakiś bieg nie chciał wejść. Coś blokowało gałkę zmiany biegów. Czasami nie wchodził Sport, czasami nawet Drive bez użycia siły. Wczoraj rozebrałem obudowę lewarka i oto co zastałem. Ten dyngs co powinien być przymocowany za pomocą plastikowych nitów oderwał się i sobie latał skutecznie blokując co jakiś czas któryś z biegów. Druga sprawa, ten czarny plastik, to albo ja jakiś mało zdolny jestem, albo za cholerę nie wiem jak to zamontować. Niby powinien wchodzić w taką rynienkę, okej, ale u mnie latał luzem i jak chciałem go wczoraj umieścić zgodnie z tym co fabryka miała na myśli, to raz było okej, a drugi raz, jak zeskoczył, to blokował skutecznie lewarek. Jeździć bez tego czy jakoś się ratować? 

IMG_20210313_122735.jpg

Miałem tak samo dosłownie 2 tygodnie temu, tylko że czarny plastik u mnie był na miejscu. A szary przykręciłem kilka malutkich wkrętów. 

Link to post
Share on other sites

Cześć. Mam dwa pytania odnośnie Legacy.

1. Jaka powinna być szerokość i ET felg aluminiowych 16"?

2.Czy w Legacy jest jakiś czujnik, który sam włącza klimatyzację? Kilka razy jadąc z włączonym nawiewiem, samoczynnie włączyła mi się A/C. 

Pozdrawiam, Paweł. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...