Hookie Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Albo jeszcze inaczej: Legaś 2.5 na letnich oponach 225/45/17 i feldze 17/7", ET 45? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Z tyłu może drzeć rantami na mocnych skrętach, 225/45/17 na ET55 na wąskich ślimakach przy 90 mi obciera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 59 minut temu, st981777 napisał: Z tyłu może drzeć rantami na mocnych skrętach, 225/45/17 na ET55 na wąskich ślimakach przy 90 mi obciera. Jak? 225/40 18x7,5 et52+20dystansu. Znaczne obniżenie i obciera tylko przy pełnym aucie lub wybojach. W dodatku obciera minimalnie i w jednym miejscu.. To jak to w seryjnej wysokości możliwe jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 (edytowane) 8 godzin temu, Danko napisał: To jak to w seryjnej wysokości możliwe jest Tak miękki jest seryjny zawias, na sprężynach od GT tego problemu nie ma. Zimę mam 205/55/16 ET55 - jest ok, lato 215/45/17 ET55 jest generalnie ok, ale ślimak 180 stopni jak wejdę tak 100-110 to tył gdzieś rantem dotknie.... Jak testowałem kiedyś felgi z ET35 to obcierał nawet na dziurach, rantem o bark opony. Edytowane 1 Marca 2021 przez st981777 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 W dniu 28.02.2021 o 10:31, ewemarkam napisał: Uszkodzone jest chyba tylko to na wałku, A cena za całość nie mała. Wiem że powinno się wymieniać całość, ale jeśli reszta oringów nie jest popękana to po co :). Jeśli wałek nie jest wytarty to będzie to grało. Tu jest podobnie jak z uszczelniaczem na wale, jeśli wał jest ok to uszczelnienie będzie trzymało Ostatnim razem regenerowałem pompę w golfie mk3 wiele lat temu. Pamiętam że uszczelnienie, łożyska jak i oringi kupiłem normalnie w sklepie z uszczelnieniami. Za parę PLN. Odszukaj oznaczenie na uszczelnieniu to takowe napewno kupisz osobno. Na codzień mam styczność z hydrauliką siłową i dużymi pompami. Ale one się nie różnią od tej przy wspomaganiu, jedynie są parę razy większe. Stąd mam jakąś tam wiedze o tym. Dzięki. udało się kupić pompę z skrzywionym kołem pasowym która miała bardzo niski przebieg ok 20 tyś mil. Tutaj dziękuje miłemu sprzedawcy który posiada Subaru Imprezę Hawka. Wyczyściłem pompę wewnątrz nie mogłem niestety odkręcić koła pasowego więc przełożyłem cały wałek(chyba tak nie powinno się robić ale cóż) Pompa w środku ma mięciutkie uszczelnienia(u mnie pompa ma twarde/plastikowe uszczelnienia) Udało się ożywić wspomaganie i wymiana uszczelnień w główce przekładni kierowniczej zakończyła się sukcesem. Chciałem Bardzo podziękować Tobie za pomoc w temacie, bez Ciebie wyjmowałbym przekładnie i szukał błędu w montażu a tak zaoszczędziłem trochę czasu i pracy. Dziękuje jeszcze raz 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 @SubaruLPG nie ma za co, od tego jest forum. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 W dniu 1.03.2021 o 07:56, st981777 napisał: Tak miękki jest seryjny zawias, na sprężynach od GT tego problemu nie ma. Zimę mam 205/55/16 ET55 - jest ok, lato 215/45/17 ET55 jest generalnie ok, ale ślimak 180 stopni jak wejdę tak 100-110 to tył gdzieś rantem dotknie.... Jak testowałem kiedyś felgi z ET35 to obcierał nawet na dziurach, rantem o bark opony. Przesiadłem się z opon 205/50/17 na 225/45/17, felga ET53 z STI, sprężyny wzmocnione Lesjofors - nic nie obciera. Dużo chyba też zależy od sprężyn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Ja mam z tyłu twardsze sprężyny, co by dupa nie siadała i Billsteiny. Teraz zastanawiam się czy brać 215/45/17 czy 225/45/17. Nie chcę tego auta zmulić i podnieść mocno spalania - homologacja wskazuje na 215/45/17, ale ładniej chyba będzie 225 wyglądać. Sam już nie wiem - pierdoła, a mam mętlik we łbie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Kalkulator zamienników opon Szerokość(mm) Profil(mm) Średnica(") Średnica(mm) Różnica prędkości(km/h) Różnica między średnicami Rozmiar fabryczny 215 45 17 50 100 150 Zamiennik 225 45 17 634,3 50,71 101,42 152,13 1,42% 9 mm Dodaj zamiennik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 4 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Dziwna sprawa, może ktoś tak miał. Mam już drugiego vgate (pierwszy padł, został wymieniony). Ten pierwszy przed zepsuciem się łączył się z Legwanem. Teraz natomiast drugi nie chce, nie mam pojęcia dlaczego. Vgate bez problemu łączy się z telefonem, nie może natomiast z ECU. Podejrzewam, że może samo wejście obd być uszkodzone? Obudowa, w której jest wtyczka jest jakaś dziwnie luźna, gdy nią poruszę, kopne, odłącza vgate'a (w sensie traci zasilanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 spróbuj innej aplikacji... spróbuj z telefonu usunąć parowanie odinstalować apkę i zrobić to ponownie. U mnie też są czasem problemy z komunikacją bezprzewodową... trzeba się łaczyć np 2-3 razy na niektórych apkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Kuć Opublikowano 10 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2021 Witam. Mam problem z wibracjami na niskich obrotach. Obroty falują +-50. Świece są nowe, maf wyczyszczony, poduszki wyglądają jeszcze dobrze . Błędów nie ma. Gdzie szukać przyczyny? Silnik ez30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 10 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2021 Teraz, Szymon Kuć napisał: Witam. Mam problem z wibracjami na niskich obrotach. Obroty falują +-50. Świece są nowe, maf wyczyszczony, poduszki wyglądają jeszcze dobrze . Błędów nie ma. Gdzie szukać przyczyny? Silnik ez30 U mnie w h6 było pęknięcie w dolocie, bywa że ciężko zauważyć, coś jak na tym zdjęciu (to akurat z neta): 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Kuć Opublikowano 10 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2021 (edytowane) 31 minut temu, Tinuviel napisał: U mnie w h6 było pęknięcie w dolocie, bywa że ciężko zauważyć, coś jak na tym zdjęciu (to akurat z neta): Tez tam widziałem pęknięcie ale zalałem klejem i liczyłem ze to rozwiąże sprawę. Chyba muszę poszukać tego z nierdzewki, bo używka pewnie za chwile też pęknie. Jakieś inne propozycje macie? Edytowane 10 Marca 2021 przez Szymon Kuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 (edytowane) Wczoraj przestał działać mi abs i świeciła się kontrolka na desce. Wracałem do domu zirytowany że nowe sensory abs padły, ale okazało się po dojechaniu na miejce i wyłączeniu zapłonu brzęczy mi coś pod maską. Po podniesieniu maski brzęk słychać było w pompie abs i po otwarciu puszki od przekaźników ten zaznaczony na czerwono powodował brzeczenie pompy. Padł ten przekaznik? Po wyjeciu i włożeniu go abs działa już prawidłowo i brak kontrolki na desce. Edytowane 11 Marca 2021 przez ipsx82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Wczoraj przestał działać mi abs i świeciła się kontrolka na desce. Wracałem do domu zirytowany że nowe sensory abs padły, ale okazało się po dojechaniu na miejce i wyłączeniu zapłonu brzęczy mi coś pod maską. Po podniesieniu maski brzęk słychać było w pompie abs i po otwarciu puszki od przekaźników ten zaznaczony na czerwono powodował brzeczenie pompy. Padł ten przekaznik? Po wyjeciu i włożeniu go abs działa już prawidłowo i brak kontrolki na desce.Ja bym go wymienił. To jest chyba od pompy ABS, skoro brzęczał to gdzieś był kiepski styk. Chyba że jesteś w stanie go otworzyć i ocenić stan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 5 godzin temu, ewemarkam napisał: Chyba że jesteś w stanie go otworzyć i ocenić stan. Chyba gra nie warta zachodu , na tym obok są numery na wierzchu a ten niby sprawny zamiast numerów ma dziwny krzyżyk. Czy numery będą pod nim między nóżkami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 13 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Pytanko. Czy zmiana końcówek drążka kierowniczego to zdjęcie koła, odkrecenie jednej śruby i wykrecenie końcówki, czy coś pomijam? Zastanawiam się, czy będę w stanie je na szybko wymienić w wolne popołudnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Pytanko. Czy zmiana końcówek drążka kierowniczego to zdjęcie koła, odkrecenie jednej śruby i wykrecenie końcówki, czy coś pomijam? Zastanawiam się, czy będę w stanie je na szybko wymienić w wolne popołudnieJeśli ruszysz śrubę kontrującą to bez problemów. Czasami trzeba grzać ja np palnikiem żeby ruszyła. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czort Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 siema! Od jakiegoś czasu czasami zdarzało się, że jakiś bieg nie chciał wejść. Coś blokowało gałkę zmiany biegów. Czasami nie wchodził Sport, czasami nawet Drive bez użycia siły. Wczoraj rozebrałem obudowę lewarka i oto co zastałem. Ten dyngs co powinien być przymocowany za pomocą plastikowych nitów oderwał się i sobie latał skutecznie blokując co jakiś czas któryś z biegów. Druga sprawa, ten czarny plastik, to albo ja jakiś mało zdolny jestem, albo za cholerę nie wiem jak to zamontować. Niby powinien wchodzić w taką rynienkę, okej, ale u mnie latał luzem i jak chciałem go wczoraj umieścić zgodnie z tym co fabryka miała na myśli, to raz było okej, a drugi raz, jak zeskoczył, to blokował skutecznie lewarek. Jeździć bez tego czy jakoś się ratować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 potrzebuję uchwyty do mocowania bagażnika dachowego do subaru legacy IV. mocowania mam niestety uszkodzone. gdzie takie mocowania zakupić można? i w jakiej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 potrzebuję uchwyty do mocowania bagażnika dachowego do subaru legacy IV. mocowania mam niestety uszkodzone. gdzie takie mocowania zakupić można? i w jakiej ceniePoszukaj googla pod hasłem "stopy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 16 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 8 godzin temu, ewemarkam napisał: 8 godzin temu, SubaruLPG napisał: potrzebuję uchwyty do mocowania bagażnika dachowego do subaru legacy IV. mocowania mam niestety uszkodzone. gdzie takie mocowania zakupić można? i w jakiej cenie Poszukaj googla pod hasłem "stopy". To może być ryzykowne 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marti8306 Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 W dniu 14.03.2021 o 20:09, czort napisał: siema! Od jakiegoś czasu czasami zdarzało się, że jakiś bieg nie chciał wejść. Coś blokowało gałkę zmiany biegów. Czasami nie wchodził Sport, czasami nawet Drive bez użycia siły. Wczoraj rozebrałem obudowę lewarka i oto co zastałem. Ten dyngs co powinien być przymocowany za pomocą plastikowych nitów oderwał się i sobie latał skutecznie blokując co jakiś czas któryś z biegów. Druga sprawa, ten czarny plastik, to albo ja jakiś mało zdolny jestem, albo za cholerę nie wiem jak to zamontować. Niby powinien wchodzić w taką rynienkę, okej, ale u mnie latał luzem i jak chciałem go wczoraj umieścić zgodnie z tym co fabryka miała na myśli, to raz było okej, a drugi raz, jak zeskoczył, to blokował skutecznie lewarek. Jeździć bez tego czy jakoś się ratować? Miałem tak samo dosłownie 2 tygodnie temu, tylko że czarny plastik u mnie był na miejscu. A szary przykręciłem kilka malutkich wkrętów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawson89 Opublikowano 17 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2021 Cześć. Mam dwa pytania odnośnie Legacy. 1. Jaka powinna być szerokość i ET felg aluminiowych 16"? 2.Czy w Legacy jest jakiś czujnik, który sam włącza klimatyzację? Kilka razy jadąc z włączonym nawiewiem, samoczynnie włączyła mi się A/C. Pozdrawiam, Paweł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się