smiechu Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Poniewaz nasza sprytna wyszukiwarka mi nie odpowiedziala na moje pytanie zadaje je Wam publicznie Chcialbym poprawic to co sie nazywa seryjnymi hamulcami w WRX US Spec MY2005 poprzez zainstalowanie hamulcow z wersji WRX EU. Czy ktos z Szanownych Kolegow przerabial juz ten temat i wie z czym to sie je, w co nalezy w tym konkretnym przypadku zainwestowac bilety NBP i o czym warto wiedziec? Czy daje sie to zrobic bez wiekszych problemow? A moze ktos ma inne propozycje jak zaradzic sprawie, np. moze sie da zrobic w podobnych $$ maly upgrade hamulcow na cos innego niz seria z WRX EU ale skuteczniejszego ? Za wszystkie odpowiedzi zarowno na temat jak i OFF z gory dziekuje ... Smiech'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Za wszystkie odpowiedzi zarowno na temat jak i OFF z gory dziekuje ... Na tym forum akurat z tym sa najmniejsze problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Za wszystkie odpowiedzi zarowno na temat jak i OFF z gory dziekuje ... Na tym forum akurat z tym sa najmniejsze problemy Wiem, wiem jestem na Forum Subaru praktycznie od samego poczatku jak tylko powstalo (kiedys co prawda mialem wiecej czasu i czesciej sie udzielalem i tu zagladalem) i tez lubie sobie czasem zrobic OFFa z jakis wypocin napisanych na powaznie na f.technicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 A jak tam z autem? Masz cos na oku? Miło by było ujrzeć cos nowego od czasu do czasu w tym smutnym mieście.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Muszę Cie Śmiechu zmartwić (cena),ale jedydym sensownym rozwiązaniem jest http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=780 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 A jak tam z autem? Masz cos na oku? Miło by było ujrzeć cos nowego od czasu do czasu w tym smutnym mieście.... No jakbym nie miał nic na oku to bym biednych forumowiczów takimi pytaniami nie zasypywał Auto już jest kupione, będzie niebawem wysłane do Polski ale jeszcze muszę się uzbroić w cierpliwość. Mam tylko nadzieję, że dotrze odpowiednio wcześniej przed Plejadami. Także chwilowo w Socho jest znowu tylko jedna Impreza, ale tym razem już nie moja a bębna_wrc Muszę Cie Śmiechu zmartwić (cena),ale jedydym sensownym rozwiązaniem jest http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=780 hmm, czyli swap'a z WRX EU na WRX US Spec nie da się zrobić ? Czy może po prostu z jakiś względów odradzasz taką opcję? Kurde, a może coś poprawili i WRX-y US Spec MY2005 już hamują ? :roll: pozdr. Śmiech'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Myslalem ze bedzie MY'06 No to czekam z niecierpliwoscia na kolejna impreze Też bedzie srebrna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Kurde, a może coś poprawili i WRX-y US Spec MY2005 już hamują ? Niestety nie!Jak wcześniej napisalem:cena. Ale miałem okazję jeździć samochodem z takimi hamulcam(D2)i i napiszę. Czym prędzej tyml!epiej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Kurde, a może coś poprawili i WRX-y US Spec MY2005 już hamują ? Niestety nie!Jak wcześniej napisalem:cena. Ale miałem okazję jeździć samochodem z takimi hamulcami i napiszę. Czym prędzej tyml!epiej! WOW, w takim razie trzeba rozbić świnke-skarbonke i zapukać do Marcina Cz. ... tylko komu rozbić tą świnkę, bo swoją już wcześniej rozbiłem :smile: Myslalem ze bedzie MY'06 No to czekam z niecierpliwoscia na kolejna impreze Też bedzie srebrna? BINGO! ossszywiście że znowu będzie srebrna ... choć niewiele się pomyliłeś bo celowałem w WRX'a lub STi MY06 i upodobałem sobie kolor Urban GRAY Metallic. Trafiła się inna i raczej nie rozpaczam z tego powodu, MY2005 podoba mi się najbardziej. Ten nowszy seatowo-alfowy jest be, ale za to MY08 to już strzał gruuubo poniżej pasa. Chyba Japońce będą sobie sami śmigać w tych KIA-podobnych heczBEKACH bo nie sądze żeby jakiś normalny i zdrowy człowiek ślinił się na widok nowej SI MY08. Cóż teraz pozostanie mi jeździć przez kilka lat MY05 z nadzieją że te skośnookie zmądrzeją i przestaną wypuszczać tą ochydę a w zamian zaoferują coś normalnego, ludzkiego. Śmiech'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Muszę Cie Śmiechu zmartwić (cena),ale jedydym sensownym rozwiązaniem jest http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=780 Czy D2 posiada homologacje i wszystkie atesty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Muszę Cie Śmiechu zmartwić (cena),ale jedydym sensownym rozwiązaniem jest http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=780 Czy D2 posiada homologacje i wszystkie atesty? No CZARNY!I Ty się pytasz o atesty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 A pytam, bo jestem ciekawy? Alex i jak 2.5L? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 CZARNY, tak samo nie ma jak hamulce prodrive, alcon, czy AP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 A brembo ma ? Chyba ma wiec AP tez powinno mieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 CZARNY, Brembo jest homologowane razem z samochodem. Praktycznie żadne dostępne na rynku hamulce "tuningowe" nie mają homologacji EU czy czegoś takiego. Wiem bo badałem problem ostatnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Ok, ale mi chodziło o kit brembo. Wiem że jakieś homologacje ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 CZARNY, D2 tez jakieś certyfikaty ma. Nawet na ich stronie można o tym poczytać cośtam. Nawet TUEV Rheinland coś tam im przyznał. Ale homologacji EU jako takiej nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 hmm, czyli swap'a z WRX EU na WRX US Spec nie da się zrobić ? Da się zrobić bez najmniejszego problemu. Zaciski EU do wersji US są Plug&Play. Co do porównania fabrycznych EU do D2 sie nie wypowiadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Jezeli myslisz o wiekszych hamulcach, to zakladam ze masz juz kola 17". Rozne opcje upgradu do hamulcow EU lub od MY07 masz tutaj: https://www.subarugenuineparts.com/inde ... Path=33_68 Moim zdaniem, najlepszym rozwiazaniem pod wzgledem cena/osiagi bedzie instalacja hamulcow od Legacy GT '05+ (SpecB) na przod i tarcz od H6 na tyl. Para na przod: https://www.subarugenuineparts.com/product_info.php?cPath=33_68&products_id=948 Mozesz zrezygnowac z klockow OEM, wtedy cena powinna byc mniejsza o jakies $80. Para na tyl: http://www.oakos.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=355&Product_Code=RB2071-111-011&Category_Code=920 Za ~$880 masz upgrade hamulcow na 4 kola, lepszy od hamulcow EU (z przodu tarcza 316x30, z tylu 290x10) i jezeli cos Ci sie zepsuje lub bedziesz potrzebowal czesci zamiennych, to kupisz to u kazdego dealera Subaru w PL. Do tego kupujesz klocki jakie CI sie podobaja i ewentualnie przewody w oplocie stalowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 MY2005 podoba mi się najbardziej Tutaj musze sie z Toba zgodzić, chociaz MY'06 tez jest ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Jezeli myslisz o wiekszych hamulcach, to zakladam ze masz juz kola 17".Rozne opcje upgradu do hamulcow EU lub od MY07 masz tutaj: https://www.subarugenuineparts.com/inde ... Path=33_68 Moim zdaniem, najlepszym rozwiazaniem pod wzgledem cena/osiagi bedzie instalacja hamulcow od Legacy GT '05+ (SpecB) na przod i tarcz od H6 na tyl. Para na przod: https://www.subarugenuineparts.com/product_info.php?cPath=33_68&products_id=948 Mozesz zrezygnowac z klockow OEM, wtedy cena powinna byc mniejsza o jakies $80. Para na tyl: http://www.oakos.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=355&Product_Code=RB2071-111-011&Category_Code=920 Za ~$880 masz upgrade hamulcow na 4 kola, lepszy od hamulcow EU (z przodu tarcza 316x30, z tylu 290x10) i jezeli cos Ci sie zepsuje lub bedziesz potrzebowal czesci zamiennych, to kupisz to u kazdego dealera Subaru w PL. Do tego kupujesz klocki jakie CI sie podobaja i ewentualnie przewody w oplocie stalowym. Kuba, wielkie dzieki za info. Rozmawialem juz z kilkoma osobami i poki co narazie zaloze serie (zaciski, klocki, tarcze) od WRX EU Spec MY2005. Jak sie okaze, ze taki zestaw nie spelnia moich oczekiwan to wtedy skorzystam z Twojej rady ... choc nie wiem jak u nas w kraju z dostepnoscia zestawow zaproponowanych przez Ciebie. dzieki, pozdrawiam Smiech'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Smiech'u, piszesz do Xbike i problem dostępności masz rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Tak jak pisalem wczesniej, wszystkie te czesci sa od samochodow oferowanych w PL, wiec dealerzy powinni je miec w swojej ofercie (moze po mniej atrakcyjnej cenie). Pozatym ja nie wiem jaki jest sens zakladania hamulcow od WRX'a europejskiego. Na tym forum wszyscy pisza ze on tez nie hamuje. Jak odczujesz jakas roznice to bedzie to raczej z nowych klockow i tarcz, niz z nowego ukladu hamulcowego. Tarcze w europejskiej wersji sa chyba minimalnie wieksze z przodu i takie same z tylu, tylko wentylowane. Moze to troche poprawic skutecznosc przy agresywnej jezdzie, gdyz uklad hamulcowy przyjmie wiecej ciepla, ale przy normalnej jezdzie roznicy nie bedzie az tak znacznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Kuba, w GT między tymi hamulcami różnica jest ogromna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Tylko ze WRX ma wieksze tarcze niz GT, i jak pisalem wyzej, roznica moze wynikac tez z uzycia nowych czesci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi