Bartosz Wiśniewski Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Witam, przymierzam się do wymiany tarcz i klocków w moim foresterze SG5. I tu pojawia się moje pytanie, ile by mnie wyniosło to w warsztacie, zakładając że kupiłbym takie tarcze i klocki ze średniej półki. Nie chce kupować chujowizny a też nie chce wydawać na jakieś wyczynowe drogie tarcze i klocki. W warsztacie powiedzieli mi że może mnie to wynieść ponad 2 tyś zł. Przód + tył + 2x osłona tarczy z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim71 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Kupuj ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 2000pln musisz na stol polozyc. Kiedys wymienialem tarcze klocki na przodzie oraz tarczobebny, klocki i szczeki na tyle (bez blach) to "dwojka" poszla... Tomek P.S. nie jestem Adminem, ale moglbys pewnych slow opisujacych mierna jakosc nie uzywac... 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Wymieniałem ostatnio tarcze i klocki w swoim SG MY06. Zestaw zimmermana na przód wyszedł 441 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Wiśniewski Opublikowano 7 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 No i właśnie tutaj tkwi problem bo mi jeden napisze że 2 koła muszę na stół położyć, a drugi mi napisze że tarcze i klocki na przód wyszły mu 441 zł. Chciałbym się dowiedzieć żeby sam się nie wydymać. Czy na prawdę sama robocizna może kosztować 1000 zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) do SF za wszystkie tarcze i klocki i szczeki BREMBO (zwykłe, nie nacinane) dałem 1200zł Z robocizną i reperaturkami na tył zapłaciłem łącznie 2000zł więc 2000zł jak najbardziej realne.... ale już na gotowo. 441zł za zimmerman'y to tylko tarcze i tylko na przód. Raczej bez klocków. Edytowane 7 Października 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 10 minut temu, klev napisał: 441zł za zimmerman'y to tylko tarcze i tylko na przód. Raczej bez klocków. Uwielbiam, jak ktoś wie lepiej ode mnie ile zapłaciłem Wyraźnie napisałem że na przód Gdyby jednak Twoja szklana kula dalej pokazywała że cena 441zł jest tylko za tarcze to poniżej załączam paragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Wiśniewski Opublikowano 7 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Teraz, Teddy26 napisał: Uwielbiam, jak ktoś wie lepiej ode mnie ile zapłaciłem Wyraźnie napisałem że na przód Gdyby jednak Twoja szklana kula dalej pokazywała że cena 441zł jest tylko za tarcze to poniżej załączam paragon Okey to jakbyś mógł mi doradzić, bo chciałbym wymienić tarcze + klocki tył i przód, żeby mieć spokój na najbliższy czas. To na ile mam to wyceniać razem z robocizną. ? Zależy mi na tarczach i klockach ze średniej półki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Nie lubię wróżyć Podjedź do sklepu z częściami i poproś o wycenę, z tylnymi bębnami nie ma co szaleć z marką bo to i tak mało istotne. A na przód zapytaj o zimmermana albo ATE. Co do kosztów wymiany to rozrzut może być duży w zależności od warsztatu. Pytanie co oni Ci włożą za te 2000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Wiśniewski Opublikowano 7 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 1 minutę temu, Teddy26 napisał: Nie lubię wróżyć Podjedź do sklepu z częściami i poproś o wycenę, z tylnymi bębnami nie ma co szaleć z marką bo to i tak mało istotne. A na przód zapytaj o zimmermana albo ATE. Co do kosztów wymiany to rozrzut może być duży w zależności od warsztatu. Pytanie co oni Ci włożą za te 2000? Mam nadzieje że włożą mi tam 1000 zł w banknotach o nominale 200. A tak na prawdę to musiałbym się zapytać, rozmawiałem z właścicielem wcześniej o regeneracji i ewentualnym pomalowaniu zacisków hamulcowych, dyskusja się ciągnęła, bo okazało się że mogą zregenerować zaciski ale ich nie pomalują, lub mogą zlecić pomalowanie ale ich nie zregenerują czy coś takiego, i na końcu powiedział mi że tarcze i klocki przód + tył to jest teraz pierwsza rzecz, którą powinienem zrobić i muszę myśleć o około 2 tyś zł. Ale nie wiem czy razem z regeneracją zacisków czy bez, bo tak jakoś nie dopytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Wymieniałem w zeszłym tygodniu tarcze i klocki w swoim złomku SG i zapłaciłem 330 za komplet ( przód). Kupiłem wszystko z Febi Bilstein. Czy to dobry wybór czas pokaże...Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Wiśniewski Opublikowano 8 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 4 godziny temu, Bartolini napisał: Wymieniałem w zeszłym tygodniu tarcze i klocki w swoim złomku SG i zapłaciłem 330 za komplet ( przód). Kupiłem wszystko z Febi Bilstein. Czy to dobry wybór czas pokaże... Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Okey dzięki za informacje, też kupię i dam znać, ale myślę że będą w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Lenart Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 CzołemDorzucę swoje 3 groszeJa we wtorek wymieniłem przód i tył. Tarcze Rotinger GT i klocki Bosch.Przód tarcza 294mm pod zaciski 4-tloczkowe a tył tarcza pod seryjny zacisk. Cały komplet wyszedł 1500 pln bez robocizny. Do tego płyn Motul 5.1 (90 pln) i nowe elastyczne przewody hamulcowe na każde koło(300 pln)+Regeneracja tylnych zaciskow. Za całość z robotą wyszło 2700 pln.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grysza Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Co do Zimmermana miałem kiedyś ich tarcze przewiercane koszt za komplet był ok 600zł wytrzymały tylko 3 lata .... jedna zaczęła pękać od osi w kier zew, przyznam fajne tarcze ale klocki zużywały się 2x do roku Teraz mam ATE gładkie, robią co mają robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRYSZTAŁ Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Ja do przednich oryginalnych fabrycznych tarcz założyłem jak wcześniejszy właściciel tylko klocki ferrodo racing ds2500 i hamuje b. Dobrze i polecam. Dwutłoczek seryjny. Edytowane 1 Listopada 2019 przez KRYSZTAŁ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 W dniu 7.10.2019 o 09:13, Bartosz Wiśniewski napisał: Witam, przymierzam się do wymiany tarcz i klocków w moim foresterze SG5. I tu pojawia się moje pytanie, ile by mnie wyniosło to w warsztacie, zakładając że kupiłbym takie tarcze i klocki ze średniej półki. Nie chce kupować chujowizny a też nie chce wydawać na jakieś wyczynowe drogie tarcze i klocki. W warsztacie powiedzieli mi że może mnie to wynieść ponad 2 tyś zł. Przód + tył + 2x osłona tarczy z tyłu. Tarcze brembo malowane, klocki TRW i hamuje znacznie lepiej a jest tanio i bardzo dobrze. Jak chcesz mega mocno bez kompromisów dot hałasu/pylenia to RC5+ i jest już mega hamowanie. Mam kolejny taki setup, tarcze spokojnie wytrzymują, nie gna się a auto hamuje bardzo brutalnie. Wadą są hałasy przenoszące się na całą budę przy silnieszym hamowaniu, mocne pylenie klocków ale nie wiem czy obecnie jest coś lepiej hamującego niż RC5+ nie niszczącego zwykłych tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Ja mam Brembo Max Line i Ferrodo DS Performance i naprawdę robią robotę. Tylko tył mam bębny i to czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulbit Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 W dniu 7.10.2019 o 09:50, Teddy26 napisał: Wymieniałem ostatnio tarcze i klocki w swoim SG MY06. Zestaw zimmermana na przód wyszedł 441 zł I jak się sprawuje zestaw zimmermana? Może masz już jakieś spostrzeżenia po kilku miesiącach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się