Jump to content
Miłosz Rzeźnik

Subariady 2020 - ZMIANY!

Recommended Posts

Zawsze można zabrać parę butelek octan boostera. A w miastach 98 też można kupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, orm napisał:

Marhof dlatego bliżej mi do WRX (niż STI) jako dailycar :) pb95 jak co ,a tak normalnie pb98

WRX chyba woli na codzień 95, a 98 jak będziesz miał fanaberię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My reflektujemy na Korsykę (XXI) i Kaukaz Północny (XXV).

 

Do zobaczenia!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Izotom napisał:

My reflektujemy na Korsykę (XXI) i Kaukaz Północny (XXV).

 

Do zobaczenia!

A miało tu nie być żadnych deklaracji ;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego napisałem, że reflektuje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Izotom napisał:

Dlatego napisałem, że reflektuje ;)

 

Czyli odbija. Tak jak reflektor :evil2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo gdyby refleksował, to by się zastanawiał. Miałby refleksje na temat proponowanych kierunków

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To my też reflektujemy :D, ale kiedy Miłosz zamierzasz odpalać  kolejne zapisy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, pzast napisał:

To my też reflektujemy :D, ale kiedy Miłosz zamierzasz odpalać  kolejne zapisy?


Sukcesywnie w październiku jeszcze, część w listopadzie pewnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Subary napisał:

Bo gdyby refleksował, to by się zastanawiał

Jakbym refleksował to dopiero by mi odbiło!:biglol:

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim jako nowy na forum witam wszystkich.

 

Jako że byłaby to dla mnie pierwsza Subariada, stąd moje pytanie - i tu bezdeklaracyjnie reflektowałbym na Słowenię - na ile sztywno trzeba dotrwać do zakończenia, ponieważ czytam z wcześniejszej Słowenii, że zakończenie było ok. 1600, a musiałbym wtedy być już parę setek km na południe.

Spodziewam się, że te zakończenia są... hmmmm... ciekawe ;), niemniej musiałbym zakończyć najpóźniej o 0500. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz zerwać się wcześniej. Ze Słowenii kilka ekip wyjechało przed zakończeniem bo zdążli na Zlot Plejad.

Wysłano przez Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam. Wracaliśmy wcześniej, bo syn miał zakończenie roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, inanitas napisał:

Możesz zerwać się wcześniej. Ze Słowenii kilka ekip wyjechało przed zakończeniem bo zdążli na Zlot Plejad.
 

8 godzin temu, przemekka napisał:

Potwierdzam. Wracaliśmy wcześniej, bo syn miał zakończenie roku.


 

Dzięki za odpowiedź 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć Miłosz,

 

Mamy Outbacka i XV, oba auta w ostatnich wydaniach z automatami i X-mode. Outback już przejechał z Tobą Bułgarię. Niby Light, ale przeciągnąłeś nas przez konkretne wertepy w Rodopach i dał radę. Był też na Nordkappie w marcu. Nowy XV nigdzie jeszcze nie był :D, ale wydaje się być nawet lepiej przygotowany na teren niż Outback. Też ma X-mode, krótsze zwisy i większy prześwit. Zakładam, że przynajmniej 1 z tych aut powinno dać radę zrobić Kaukaz, Maroko, Grecję, albo Bośnię, bo te kierunki rozważamy. Proszę potwierdź. Nie będę teraz przecież Forka kupował :cry:. Najwyżej dokupię sobie osłony pod silnik i pod tylny dyfer. Rozumiem, że na kołach szosówki wystarczą? Obejdzie się bez ATków?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Kaukaz i Maroko bez osłon i AT- ków bym się nie wybrał. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Yossarin napisał:

Cześć Miłosz,

 

Mamy Outbacka i XV, oba auta w ostatnich wydaniach z automatami i X-mode. Outback już przejechał z Tobą Bułgarię. Niby Light, ale przeciągnąłeś nas przez konkretne wertepy w Rodopach i dał radę. Był też na Nordkappie w marcu. Nowy XV nigdzie jeszcze nie był :D, ale wydaje się być nawet lepiej przygotowany na teren niż Outback. Też ma X-mode, krótsze zwisy i większy prześwit. Zakładam, że przynajmniej 1 z tych aut powinno dać radę zrobić Kaukaz, Maroko, Grecję, albo Bośnię, bo te kierunki rozważamy. Proszę potwierdź. Nie będę teraz przecież Forka kupował :cry:. Najwyżej dokupię sobie osłony pod silnik i pod tylny dyfer. Rozumiem, że na kołach szosówki wystarczą? Obejdzie się bez ATków?


No tak, tylko w Bułgarii ten odcinek terenowy niektórym zajął "dwa wieki" i taka jazda sensu nie ma. Więc "przejechać" to nie zawsze znaczy "przejechać". Ale nie pamiętam już kto jak tam jechał.

Zasadniczo moje zdanie jest takie - poza asfalt przy tak małych kółkach i niskich profilach jak mają Subaru powinny być zawsze AT. Ale...

Tak jak pisał Przemek - Kaukaz i Maroko AT i osłony. Na Kaukazie Outback odpada. XV... pewnie zdejmie przedni zderzak pod Elbrusem, ale przedni zderzak to zbędny kawałek plastiku  :evil2:

O Grecji i Bośni raczej nic nie napiszę teraz, bo trasy albo się tworzą, albo stworzą na wiosnę. Ale zakładam, że te trasy zrobimy proste i te auta będziemy przyjmować, więc możesz się śmiało zapisywać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Yossarin napisał:

Cześć Miłosz,

 

Mamy Outbacka i XV, oba auta w ostatnich wydaniach z automatami i X-mode. Outback już przejechał z Tobą Bułgarię. Niby Light, ale przeciągnąłeś nas przez konkretne wertepy w Rodopach i dał radę. Był też na Nordkappie w marcu. Nowy XV nigdzie jeszcze nie był :D, ale wydaje się być nawet lepiej przygotowany na teren niż Outback. Też ma X-mode, krótsze zwisy i większy prześwit. Zakładam, że przynajmniej 1 z tych aut powinno dać radę zrobić Kaukaz, Maroko, Grecję, albo Bośnię, bo te kierunki rozważamy. Proszę potwierdź. Nie będę teraz przecież Forka kupował :cry:. Najwyżej dokupię sobie osłony pod silnik i pod tylny dyfer. Rozumiem, że na kołach szosówki wystarczą? Obejdzie się bez ATków?

Wojtek to co było w Bułgarii to faktycznie light (nawet te parę kilometrów poza asfaltem, chociaż Katrina pewnie miałaby inne zdanie ;)). Jak napisał Miłosz bierz XV-a i zapisuj się. Do Maroka na szosówkach nie ma się co wybierać- po hamadzie daleko na nich nie zajedziesz i osłony obowiązkowo.

Pozdrowienia!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cześć Miłosz,
 
Mamy Outbacka i XV, oba auta w ostatnich wydaniach z automatami i X-mode. Outback już przejechał z Tobą Bułgarię. Niby Light, ale przeciągnąłeś nas przez konkretne wertepy w Rodopach i dał radę. Był też na Nordkappie w marcu. Nowy XV nigdzie jeszcze nie był , ale wydaje się być nawet lepiej przygotowany na teren niż Outback. Też ma X-mode, krótsze zwisy i większy prześwit. Zakładam, że przynajmniej 1 z tych aut powinno dać radę zrobić Kaukaz, Maroko, Grecję, albo Bośnię, bo te kierunki rozważamy. Proszę potwierdź. Nie będę teraz przecież Forka kupował :cry:. Najwyżej dokupię sobie osłony pod silnik i pod tylny dyfer. Rozumiem, że na kołach szosówki wystarczą? Obejdzie się bez ATków?
To widzę że obaj celujemy w Bośnie :-)

Wysłano przez Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Miłosz Rzeźnik, prawdopodobnie niektóre kierunki będą mocno oblegane, w związku z czym mógłbyś podawać konkretną datę i godzinę startu zapisów? (tak jak to było w przypadku tegorocznej Gruzji)

 

 

Edited by Daniel Janus
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Daniel Janus napisał:

@Miłosz Rzeźnik, prawdopodobnie niektóre kierunki będą mocno oblegane, w związku z czym mógłbyś podawać konkretną datę i godzinę startu zapisów? (tak jak to było w przypadku tegorocznej Gruzji)

 

 

Tak będzie na tych, które jak się spodziewam, będą mocno oblegane :ph34r:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Nie ukrywam, że jednak najbardziej nęcące dla nas są te kierunki hardkorowe, czyli Kaukaz i Maroko, a to oznacza doinwestowanie w sprzęt (osłony, opony). Chyba, że dogadamy się z kimś, kto dysponuje Forkiem, a mamy taki niecny plan :evil2: i sprawdzoną partnerkę w podróży.

Grecję i Bośnię traktujemy na razie jako kierunki zapasowe.

@Miłosz: Outback na długie trasy jest wygodniejszy od XV, ale mówisz, że na Kaukazie nie da rady. Chodzi o dłuższe zwisy i rozstaw osi? Powiesi się gdzieś na trasie?

@Miłosz 2: Powiedz coś króciutko o dojeździe na Kaukaz. Skąd, przez co i dokąd trzeba dojechać, zanim faktycznie zacznie się zabawa? Jedzie się grupą już z Polski jak rozumiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Yossarin napisał:

@Miłosz: Outback na długie trasy jest wygodniejszy od XV, ale mówisz, że na Kaukazie nie da rady. Chodzi o dłuższe zwisy i rozstaw osi? Powiesi się gdzieś na trasie?

 

No proszę Cię... wszystko powyżej Cinquecento jest wygodne. Co tym ludziom się dzieje, zaraz napiszą, że faktura obicia na siedzeniach jest wygodniejsza i w pupę nie drapie :facepalm::facepalm::facepalm:
Zrozumiem różnicę w pojemności bagażnika... ale wtedy.... @piotr_b - Subariada Maroko, 4 osoby (nie małe dzieci), Forester i... pomieścili się bez trumny! Szacun na dzielni!

 

1 godzinę temu, Yossarin napisał:

@Miłosz 2: Powiedz coś króciutko o dojeździe na Kaukaz. Skąd, przez co i dokąd trzeba dojechać, zanim faktycznie zacznie się zabawa? Jedzie się grupą już z Polski jak rozumiem?

 

Pogrzeb w wątku z poprzedniego Kaukazu. Start zabawy w Czerkiesku. Gdzie spotkanie z przewodnikiem - jeszcze nie zdecydowaliśmy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Miłosz Rzeźnik napisał:

Pogrzeb w wątku z poprzedniego Kaukazu

Tak na szybko z pamięci najważniejsze były dobre opony... Na przeciętnych miałem z FXT spore problemy z trakcja na gliniastym podłożu. Ale jakichś większych trudności związanych z samym ukształtowaniem terenu sobie nie przypominam ( OK - uczestnicząca wyjeździe Toyota HiLux zahaczała hakiem holowniczym często, ale była wyjątkowo niska ...).  W Maroko, choć generalnie trasa nie była trudna, w kilku miejscach kat natarcia miał znaczenie ( ale XV też dał rady, a jego kąt natarcia nie jest raczej lepszy, niż OBK ).  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...