Skocz do zawartości

Subariady 2020 - ZMIANY!


Miłosz Rzeźnik

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim jako nowy na forum witam wszystkich.

 

Jako że byłaby to dla mnie pierwsza Subariada, stąd moje pytanie - i tu bezdeklaracyjnie reflektowałbym na Słowenię - na ile sztywno trzeba dotrwać do zakończenia, ponieważ czytam z wcześniejszej Słowenii, że zakończenie było ok. 1600, a musiałbym wtedy być już parę setek km na południe.

Spodziewam się, że te zakończenia są... hmmmm... ciekawe ;), niemniej musiałbym zakończyć najpóźniej o 0500. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, inanitas napisał:

Możesz zerwać się wcześniej. Ze Słowenii kilka ekip wyjechało przed zakończeniem bo zdążli na Zlot Plejad.
 

8 godzin temu, przemekka napisał:

Potwierdzam. Wracaliśmy wcześniej, bo syn miał zakończenie roku.


 

Dzięki za odpowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Miłosz,

 

Mamy Outbacka i XV, oba auta w ostatnich wydaniach z automatami i X-mode. Outback już przejechał z Tobą Bułgarię. Niby Light, ale przeciągnąłeś nas przez konkretne wertepy w Rodopach i dał radę. Był też na Nordkappie w marcu. Nowy XV nigdzie jeszcze nie był :D, ale wydaje się być nawet lepiej przygotowany na teren niż Outback. Też ma X-mode, krótsze zwisy i większy prześwit. Zakładam, że przynajmniej 1 z tych aut powinno dać radę zrobić Kaukaz, Maroko, Grecję, albo Bośnię, bo te kierunki rozważamy. Proszę potwierdź. Nie będę teraz przecież Forka kupował :cry:. Najwyżej dokupię sobie osłony pod silnik i pod tylny dyfer. Rozumiem, że na kołach szosówki wystarczą? Obejdzie się bez ATków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Yossarin napisał:

Cześć Miłosz,

 

Mamy Outbacka i XV, oba auta w ostatnich wydaniach z automatami i X-mode. Outback już przejechał z Tobą Bułgarię. Niby Light, ale przeciągnąłeś nas przez konkretne wertepy w Rodopach i dał radę. Był też na Nordkappie w marcu. Nowy XV nigdzie jeszcze nie był :D, ale wydaje się być nawet lepiej przygotowany na teren niż Outback. Też ma X-mode, krótsze zwisy i większy prześwit. Zakładam, że przynajmniej 1 z tych aut powinno dać radę zrobić Kaukaz, Maroko, Grecję, albo Bośnię, bo te kierunki rozważamy. Proszę potwierdź. Nie będę teraz przecież Forka kupował :cry:. Najwyżej dokupię sobie osłony pod silnik i pod tylny dyfer. Rozumiem, że na kołach szosówki wystarczą? Obejdzie się bez ATków?


No tak, tylko w Bułgarii ten odcinek terenowy niektórym zajął "dwa wieki" i taka jazda sensu nie ma. Więc "przejechać" to nie zawsze znaczy "przejechać". Ale nie pamiętam już kto jak tam jechał.

Zasadniczo moje zdanie jest takie - poza asfalt przy tak małych kółkach i niskich profilach jak mają Subaru powinny być zawsze AT. Ale...

Tak jak pisał Przemek - Kaukaz i Maroko AT i osłony. Na Kaukazie Outback odpada. XV... pewnie zdejmie przedni zderzak pod Elbrusem, ale przedni zderzak to zbędny kawałek plastiku  :evil2:

O Grecji i Bośni raczej nic nie napiszę teraz, bo trasy albo się tworzą, albo stworzą na wiosnę. Ale zakładam, że te trasy zrobimy proste i te auta będziemy przyjmować, więc możesz się śmiało zapisywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Yossarin napisał:

Cześć Miłosz,

 

Mamy Outbacka i XV, oba auta w ostatnich wydaniach z automatami i X-mode. Outback już przejechał z Tobą Bułgarię. Niby Light, ale przeciągnąłeś nas przez konkretne wertepy w Rodopach i dał radę. Był też na Nordkappie w marcu. Nowy XV nigdzie jeszcze nie był :D, ale wydaje się być nawet lepiej przygotowany na teren niż Outback. Też ma X-mode, krótsze zwisy i większy prześwit. Zakładam, że przynajmniej 1 z tych aut powinno dać radę zrobić Kaukaz, Maroko, Grecję, albo Bośnię, bo te kierunki rozważamy. Proszę potwierdź. Nie będę teraz przecież Forka kupował :cry:. Najwyżej dokupię sobie osłony pod silnik i pod tylny dyfer. Rozumiem, że na kołach szosówki wystarczą? Obejdzie się bez ATków?

Wojtek to co było w Bułgarii to faktycznie light (nawet te parę kilometrów poza asfaltem, chociaż Katrina pewnie miałaby inne zdanie ;)). Jak napisał Miłosz bierz XV-a i zapisuj się. Do Maroka na szosówkach nie ma się co wybierać- po hamadzie daleko na nich nie zajedziesz i osłony obowiązkowo.

Pozdrowienia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Miłosz,
 
Mamy Outbacka i XV, oba auta w ostatnich wydaniach z automatami i X-mode. Outback już przejechał z Tobą Bułgarię. Niby Light, ale przeciągnąłeś nas przez konkretne wertepy w Rodopach i dał radę. Był też na Nordkappie w marcu. Nowy XV nigdzie jeszcze nie był , ale wydaje się być nawet lepiej przygotowany na teren niż Outback. Też ma X-mode, krótsze zwisy i większy prześwit. Zakładam, że przynajmniej 1 z tych aut powinno dać radę zrobić Kaukaz, Maroko, Grecję, albo Bośnię, bo te kierunki rozważamy. Proszę potwierdź. Nie będę teraz przecież Forka kupował :cry:. Najwyżej dokupię sobie osłony pod silnik i pod tylny dyfer. Rozumiem, że na kołach szosówki wystarczą? Obejdzie się bez ATków?
To widzę że obaj celujemy w Bośnie :-)

Wysłano przez Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Miłosz Rzeźnik, prawdopodobnie niektóre kierunki będą mocno oblegane, w związku z czym mógłbyś podawać konkretną datę i godzinę startu zapisów? (tak jak to było w przypadku tegorocznej Gruzji)

 

 

Edytowane przez Daniel Janus
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Daniel Janus napisał:

@Miłosz Rzeźnik, prawdopodobnie niektóre kierunki będą mocno oblegane, w związku z czym mógłbyś podawać konkretną datę i godzinę startu zapisów? (tak jak to było w przypadku tegorocznej Gruzji)

 

 

Tak będzie na tych, które jak się spodziewam, będą mocno oblegane :ph34r:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Nie ukrywam, że jednak najbardziej nęcące dla nas są te kierunki hardkorowe, czyli Kaukaz i Maroko, a to oznacza doinwestowanie w sprzęt (osłony, opony). Chyba, że dogadamy się z kimś, kto dysponuje Forkiem, a mamy taki niecny plan :evil2: i sprawdzoną partnerkę w podróży.

Grecję i Bośnię traktujemy na razie jako kierunki zapasowe.

@Miłosz: Outback na długie trasy jest wygodniejszy od XV, ale mówisz, że na Kaukazie nie da rady. Chodzi o dłuższe zwisy i rozstaw osi? Powiesi się gdzieś na trasie?

@Miłosz 2: Powiedz coś króciutko o dojeździe na Kaukaz. Skąd, przez co i dokąd trzeba dojechać, zanim faktycznie zacznie się zabawa? Jedzie się grupą już z Polski jak rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Yossarin napisał:

@Miłosz: Outback na długie trasy jest wygodniejszy od XV, ale mówisz, że na Kaukazie nie da rady. Chodzi o dłuższe zwisy i rozstaw osi? Powiesi się gdzieś na trasie?

 

No proszę Cię... wszystko powyżej Cinquecento jest wygodne. Co tym ludziom się dzieje, zaraz napiszą, że faktura obicia na siedzeniach jest wygodniejsza i w pupę nie drapie :facepalm::facepalm::facepalm:
Zrozumiem różnicę w pojemności bagażnika... ale wtedy.... @piotr_b - Subariada Maroko, 4 osoby (nie małe dzieci), Forester i... pomieścili się bez trumny! Szacun na dzielni!

 

1 godzinę temu, Yossarin napisał:

@Miłosz 2: Powiedz coś króciutko o dojeździe na Kaukaz. Skąd, przez co i dokąd trzeba dojechać, zanim faktycznie zacznie się zabawa? Jedzie się grupą już z Polski jak rozumiem?

 

Pogrzeb w wątku z poprzedniego Kaukazu. Start zabawy w Czerkiesku. Gdzie spotkanie z przewodnikiem - jeszcze nie zdecydowaliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
1 godzinę temu, Miłosz Rzeźnik napisał:

Pogrzeb w wątku z poprzedniego Kaukazu

Tak na szybko z pamięci najważniejsze były dobre opony... Na przeciętnych miałem z FXT spore problemy z trakcja na gliniastym podłożu. Ale jakichś większych trudności związanych z samym ukształtowaniem terenu sobie nie przypominam ( OK - uczestnicząca wyjeździe Toyota HiLux zahaczała hakiem holowniczym często, ale była wyjątkowo niska ...).  W Maroko, choć generalnie trasa nie była trudna, w kilku miejscach kat natarcia miał znaczenie ( ale XV też dał rady, a jego kąt natarcia nie jest raczej lepszy, niż OBK ).  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...