Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2020


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda na to ze tak zostanie. Mysle ze za duza strata puntów w kategorii producentów uratowała sytuację. I w sumie dobrze bo Dani zasłużył na to zwycięstwo. 

 

Jedynie co mnie tylko uderza w tej sytuacji to ze ze Ogier jedzie topowym autem a tak musiał walczyć. Pomyślcie teraz jakim autem bylo Polo. To nie było WRC to musiał być prom kosmiczny. Z drugiej strony mysle ze tytuły zdobywane teraz dają mu więcej frajdę wlasnie ze względu na brak różnic sprzętowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mam oglądać onboardy to zdecydowanie wolę to ;) 

 

lub ten film, do tej pory Robert mówił że to najlepsze WRC jakim jeździł

 

 

Edytowane przez carfit
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, turdziGT napisał:

Cały rajd mistrzostw polski na jednym odcinku. Niesamowite ze z tak mamy doświadczeniem nawet żadnego błędu tam nie popełnił.

Jak byś go teraz zapytał jakie WRC było najlepsze, najszybsze, to na 100% by powiedział Subaru WRC S12B , a najlepiej prowadzące to C4 WRC, potem oczywiście inna technologia , opony , trakcja, i WRC nowej generacji są dużo szybsze, ale na owe czase Subaru bylo cholernie szybkie, nawet nie wiedziałem że pierwsze dwa biegi mimo sekwencji wbijał automat, bo miało tyle momentu i mocy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co? Może jednak coś będzie :thumbup:

 

 

 

Jak informuje francuski portal planetemarcus.com Robert Kubica oraz Valentino Rossi prowadzą negocjacje z zespołem WRC – M-Sport. Według francuskiego portalu negocjacje mają dotyczyć startu Roberta Kubicy oraz Valentino Rossiego w Rudzie WRC na Monzie.

 

Valentino Rossi wygrywał Monza Rally Show aż siedmiokrotnie. Robert Kubica wystartował raz w tej imprezie. Było to w 2014 roku i ją wygrał właśnie z Valentino Rossim. Polak wtedy wystartował Fordem Fiestą WRC.

 

 

https://rallypl.com/rajdy/kubica-prowadzi-negocjacje-z-m-sportem/

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Jumpman napisał:

Oby. Wrócił zamknął niedokonczony rozdział pod tytułem F1, a teraz czas na jakiś solidny program, oby rajdowy i bez obracania się za siebie.

 

Dokładnie. W F1 już nic sensownego nie osiągnie, nawet nie wiadomo czy będzie miał czym kiedykolwiek jeździć. Tylko cud.. ale lepiej liczyć na siebie i plan niż cuda. 

 

Na WRC ma nadal odpowiedni wiek i "papiery" aby wygrywać oraz walczyć o tytuły, pod warunkiem że będzie sensowny program, samochód i skupienie na jednej sprawie, czyli rajdach w danej klasyfikacji. 

 

Tylko wąska specjalizacja i skupienie się na jednym temacie może w obecnych czasach przynieść oczekiwane rezultaty. 

 

Chyba że chce sobie tylko pojeździć to w sumie nic się nie zmieni bez względu gdzie będzie jeździł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Orlen raczej nie ma co liczyć. Wydali fortunę na dwa sezony w najgorszych teamach, w drugim nawet nie wsadzając swojego kierowcy do samochodu, następnie wydali worek pieniędzy na własny team w DTM, gdzie udowodnili, że można być na szarym końcu we dwóch dyscyplinach w roku. Myślę, że ktoś na to patrzy i puka się w głowę w rozmowie z Obajtkiem. Wobec tego następnego ruchu sponsorskiego nie przewiduję. Szkoda, bo ten ruch akurat by się opłacił

A dla Roberta też wiele szans nie będzie, powinien szybko łapać się tej "Monzy", pokazać szybkość i rozmawiać o 2021 roku. Im później, tym jego nazwisko słabsze na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adi napisał:

Na Orlen raczej nie ma co liczyć. Wydali fortunę na dwa sezony w najgorszych teamach, w drugim nawet nie wsadzając swojego kierowcy do samochodu, następnie wydali worek pieniędzy na własny team w DTM, gdzie udowodnili, że można być na szarym końcu we dwóch dyscyplinach w roku. Myślę, że ktoś na to patrzy i puka się w głowę w rozmowie z Obajtkiem. Wobec tego następnego ruchu sponsorskiego nie przewiduję. Szkoda, bo ten ruch akurat by się opłacił

A dla Roberta też wiele szans nie będzie, powinien szybko łapać się tej "Monzy", pokazać szybkość i rozmawiać o 2021 roku. Im później, tym jego nazwisko słabsze na rynku.

Mysle ze wizerunkowo to Orlen wcale tak złe na tym nie wyszedł.Z punktu widzenia sponsoringu to wcale nie trzeba wygrywać zeby byc zauważonym czy osiągnąć cel. Chodzi o to zeby byc rozpoznawalnym a to na pewno osiągneli.  Odnosnie Monzy to było by bosko ale.........przyszłościowo nie widze innego powrotu jak znow przez WRC2 niestety. Nie widze tego kto i jaki sponsor bu mogl w tej chwili udźwignąć pełen program w Fiescie WRC no chyba ze Robert po włosku dogadał by sie z Adamo na jakiś drugi zespół. 

Problem jest to tez to ze na rynku sa kierowcy i to dobrzy jak Breen , Meeke ,Mikkelsen czy nawet JML tak wić jezeli juz to tylko prywatnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adi napisał:

Na Orlen raczej nie ma co liczyć. Wydali fortunę na dwa sezony w najgorszych teamach, w drugim nawet nie wsadzając swojego kierowcy do samochodu, następnie wydali worek pieniędzy na własny team w DTM, gdzie udowodnili, że można być na szarym końcu we dwóch dyscyplinach w roku. Myślę, że ktoś na to patrzy i puka się w głowę w rozmowie z Obajtkiem. Wobec tego następnego ruchu sponsorskiego nie przewiduję. Szkoda, bo ten ruch akurat by się opłacił

A dla Roberta też wiele szans nie będzie, powinien szybko łapać się tej "Monzy", pokazać szybkość i rozmawiać o 2021 roku. Im później, tym jego nazwisko słabsze na rynku.

myśle że 80% polaków nie ma bladego pojęcia w jakim miejscu znajduję sie ROBERT , grunt że że sprzedają się hot-dogi, kawa i paliwo, biznes jest biznes :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, turdziGT napisał:

przyszłościowo nie widze innego powrotu jak znow przez WRC2 niestety.

 

Ja biorę to w ciemno. Wielu wielkich robiło krok w tył, by wrócić. Ogier, Ostberg, Mikkelsen  

 

13 minut temu, carfit napisał:

myśle że 80% polaków nie ma bladego pojęcia w jakim miejscu znajduję sie ROBERT

 

Pewne jeszcze więcej. Ale obawiam się, że Robert też tego nie wie do końca. Przy moim pełnym szacunku do niego i jeszcze większym uwielbieniu jego talentu, widzę że jest mocno niespójny w swoich decyzjach. Wielokrotnie powtarza, że jak się za coś zabiera, to na 100% i nie z myślą o chwili, tylko o rozwoju w danej dziedzinie. 

W ostatnich latach udowodnił wszystkim, ze ma "papiery" na Mistrza Świata WRC. Po czym po kłopotach z formą, głównie samochodu, co jest naturalne na drodze do sukcesu,  wycofał się. Oczywiście sprawy z budżetem itp. ale...

No właśnie.... ale, do czego się wycofał. Do roku przerwy, przeplatanego zapowiedziami i nieudanym startem w długodystansówkach. Po co się za to zabierał, to wbrew jego ideom o rozwoju itp.

No i wreszcie przyszła chwila nadziei na F1 w Renault....i prysła, poszedł na ławkę rezerwową do outsidera. To był sygnał, że realnej przyszłości w tym sporcie nie ma. Poza nadziejami kibiców ;) .

Dziś Robert dalej grzeje ławę w F1 i to w teamie sponsorowanym przez jego sponsora, a na dodatek sprawia nam ból obstawiając tyły w dziwnym pomyśle z DTM. 

Doskonale wiadomo, że nie ma przyszłości w ani w DTM, ani w F1 (na miejsce w składzie Alfy, o którym marzą kibice jest przymierzane inne, jeszcze gorętsze nazwisko). 

To wszystko wygląda na to, że Robert nie ma jasnego planu, wszystkie sezony po odejściu z WRC to pasmo przypadkowości i nietrafionych decyzji, nie tylko jego, ale też układów sponsorskich.

To zrozumiałe, że trzyma się potężnego sponsora....ale zobaczcie, co z tego?, nie rozwija swojej kariery, a to jego najlepsze lata.

 

A może jest inaczej....i jestem w tych 80%...oby nie razem z Robertem ;) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, carfit napisał:

myśle że 80% polaków nie ma bladego pojęcia w jakim miejscu znajduję sie ROBERT , grunt że że sprzedają się hot-dogi, kawa i paliwo, biznes jest biznes :)

Śmiem twierdzić, że bez Roberta w naszym pięknym kraju powyższe sprzedawałyby się niewiele gorzej. Sponsoring miał wspierać ruchy Orlenu w Niemczech, tam twarz Kubicy niepoparta wynikami niewiele znaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Adi napisał:

 

Ja biorę to w ciemno. Wielu wielkich robiło krok w tył, by wrócić. Ogier, Ostberg, Mikkelsen  

 

Ja tez i mysle ze to żaden skam , po prostu nie widze kto poza tym jednym startem mogl by mu wesprzeć WRC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak info. bylo ale co to znaczy planuje wrocuic , na jeden rajd czy moze jednak na dobre w swietle potyczek wyscigowych ? Ja niestety nie widze dla niego fotela w F1 a jak wiemy DTM zmienia format wiec moze jednak szuka jeszcze innych opcji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, szubaru napisał:

Przygoda Chuchały na Świdnickim:

 

Ciekaw jestem odpowiedzialności organizatora w takim przypadku. Jednak nie było to standardowe zdarzenie rajdowe, a kasy (start + naprawa) trochę poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...