Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2020


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, szubaru napisał:

 

Jeszcze nie tym razem HOŁEEEK!!! był 6 B)

Aaaa no tak, przecież Latvala urwał na ostatnim koło w Mikołajkach jak dobrze pamietam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jumpman napisał:

Szczerze mówiąc to Kajto mi w tym roku imponuje. Ma ten błysk którego mi brakowalo :)

dokładnie ! Wywalił na ostatnim oes w Estoni , ale walczył a nie woził się . Ja wolę walczącego Lyukaniuka który często dzwonił ale miał/ma to coś, podobnie było z Robertem. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, carfit napisał:

Wywalił na ostatnim oes w Estoni , ale walczył a nie woził się

 

Mi się na Estonii bardziej podobał nawet niż tu. W Turcji wyrobił sobie przewagę i mógł kalkulować, a tam tylko bomba. No i towarzystwo bardziej wymagające było w Estonii ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Adi napisał:

No i towarzystwo bardziej wymagające było w Estonii ;) 

To na pewno, ale Pontus sroce spod ogona też nie uciekł, trzeba to docenić ! Na sardynii czy Ypres konkurencja będzie dużo większa . 

Edytowane przez carfit
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie w końcu Kajto zaczął walczyć zamiast kalkulować, bardzo miła zmiana na plus z widocznymi efektami. Czasem pewnie wydzwoni ale to je rally. Wolę tak niż nudne dowożenie punkcików. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adi napisał:

 

Mi się na Estonii bardziej podobał nawet niż tu. W Turcji wyrobił sobie przewagę i mógł kalkulować, a tam tylko bomba. No i towarzystwo bardziej wymagające było w Estonii ;) 

Ja tez ale trzeba mieć ten balans i wiedzieć kiedy cisnąć a kiedy odpuścić. 

 

 Ale Wracajac do Turcji nie znoszę takich rajdów na przetrwanie ale trzeba przyznać ze to był jeden znajlepszych rajów w ostatnich latach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Adi napisał:

Czy uśmiech byłego i chyba niedoszłego, jest szczery? ;) 

Czy ja wiem mysle ze Seb to spoko gosc i ma na pewno mniejsze cisnienie niz mial kiedys bo juz pare tych tytolow ma. Jestem przekonany ze jezeli definitywnie nie bedzie mial juz szansy a bedzie mozna wynikiem pomoc Evansowi bo cos tam to to zrobi. 

 

Ciekawe jak to sie wszystko w tym roku rozegra. 

Pamietam jak ile 2 czy 3 lata temu Therry w pierwszej czesci sezonu byl kozak bo mial taka przewage ze ciezko sobie moza bylo wypbrazic ze nie starczy a final byl taki ze wszystko co moglo pojsc nie tak poszlo nie tak i tytul poszedl do Seba chyba w Msporcie. 

W kazdym razie Evans musi podejsc do tego jak do kazdego inne go rajdu , jechac po najlepszy mozliwy wynik a nie jechac na dojechanie. To samo zapewne powie mu Tomi bo ma tez pewne doswiadczenie odnosnie tego jak beznadziejnie sie jedzie bez cisnienia - > patrz GB 1999 :)

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, carfit napisał:

To na pewno, ale Pontus sroce spod ogona też nie uciekł, 

Pontus od czasu epizodu w wurcach to ma ostry zjazd. Ostatnie rajdy, tam gdzie jest duża konkurencja, to raczej środek stawki. Niemniej super wynik Kajto, bo pojechał ten rajd dokładnie tak jak trzeba. Acz z niedoszłego wyniku w Estonii miałbym większą radość, mimo że nie byłoby to P1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Adi napisał:

Czy uśmiech byłego i chyba niedoszłego, jest szczery? ;) 

 

Evans jakiś taki wystraszony, jakby się bał że leje Seba. Wydaje się być spoko chłopakiem. :thumbup:

 

Będę za niego trzymał kciuki bo jak się nie spali to w tym szalonym sezonie może naprawdę wyciągnąć majstra i to w pięknym stylu a nie psim swędem.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evans to spoko koleś bardzo skromy i poukładany. Trzymam za niego kciuki i wcale nie uważam ze znajduje się tu gdzie jest przez pecha konkurentów. Jest tu gdzie jest dzięki równej i mądrej jeździe na każdym rajdzie i myślę że jeśli zgarnie koronę to zrobi wszystkim niespodziankę a dorobek punktów na tle kolegów wyglada wzorowo :)

 

Screenshot_20200921-090941_WRC.thumb.jpg.03a730ad4204e262b18ef2aaf3115798.jpg

 

Screenshot_20200921-091449_WRC.thumb.jpg.027eb11d67353db712ec1f09de5b70a6.jpg

 

 

Screenshot_20200921-091509_WRC.thumb.jpg.b63a755c29f345eb3d3cf99d9f3afcaa.jpg

 

Screenshot_20200921-091543_WRC.thumb.jpg.89f4717035b90245884766a5ce75fc20.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyższe pokazuje, że w tym roku odpisanie raju (OGI) lub dwóch (TAN i NEU) powoduje, że mocno ogranicza się szanse na mistrza. Dojechanie dwóch ostatnich rajdów (o ile się odbędą) w piątce da Evansowi tytuł. Przed sezonem pukałem się w czoło jak Toyota go brała, ale tempo w tym roku ma naprawdę niesamowite w porównaniu do poprzednich lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roku te mistrzostwa to sprint. I wiecej rajdow opuscisz tym wieksze robisz sobie cisnienie na wygrane kolejnych a wiec szanse na blad rosna no moze poza Turcja gdzie to loteria ale jak pokazuje przyklad Evansa dalo sie pojechac ten rajd czysto i na tym skorzystac. 

Ogiera dopadla awaria wiec ciezko mowic o bledzie ale ja uwazam ze te problemy ze skrzynia nie byly przypadkowe i wydaje mnie sie ze to co uszkodzilo hydraulike iszkodzilo tez cos innego co przyczynilo sie do tego ze silni zrobil booom. 

Tak czy siak jezeli jais sezon faworyzowal by zbieranie punktow ( zreszta bez znaczenia to klucz do mistrzostwa bez znaczenia ile rund ) to jest to wlsnie ten rok.

Trzeba tez zauwazyc ze ten rok jest mega wyruwnany i kierowcy sa bardzo mocni. W tej chwili jak spadnie to nie tak latwo wbic sie z powrotem w pudlo i musisz walczyc bo jak nie masz Loeba to masz molodego Kalle , Breeena czy innego Tanaka ktorzy bija sie na sekundy. Jedyni ktorzy odstaja w tym roku to Fordy i to niestety widac strasznie. Wrzucili w rozwoju wsteczny bieg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, szubaru napisał:

 

pierwsza z lewej się buduje, drugą z  lewej startują @Harvester i @Lynx do obydwu fachową rękę przykłada @Maras

 

 

A dalej bęben ;)

 

A poważnie to naprawdę powrót Subaru to by było coś. SIP już nie miał czym jeździć, Subaru America robi co może a to niestety za mało. 

 

Subaru ma wyniki jak nigdy wiec jest z czego wysupłać „pare groszy”.

 

Tylko żeby buda odpowiednia była bo reszta to i tak totalny custom. 

 

Taki rajd jak ostatni rajd Turcji naprawdę pokazuje dlaczego kochamy rajdy samochodowe. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego się nie spodziewałem........

 

Screenshot_20200922-183608_Facebook.thumb.jpg.86504238df0713f0282a1e0bdb0c9922.jpg

 

 

https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/toyota-takes-charge-of-wrc-programme-from-2021/

 

Ciekawe co to oznacza i czemu taki ruch ? 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Tego się nie spodziewałem........

 

Screenshot_20200922-183608_Facebook.thumb.jpg.86504238df0713f0282a1e0bdb0c9922.jpg

 

 

https://www.wrc.com/en/news/season-2020/wrc/toyota-takes-charge-of-wrc-programme-from-2021/

 

Ciekawe co to oznacza i czemu taki ruch ? 

Może trochę inne obowiązki ?

https://www.topgear.com/car-news/hot-hatch/future-toyota-sports-cars-will-be-developed-tommi-makinen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...