Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2020


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, ManoLEE napisał:

Kierowcy mogą jeździć tylko nie w fabrykach, a w prywatnych zespołach tak jak to robił Robert. Citroen już się wypalił czas na nowa fabrykę może Skoda? :D

 

VW zapowiedział że wycofuje się z motorsportu napędzanego paliwami. Czy pociągnie za sobą Skodę? Oby nie, bo w tej chwili Skoda jest jednym z najlepszych dostawców R5tek na świecie. Czy na WRC nie są za słabi? VW mógłby przerzucić swoje know-how i trochę kasy, "rozkładając jajka po koszykach", VW wygrywać na prądzie a Skodą klasycznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie ploty  chodzą. Rovampera raczej nie udźwignie ciężaru trzeciego kierowcy dowożącego punkty ( tu moze JML tez nie jest jakaś gwarancja :biglol: ) a bez takiego kierowcy raczej ciezko bedzie walczyć o mistrza producentów.

Mlody ma sie uczyć a wiec dzwonić i szukać bezpiecznej prędkości i jezeli zaczną go hamować to nie wiele sie nauczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do WRC, myślę że czarnym koniem przyszłorocznych mistrzostw będzie Evans, od dwóch lat był dla mnie najlepszy w Rally GB (po jednym błędzie który go eliminował z walki o zwycięstwo), a to rajd który dla mnie jest wyznacznikiem talentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Adi napisał:

Nie sądzę. Evans jest w czołówce w może 2-3 rajdach...ktore mu zwyczajnie leżą. W pozostałych jest tłem.

To taki trochę Sordo. Punktów sporo przywiezie...hisorii nie napisze. 

Dlatego ciekawie bedzie zobaczyć go w innym samochodzie.To zweryfikuje wszystko.Po czesci zgadzam sie z toba ale biorę poprawkę ze cały czas jedzil tylko jednym autem.Z koleji GB wygrał na prawde komfortowo wiec zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pierwsza-w-polsce-profesjonalna-elektryczna-rajdówka-jeździłem-z-hołowczycem-600-konną-fiestą/ar-BBXT2cx?ocid=spartandhp

 

Przyzwyczajajcie się do dźwięku elektrycznej rajdówki. Nie ma wątpliwości , że to pójdzie w tym kierunku. Firmy będą się chciały promować w ten sposób. VW już nie pracuje nad sportowymi silnikami spalinowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jakiś żart?

Subaru Poland Rally Team kończy działalność.

 

Cytat

Zespół Subaru Poland Rally Team powstał z inicjatywy Leszka Kuzaja w 2003 roku. Na przestrzeni minionych 16 lat zdobył 4 tytuły mistrzowskie w klasyfikacji generalnej RSMP, 9 tytułów dla zespołów producenckich, 8 tytułów w klasyfikacji grupy N (lub open N) oraz 4 tytuły w klasyfikacji zespołów sponsorskich. Ponadto w 2016 roku zespół zdobył tytuł indywidualny w Mistrzostwach Europy (ERC 2).
Zmiany w przepisach dotyczących specyfikacji samochodów startujących w rajdach samochodowych (wprowadzenie grupy S2000) stopniowo utrudniały, a później (wprowadzenie grupy R5) wręcz faktycznie uniemożliwiły samochodom seryjnym skuteczne konkurowanie w klasyfikacji generalnej. W tym okresie stopniowo charakter działalności SPRT zmienił się z zespołu walczącego o najwyższe tytuły w swego rodzaju akademię, której celem było znajdowanie i szkolenie młodych talentów.
Po okresie współpracy z Kajetanem Kajetanowiczem, który w SPRT doskonalił swe umiejętności, karierę w naszym zespole rozpoczynali tacy zawodnicy jak Wojtek Chuchała (późniejszy Mistrz Polski oraz Mistrz Europy ERC 2), Marcin Słobodzian (Mistrz Open N 2018), czy Miko Marczyk (Mistrz Open N 2017, Mistrz Polski 2019).
Niestety w przeciwieństwie do niektórych innych krajów (Litwa, Niemcy itd.) zanikająca konkurencyjność klasycznych samochodów seryjnych wobec coraz bardziej doskonalonych (i znacznie droższych!) samochodów R5 nie znalazła odzwierciedlenia w modyfikacjach lokalnego regulaminu RSMP. W związku z tym faktem oraz z brakiem skutecznego marketingu RSMP, zdecydowanie spadło zainteresowanie tak całym cyklem, jak i konkurencją w aktualnej grupie Open N.
Ten brak pozytywnych perspektyw oraz konieczność ponoszenia coraz wyższych nakładów finansowych z coraz mniejszym efektem marketingowym jest bezpośrednią przyczyną zakończenia działalności Zespołu.
Wszystkim Partnerom SPRT dziękujemy serdecznie za wieloletnią współpracę i zaufanie. Mechanikom, koordynatorom i całej ekipie dziękujemy za znakomitą pracę i zaangażowanie. Kibicom dziękujemy za nieustające wsparcie. Załogom dziękujemy za wolę sportowej walki i życzymy wielu dalszych sukcesów!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...