Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2020


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie że auta są tak szybkie ale gdyby były odrobinę wolniejsze, tańsze to by jeszcze kilku producentów doszło do stawki. 

 

Kiedyś rajdówki miały więcej wspólnego z tym co kupujemy w salonach, teraz są zdecydowanie oderwane od rzeczywistości. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

W 2022 roku w rajdowych mistrzostwach świata planowane jest rozpoczęcie ery hybrydowej. Szczątkowe informacje pochodzące z Japonii wskazują, że do stawki może wrócić zespół Subaru.

Według informacji osoby powiązanej z Subaru, japońska marka rozpoczęła analizę potencjalnego powrotu do WRC. Sprawdzane są koszty uczestnictwa, dobór partnerów technicznych i metody marketingowe...

https://pl.motorsport.com/wrc/news/subaru-moze-wrocic-do-wrc/4598015/?fbclid=IwAR25eswApzGmLMjLXH0zOb-dyKkGEdv2Jp3XnLyDfXvNZyMS2SyaHtC8jeo

XV w WRC ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielka szkoda.

Lata 2017-2019 i walka Ogiera, Neuvilla i Tanaka to był jeden z najlepszych okresów WRC ever moim zdaniem.

3 zespoły,w tym 2 fabryczne to jednak trochę mało jak na najbardziej prestiżową serię rajdową :-(

 

Decyzja Citroena oficjalnie uzasadniona odejściem Ogiera pokazuje też, że WRC to nadal sport gdzie najważniejszy jest kierowca, w przeciwieństwie do np F1 czy WEC.

 

Ale przy takich rewolucjach w składach zespołów 2020 zapowiada się nadal ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo, tym bardziej z tym uzasadnieniem. To taki swoisty "[moderator czuwa] you" do każdego kierowcy rajdowego który się nie nazywa Ogier. No bo jak inaczej zinterpretować opinie, że po jego odejściu nie ma dostępnych światowej klasy kierowców? :rolleyes: Bardzo nieeleganckie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze oni chcieli tozrobic juz dawno  a po tym sezonie blokowal ich juz tylko kontrakt z Ogierem.Z marketingowego punktu widzenia Citroën mial juz niewilkie krzysci z WRC w przeciwienstwie do Hyundaia i Toyoty ktora promuje sportowe modele. Jestem przekonany ze po tym roku szefostwo Citroën tylko czekało  na taki ruch Ogiera jak mu nawet nie dopłacili zeby to zrobił.

 

Tez uwazam ze to mało eleganckie i moza by powiedzieć po2019 ze nawet topowy kierowca im nie pomógł bo auto takie słabe.No nic zobaczymy mysle ze 2020 to bedzie mimo wszystko równie ciekawy sezon szkoda tylko ze z mniejsza ilością samochodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ManoLEE napisał:

Odchodzą bo nie umieli zrobić konkurencyjnego auta, a nawet Ogier nie dał rady osiągnąć mistrzostwa, więc dają nogę.

 

Żona Ogiera dała jasno sygnał jakim samochodem jeździ jej mąż. 

 

Cytryna się od dawna szykowała do odejścia nie angażując się zbytnio w rozwój i poprawę sprzętu. Się uda tym co jest to fajnie a potem wychodzimy, nie uda to mniej fajnie ale i tak wychodzimy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budar sugeruje, że Seb zerwał umowę wbrew jej warunkom (za Motorsport.com):

- Kontrakt miał obowiązywać do końca 2020, więc został zerwany - powiedział Budar. - Mogliśmy albo pójść z tym do sądu, albo wypracować jakieś porozumienie z Ogierem.

 

PRowo przekaz Citroena jest fatalny i obraźliwy dla większości kierowców poza "wielką trójką", niemniej jest prawdziwy patrząc na wyniki 3 ostatnich sezonów.

 

Ciekaw jestem czy Thierry znajdzie wystarczającą motywację w 2020.

5 krotny wicemistrz,w tym 4 ostatnie lata z rzędu zawsze drugi....

 

Swoja drogą, to decyzja Tanaka wydaje się nieco dziwna (chyba że zwyczajnie zdecydowały finanse), ale dzięki temu w 2020 zobaczymy czy jego przewaga prędkości w 2019 wynikała bardziej ze sprzętu czy jego własnej topowej formy.

Ja szczerze mówiąc w 2020 stawiałbym jednak na Seba w Toyocie, ale tak czy inaczej będzie ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROzne mozna podawac przyczyny, nawet jakby bylo ze "ze wzgledu na zmiane strategicznych priorytetow" podjeto taka a nie inna decyzje. Moznaby nawet powiedziec, ze odejscie Seba przyspieszylo te decyzje. Ale po prostu paskudnie tak bashowac kierowcow rajdowych. To takie troche "dobra, uciekam z tej imprezy, bo nie ma tu ladnych dziewczyn ani inteligentnych rozmowcow" :wacko:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2019 o 10:11, Bosman napisał:

Budar sugeruje, że Seb zerwał umowę wbrew jej warunkom (za Motorsport.com):

- Kontrakt miał obowiązywać do końca 2020, więc został zerwany - powiedział Budar. - Mogliśmy albo pójść z tym do sądu, albo wypracować jakieś porozumienie z Ogierem.

 

PRowo przekaz Citroena jest fatalny i obraźliwy dla większości kierowców poza "wielką trójką", niemniej jest prawdziwy patrząc na wyniki 3 ostatnich sezonów.

 

Ciekaw jestem czy Thierry znajdzie wystarczającą motywację w 2020.

5 krotny wicemistrz,w tym 4 ostatnie lata z rzędu zawsze drugi....

 

Swoja drogą, to decyzja Tanaka wydaje się nieco dziwna (chyba że zwyczajnie zdecydowały finanse), ale dzięki temu w 2020 zobaczymy czy jego przewaga prędkości w 2019 wynikała bardziej ze sprzętu czy jego własnej topowej formy.

Ja szczerze mówiąc w 2020 stawiałbym jednak na Seba w Toyocie, ale tak czy inaczej będzie ciekawie.

Nie no tak nie mozna powiedziec , Citroën byl potega i mial na prawde solidna konkurencje  jak Ford , Subaru , Peugeot i Skoda i nawet DS w czasach VW był doskonałym autem ale tam po prostu brakowało kierowcy klasy Ogiera.

Cos sie natomiast stało po wejściu nowych WRC tak jak by sie juz nie odnaleźli auto było ale było tylko przeciętne i w pewnym momencie rozwój sie całkowicie zatrzymał.

Paradoksalnie dla Ogiera jego domowy zespół okazał sie najmniej przyjazny z mała ilością sukcesów.

Od odniesie 2020 to tak jak wspomniałeś poznamy prawdziwa prędkość Tanaka i mysle ze sezon zapowiada sie równie ciekawie jezeli nie jeszcze lepiej ale moje pieniądze tez idą na Ogiera w Toyocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche sie do bani zrobiło bez Citroena...

Obstawiałbym Mikkelsena w MSporcie.

Ale faktycznie Malcolm ma niezły wybór, tylko chyba trochę mały budżet.

Fiesty R5 już się tak nie sprzedają jak kiedyś :-(

 

Latvala pisze na swoich social mediach, ze pracuje nad kilkoma występami w przyszłym roku, wiec raczej w jego przypadku nie zapowiada się pełny sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

- Spędziłem w Toyocie wspaniały czas i nadal chcę z nimi pracować - powiedział Latvala telewizji YLE. - Negocjuję start w Szwecji i Finlandii. Generalnie chciałbym pojawić się w pięciu rajdach. Będzie to trudne, ale trwają rozmowy.

- Jeśli będę jeździł, to z pewnością będzie to Toyota. Mogę na 100 procent potwierdzić, że nie przejdę do M-Sportu.

Jeden kandydat odpadł M Sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...