Jump to content
Dehnel

Rajdowe dyskusje 2020

Recommended Posts

2 minuty temu, Kukson napisał:

Drugi raz taka sama strata Ogiera na tym odcinku do Thierryego(0,8) i Seb odrobił stratę do Evansa.

Dziwne bo Therry mówił że odcinek średnio poszedł i że raczej nie wystarczy s dało radę czyli jak by nie miał wyczucia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wierzę, to wręcz niemożliwe jest! W zasadzie ten sam czas ma pierwsza trójka, chyba że jakiś błąd jest. 0,11 sek.

 

Mój błąd. 11 sek.

Edited by wezyr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrząc na splity to Ogier chyba ostrożniej pojechał partie gdzie był lód i tam zyskał Neuville.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 11 os- na prowadzeniu Ogier i Evans z tym samym czasem, to są emocje! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na os12 Loeb do Neuvilla stracił 1 sek/km. Dużo, bardzo dużo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znowu cała trójka na żyletki :) Zostały tylko i aż 4 odcinki. Jutro będą emocje.

Edited by Kukson

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, wezyr napisał:

Na os12 Loeb do Neuvilla stracił 1 sek/km. Dużo, bardzo dużo.

 

Ale raczej nie z czystej jazdy, tylko po spinie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak ale panowie trzeba być szczerym i powiedzieć że jeżeli ktoś myśli że Loeb tu przyjedzie i wygra ten rajd to trzeba być trochę naiwnym. Ci goście niewysiadajs z samochodów i na w tej chwili w absolutnym topie swojej formy. Loeb ma nadal prędkość ale przede wszystkim ma regularnosc i po to zostaw zatrudniony. Zeby przewozić 3-4 miejsca. Od wygrywania ss teraz inni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja spodziewałem się, że jest w stanie pojedyncze odcinki na Monte wygrać ale niestety na żadnym nawet nie zbliżył się do czołowej trójki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza tym jak widać Hultaj jest chyba jednak trochę specyficzny co dodatkowo mu trochę utrudnia sprawę i dla tego też mam trochę przeczucie że Ott strzelił sobie trochę w kolano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby nie było Suninen też w tym miejscu chyba w gacie narobił.....

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, turdziGT napisał:

Żeby nie było Suninen też w tym miejscu chyba w gacie narobił.....

No masakra, ale go zarzuciło, miał dużo szczęścia i oczywiście doświadczenie... ale w gacie pewnie narobili :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarmo Lehtinen na którejś strefie mówił ze mieli gdzies ogromny moment jak szli flat out. To pewnie ten. Ale moim zdaniem tro troche wina organizatorów. To oni zrobili to miejsce niebezpiecznym tym znakiem ze strzałkami na rozwidleniu wymuszając inny tor jazdy i odejście pardzo na zewnętrzna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, turdziGT napisał:

Ale moim zdaniem tro troche wina organizatorów. To oni zrobili to miejsce niebezpiecznym tym znakiem ze strzałkami na rozwidleniu wymuszając inny tor jazdy i odejście pardzo na zewnętrzna. 

Przecież za tym znakiem jest zaspa i słup/latarnia. Nie widzę tu winy organizatorów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, turdziGT napisał:

Żeby nie było Suninen też w tym miejscu chyba w gacie narobił.....

 

 

 

 

Ogladałem dziesiątki razy ten filmik z wypadku , plus np. ten Suninena , trzeba by było onboard zobaczyć , ale nie można wykluczyć awarii . Przed zakretem  jest tąpnięcie , garb w asfalcie , potem jest zaraz drugie i auto odlatuje . Być może pękła spreżyna , być może mocowanie amora , byc może amor wybuchł , ale to dość nie naturalne , i nie można wykluczyć tego. Ale pewnie sie tego nie dowiemy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, carfit napisał:

Ogladałem dziesiątki razy ten filmik z wypadku , plus np. ten Suninena , trzeba by było onboard zobaczyć , ale nie można wykluczyć awarii . Przed zakretem  jest tąpnięcie , garb w asfalcie , potem jest zaraz drugie i auto odlatuje . Być może pękła spreżyna , być może mocowanie amora , byc może amor wybuchł , ale to dość nie naturalne , i nie można wykluczyć tego. Ale pewnie sie tego nie dowiemy. 

Już nie pamiętam który z kierowców zaraz po wylocie Tanaka zaznaczył że tam była mega kompresja, jak nie miał idealnej linii to go odkleiło i tyle w temacie. Nasz Kościuszko po takiej kompresji w rajdzie Niemiec właściwie zakończył karierę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Therry otwarcie dnia zrobil.Zrobilo sie jeszcze ciasniej niz bylo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do dzwona Tanaka.

 

- Nic mi nie jest, dziękuję - powiedział Tanak na wstępie - Generalnie na drodze były pewne wyboje, których nie zauważyliśmy podczas zapoznania i do tego jechaliśmy trochę za szybko. Wjechałem na pierwszą nierówność, która wybiła mnie z właściwego toru jazdy, a na drugiej wylecieliśmy. Wypadliśmy przy dużej prędkości

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Therry znów góra a więc zmiana lidera. Evans traci 4 sek a Ogier 11.

Po raz kolejny Therry na mecie niezadowolony z przejazdu a czas otwiera oczy. Strategia wypowiedzi ?

Loeb błąd a więc Lappi na P4. Jak dowiezie będzie to jego najlepsze Monte.

Została ostatnia pętla i pytanie czy Elfyn jest w stanie wyciągnąć coś specjalnego z kieszeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liczę, że Evans zepnie pośladki, chociaż przy tych dwóch starych wyjadaczach powideł będzie trudno.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwa odcinki zostały, a Ogier zaczyna coraz więcej tracić. Jakiś kalkulator czy problemy z autem? jak teraz nie przyspieszy to o zwycięstwo pojadą Thierry z Evansem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostały 2 os-y a każdy z pierwszej trójki może jeszcze wygrać rajd! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tempo Ogiera coś spadło może oszczędza opony, na dwa ostatnie odcinki? w zeszłym roku różnica na mecie miedzy Ogierem a Neuvillem wynosiła zaledwie 2,2 sek. Panowie jeśli oczywiście dojadą do mety będą mieli niezłą przewagę nad Tanakiem po pierwszym rajdzie. Gdzieś czytałem, że w Szwecji ze śniegiem jak na lekarstwo więc raczej nie bedzię to typowa zimowa runda WRC. Zapowiada się zacięty sezon w zeszłym roku Ott i Thierry zaliczyli po jednym rajdzie w którym nie punktowali, Seb zaliczył takie dwie wpadki. Wiec Tanak jeśli chce powtórzyć sukces musi być już bezbłędny do końca sezonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzieś po internecie latają fotki ze Szwecji i na dzień dzisiejszy to będzie rajd szutrowy z domieszką błota :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie w Oslo nie ma kompletnie śniegu i się nie zapowiada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...