Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2020


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Kukson napisał:

Drugi raz taka sama strata Ogiera na tym odcinku do Thierryego(0,8) i Seb odrobił stratę do Evansa.

Dziwne bo Therry mówił że odcinek średnio poszedł i że raczej nie wystarczy s dało radę czyli jak by nie miał wyczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale panowie trzeba być szczerym i powiedzieć że jeżeli ktoś myśli że Loeb tu przyjedzie i wygra ten rajd to trzeba być trochę naiwnym. Ci goście niewysiadajs z samochodów i na w tej chwili w absolutnym topie swojej formy. Loeb ma nadal prędkość ale przede wszystkim ma regularnosc i po to zostaw zatrudniony. Zeby przewozić 3-4 miejsca. Od wygrywania ss teraz inni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym jak widać Hultaj jest chyba jednak trochę specyficzny co dodatkowo mu trochę utrudnia sprawę i dla tego też mam trochę przeczucie że Ott strzelił sobie trochę w kolano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarmo Lehtinen na którejś strefie mówił ze mieli gdzies ogromny moment jak szli flat out. To pewnie ten. Ale moim zdaniem tro troche wina organizatorów. To oni zrobili to miejsce niebezpiecznym tym znakiem ze strzałkami na rozwidleniu wymuszając inny tor jazdy i odejście pardzo na zewnętrzna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, turdziGT napisał:

Ale moim zdaniem tro troche wina organizatorów. To oni zrobili to miejsce niebezpiecznym tym znakiem ze strzałkami na rozwidleniu wymuszając inny tor jazdy i odejście pardzo na zewnętrzna. 

Przecież za tym znakiem jest zaspa i słup/latarnia. Nie widzę tu winy organizatorów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, turdziGT napisał:

Żeby nie było Suninen też w tym miejscu chyba w gacie narobił.....

 

 

 

 

Ogladałem dziesiątki razy ten filmik z wypadku , plus np. ten Suninena , trzeba by było onboard zobaczyć , ale nie można wykluczyć awarii . Przed zakretem  jest tąpnięcie , garb w asfalcie , potem jest zaraz drugie i auto odlatuje . Być może pękła spreżyna , być może mocowanie amora , byc może amor wybuchł , ale to dość nie naturalne , i nie można wykluczyć tego. Ale pewnie sie tego nie dowiemy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

Ogladałem dziesiątki razy ten filmik z wypadku , plus np. ten Suninena , trzeba by było onboard zobaczyć , ale nie można wykluczyć awarii . Przed zakretem  jest tąpnięcie , garb w asfalcie , potem jest zaraz drugie i auto odlatuje . Być może pękła spreżyna , być może mocowanie amora , byc może amor wybuchł , ale to dość nie naturalne , i nie można wykluczyć tego. Ale pewnie sie tego nie dowiemy. 

Już nie pamiętam który z kierowców zaraz po wylocie Tanaka zaznaczył że tam była mega kompresja, jak nie miał idealnej linii to go odkleiło i tyle w temacie. Nasz Kościuszko po takiej kompresji w rajdzie Niemiec właściwie zakończył karierę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dzwona Tanaka.

 

- Nic mi nie jest, dziękuję - powiedział Tanak na wstępie - Generalnie na drodze były pewne wyboje, których nie zauważyliśmy podczas zapoznania i do tego jechaliśmy trochę za szybko. Wjechałem na pierwszą nierówność, która wybiła mnie z właściwego toru jazdy, a na drugiej wylecieliśmy. Wypadliśmy przy dużej prędkości

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Therry znów góra a więc zmiana lidera. Evans traci 4 sek a Ogier 11.

Po raz kolejny Therry na mecie niezadowolony z przejazdu a czas otwiera oczy. Strategia wypowiedzi ?

Loeb błąd a więc Lappi na P4. Jak dowiezie będzie to jego najlepsze Monte.

Została ostatnia pętla i pytanie czy Elfyn jest w stanie wyciągnąć coś specjalnego z kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tempo Ogiera coś spadło może oszczędza opony, na dwa ostatnie odcinki? w zeszłym roku różnica na mecie miedzy Ogierem a Neuvillem wynosiła zaledwie 2,2 sek. Panowie jeśli oczywiście dojadą do mety będą mieli niezłą przewagę nad Tanakiem po pierwszym rajdzie. Gdzieś czytałem, że w Szwecji ze śniegiem jak na lekarstwo więc raczej nie bedzię to typowa zimowa runda WRC. Zapowiada się zacięty sezon w zeszłym roku Ott i Thierry zaliczyli po jednym rajdzie w którym nie punktowali, Seb zaliczył takie dwie wpadki. Wiec Tanak jeśli chce powtórzyć sukces musi być już bezbłędny do końca sezonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...