Skocz do zawartości

Reflektory USA/EU Forester SG5


Bartosz Wiśniewski

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, evi napisał:

Wydaje mi się, żeby się do tego dostać będziesz musiał rozkleić reflektor. A czemu chcesz to zdjąć? 

Po 1. Oddaje Lampy na przeróbkę z normalnych na bixenony.

link: https://hidretrofit.pl/subaru-forester-ii/

Po 2. Obawiam się że z tymi pomarańczowymi plastikami będą źle wyglądać, chyba że masz jakieś zdjęcia, na którym dobrze to widać na samochodzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Bartosz Wiśniewski napisał:

Po 1. Oddaje Lampy na przeróbkę z normalnych na bixenony.

link: https://hidretrofit.pl/subaru-forester-ii/

Po 2. Obawiam się że z tymi pomarańczowymi plastikami będą źle wyglądać, chyba że masz jakieś zdjęcia, na którym dobrze to widać na samochodzie.

 

Na pewno trzeba rozklejać i może się okazać, że po ściągnięciu „obrysówki” zostanie mało estetyczny ślad.

Co do przeróbki, to co z poziomowaniem bixenonów? Dodam, że jeśli masz wersję US, to nie masz nawet zwykłej regulacji świateł.

Wpisz w google Forester SG US i w grafice od razu znajdziesz kilka zdjęć z tymi lampami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz ciemny samochód to taki pomarańczowy akcent może fajnie wyglądać. Zamiast demontażu (jeśli będzie niestetycznie) możesz przyciemnić ten plastik folią lub pomalować na czarno.

Co prawda w WRX, ale ładnie widać, bo są zdjęcia z pomarańczowym i z przyciemnionym:

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2620784&page=130

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, elmot napisał:

Na pewno trzeba rozklejać i może się okazać, że po ściągnięciu „obrysówki” zostanie mało estetyczny ślad.

Co do przeróbki, to co z poziomowaniem bixenonów? Dodam, że jeśli masz wersję US, to nie masz nawet zwykłej regulacji świateł.

Wpisz w google Forester SG US i w grafice od razu znajdziesz kilka zdjęć z tymi lampami.

Mam wersję europejską.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bartosz Wiśniewski napisał:

Mam wersję europejską.

 

W kontekście montażu ksenonów brzmi to lepiej (przynajmniej będzie jakaś regulacja). A co do świateł, to kupiłeś drugi komplet? Bo te są z wersji US (te odblaski robią za obowiązkowe w US światła obrysowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, elmot napisał:

W kontekście montażu ksenonów brzmi to lepiej (przynajmniej będzie jakaś regulacja). A co do świateł, to kupiłeś drugi komplet? Bo te są z wersji US (te odblaski robią za obowiązkowe w US światła obrysowe.

Przymierzam się do kupna świateł ale znalazłem tylko w rozsądnych pieniądzach wersje USA. 

Link: https://allegro.pl/oferta/reflektor-lampa-subaru-forester-sg-2002-2005-kpl-7975477699

Chyba że ktoś jest w stanie mi podesłać linka ze światłami na wersje EU w rozsądnych pieniądzach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam, 

Podobnie jak Bartosz, też mam problem z dostaniem lamp EU. Czy rozsądnym jest zakładanie lamp USA. Czy ich świecenie i ta pomarańczowa obrysówka są nie do przyjecia?

Konkretnie chodzi o lampę lewą. Może wtedy jej symetryczność nie będzie jakimś problemem.

Zaznaczę, że chodzi o najzwyklejszą lampę na żarówkę H4.

Edytowane przez Kmeal91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2019 o 14:15, Bartosz Wiśniewski napisał:

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy po zakupie Reflektorów USA do Subaru Forestera SG5, będzie można zdjąć tą pomarańczową plastikową obudowę wewnątrz reflektora ? i jak to będzie wyglądało. Zdjęcie do wglądu.

222.png

Rozbierałem całe reflektory w moim SG i będziesz musiał rozkleić reflektor żeby się tam dostać. Nie jest to proste bo można łatwo uszkodzić elementy. Trzeba uważać z podważaniem. Ta masa klejąco-uszczelniająca dość mocno trzyma. Trzeba ją później dokładnie odczyścić i nałożyć nową przy montażu. Pamietam że długo nie mogłem znaleźć takiej masy. Ona jest jak guma do żucia, nie zastyga, jest cały czas lepka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby rozkleić trzeba je najpierw podgrzać, ja to robiłem opalarką bo najłatwiej panować nad temperaturą, a potem je kleisz na klej butylowy. Kiedyś się trochę bawiłem w przerabianie lamp i parę kompletów zrobiłem, poniżej przed i efekt po default_smile.png

 

bd237b6d103e19af03228e994aedb9b9.jpg&key=342fd341305111f8a09a82b0c3d17eeab0de9cdda292438e9d09fb8e00616964

 

5a174b85621c8f2a991e6b46c2315447.jpg&key=d90feebbf4191d832759e93f7ee2e2b3a975b8b3f0b08e9f63a6175ba51e10f5

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się również do tego dotrzeć. Fajnie, że ktoś wyjaśnił jak dotrzeć do obrysówki. Czy pod spodem jest tak samo jak w wersji EU/UK - taki srebrny plastik? Czy lampa zostaje oszpecona w jakiś sposób.  Natomiast w moim pytaniu bardziej chodziło mi o opinię jakiegoś użytkownika takiej US-lampy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że lampy ze stanów mają symetryczne odbłyśniki i bez ich wymiany nie przejdziesz legalnie przeglądu bo europejskie są asymetryczne. No i nawet jak je przełożysz to czepialski diagnosta Cię uwali za brak elektrycznego poziomowania lamp. Lampy ze stanów nie mają silniczków. Więc żeby było dobrze musisz przełożyć z europejskich tył lampy z silniczkiem i odbłyśnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
3 godziny temu, Bartosz Wiśniewski napisał:

Jeszcze nie. Ale bede montował wersje usa i tyle zostawiam nie kombinuje. 

A co z odbłyśnikami, silniczkami? Będziesz przerzucał? Jak założysz to podrzuć jak to siedzi. Jeszcze dumam, ale z ciekawości zadzwoniłem do ASO. Same szkła reflektorów to jest 340 lewa strona i 380 prawa strona. Ceny brutto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
54 minuty temu, Kiwi 4ester napisał:

@Bartosz Wiśniewski jakbyś potrzebował kloszy to pisz, bo zamontowałem u siebie nowe z ASO :)

Kupiłem już reflektory całe, :D Narazie czekam aż auto odzyskam z konserwacji podwozia + montaż hamulców zawieszenia i kół. Wszystko będzie u mnie na wątku :p

 

Kupiłem wersje USA, L+P i zamontuje tak jak dostałem, na razie nie będę się bawił w przekładanie na wersje UE, tylko zmontuje jak leżą i jak to się mówi YOLO. Zobaczymy co będzie, jak się na przeglądzie nie przyczepią to zostawię jak jest.

 

Edytowane przez Bartosz Wiśniewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Kupiłem już reflektory całe, Narazie czekam aż auto odzyskam z konserwacji podwozia + montaż hamulców zawieszenia i kół. Wszystko będzie u mnie na wątku
 
Kupiłem wersje USA, L+P i zamontuje tak jak dostałem, na razie nie będę się bawił w przekładanie na wersje UE, tylko zmontuje jak leżą i jak to się mówi YOLO. Zobaczymy co będzie, jak się na przeglądzie nie przyczepią to zostawię jak jest.
 
Stoję przed tym samym dylematem. Jak się przeszczep udał? Jakieś wnioski? :)

Czy ktoś się spotkał z zamiennikiem wersji europejskiej?

Przy okazji, są dostępne same klosze nr 84990SA020, to możne być jakaś alternatywa, muszę sprawdzić ile kosztują w Subaru, w emiratach to jakieś 53 USD.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, coocer napisał:

Przy okazji, są dostępne same klosze nr 84990SA020, to możne być jakaś alternatywa, muszę sprawdzić ile kosztują w Subaru, w emiratach to jakieś 53 USD.
 

330 za sztukę w pewnej firmie na allegro na zamówienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, coocer napisał:

Oo :) ale za sztukę, nie wiem czy nie jest sprzedawane jako komplet.

 

No za jeden klosz sprzedawany oddzielnie, nie musisz kupować dwóch, chociaż polecam wymienić oba razem ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...