SubaruLPG Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Witam, Mam problem w moim Legacy IV otóż mam wyciek prawdopodobnie w przekładni kierowniczej, a konkretnie w miejscu gdzie mamy przekazanie napędu z krzyżaka na przekładnie. Jest to typowa usterka w Subaru z tego co się wstępnie zorientowałem. jak wygląda sprawa z uszczelnieniami? domyślam się że wymiana górnego simierniga może nie rozwiązać tematu, że potrzebujemy zespołu uszczelnień w tym elemencie. Pytanie dla bardziej doświadczonych w temacie gdzie można zestaw naprawczy kupić? co powinno wejść w skład takiego zestawu? (nie chciałbym pochodzić do tematu na kilka razy) Na ile operacja jest skuteczna? udało mi się znaleźć na forum jedyną wzmiankę do Legacy mk2 i że zestaw naprawczy teoretycznie pasujący do mojej przekładni to? https://parts.subaru.com/p/Subaru_2004_/REPAIR-KIT-GEAR-BOX-INPUT-SHAFT/49244983/34128AA190.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaldekW Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Cześć, nie wiem do jakiego modelu dokładnie to potrzebujesz ale dla mojej H6 z hydrauliczną przekładnią, zestaw naprawczy jest taki 34191AG040 . Sam przymierzam się do regeneracji swojej maglownicy bo też cieknie powoli i taki zestaw z tym numerem będę kupował. W razie czego poszukaj sobie na opposedforces.com swojego modelu auta i pod kategorią Power / Power Steering Gear Box znajdziesz informację o numerze zestawu naprawczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 23 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Legacy IV 2.0 sohc 138km. nie łatwo tą stronę rozszyfrować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaldekW Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Kwestia przyzwyczajenia Repair kit-gear box 34191AG000 Seal kit a-gear box 34191AG010 Coś takiego znalazłem dla Twojego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Wiem, że takie podejście może zostać skrytykowane, ale... Kupując już mojego Legasia pół roku temu, poprzedni właściciel uprzedził mnie, że magiel lekko się poci, wystarczy raz na x dolać atf. I szczerze? Raz na miesiąc/dwa (2-3k km na miesiąc) doleje może 50/100ml I nie ma tragedii. Do czego daze - jeśli wyciek jest niewielki, może warto się z tym wstrzymać? Wiadomo, że nie do przesady, bo później będzie problem, ale póki problem nie narasta przynajmniej. Ja po prostu pilnuje, przy sprawdzaniu oleju co tydzień/dwa patrzę I na ten zbiorniczek I jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 27 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 u mnie jest na miesiąc jedna dolewka. z 0,1 litra płyn ATF ma nie przyjemny zapach śmierdzi rybą, włączając nawiew czuje ten zapach. pozatym ten płyn również idzie na wydech. mnie to strasznie irytuje. Nie krytykuje tego aby jeździć z tą usterką. WaldekW - dzięki za numery Muszę sobie ogarnąć temat wysyłki tego i zamówić pakiet. sama wymiana tych uszczelnień nie powinna przysporzyć wielu problemów. Zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artman84 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 W dniu 27.09.2019 o 19:58, SubaruLPG napisał: u mnie jest na miesiąc jedna dolewka. z 0,1 litra płyn ATF ma nie przyjemny zapach śmierdzi rybą, włączając nawiew czuje ten zapach. pozatym ten płyn również idzie na wydech. mnie to strasznie irytuje. Nie krytykuje tego aby jeździć z tą usterką. WaldekW - dzięki za numery Muszę sobie ogarnąć temat wysyłki tego i zamówić pakiet. sama wymiana tych uszczelnień nie powinna przysporzyć wielu problemów. Zobaczymy Cześć. Udało Ci się ogarnąć temat wycieku? Będę wymieniał przewody maglownicy i zastanawiam się nad wymianą uszczelnień w "główce" tylko czy jest to do ogarnięcia samemu? Nie wygląda skomplikowanie, chyba, że są jakieś myki lub knify które trzeba wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Udało się ogarnąć temat. Myków przy wymianie przekładni jest kilka... ja sobie zblokowałem kierownicę maksymalnie skręconą w prawo (do tego użyłem taśmy klejącej) znaczysz punkciki na wielowypuście od kolumny kierowniczej oraz od przekładni znaki również robisz na wałku. dobrze jest również znak zrobić na główce przekładni osłonę przeciwpyłową można podjeść do tego. Przy demontażu przekładni będą nam przewody sztywne haczyć, ale powinna przekładnia wyjść po wyjęciu przekładni zabezpieczamy przewody i dobrze było by wypiaskować przewody stalowe, ponieważ moje były trochę skorodowane użyłem do tego myjki ciśnieniowej i adaptera. przewody od główki u mnie nie chciały się odkręcić i demontaż/montaż główki jest wtedy trudniejszy ale wykonalny. Sporo straciłem czasu aby wymienić górne uszczelnienie jest tam gruba podkładka/talerzyk który jest wciśnięty, wybijamy go lecz uważamy aby nie pokaleczyć sobie dolnego osadzenia główki. Mi po tej operacji pompa wspomagania wyzionęła ducha, agregat powinien się odpowietrzyć kręcąc kierownicą na zgaszonym silniku. warto więc skontrolować stan pompy wspomagania przed operacją moja puszczała na uszczelnieniu od koła pasowego. Sprawdzamy stan "czarnego wałka/łącznika" jeśli są jakiekolwiek luzy na przegubach to NIE WOLNO złożyć tego z naszym regenerowanym Agregatem. Według mojej wiedzy spowoduje to silniejsze oddziaływanie sił poprzecznych na główkę naszego agregatu co z kolei przyśpieszy jego ponowną usterkę. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artman84 Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 @SubaruLPG dzięki za dokładny opis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Mi bardzo pomogły filmiki na necie "Subaru repair Sterling rack" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się