Jump to content

Maska od 2.5 Turbro do 2.0 bez turbo


Jakub Hors
 Share

Recommended Posts

Cześć, 

 

wielu z was na pewno uzna to za wieśniactwo, lecz zastanwiam sie nad wstawieniem maski z wlotem do nieuturbionej wersji (stara maska jest po gradobiciu), a wersja maski z tubo nadała by dynamiczniejszej sylwetki. Mam Forestera II z 2006 roku.  Czy ktoś z was spotkac sie z takim zabiegiem? Czy powinienem jakoś uszczelnic ta maske tak by powietrze (w tym snieg i deszcz) z wlotu nie dochodzil jednak do silnika? 

Dla szyderców, wiem ze maska z wlotem nie doda mi koni i pewnie jeszcze zaburzy aerodynamike, ale o gustach sie nie dysktuje :D   

Link to comment
Share on other sites

W wersji z turbo powietrze idzie kołnierzem (dość krótkim) na intercooler i częściowo również na turbinę. Poza intercoolerem, który stanowi jakąś tam barierę, to wszystko to co z zewnątrz tak czy inaczej trafia do komory silnika, w tym syf, liście, owady, śnieg, woda i wszystko inne co ma nieszczęście tam wpaść. Ja bym chyba w takim wypadku odpuścił próby uszczelniania tego i zostawił po prostu dziurę. Przynajmniej chłodzenie będzie lepsze :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...