Skocz do zawartości

Maska od 2.5 Turbro do 2.0 bez turbo


Jakub Hors

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

 

wielu z was na pewno uzna to za wieśniactwo, lecz zastanwiam sie nad wstawieniem maski z wlotem do nieuturbionej wersji (stara maska jest po gradobiciu), a wersja maski z tubo nadała by dynamiczniejszej sylwetki. Mam Forestera II z 2006 roku.  Czy ktoś z was spotkac sie z takim zabiegiem? Czy powinienem jakoś uszczelnic ta maske tak by powietrze (w tym snieg i deszcz) z wlotu nie dochodzil jednak do silnika? 

Dla szyderców, wiem ze maska z wlotem nie doda mi koni i pewnie jeszcze zaburzy aerodynamike, ale o gustach sie nie dysktuje :D   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wersji z turbo powietrze idzie kołnierzem (dość krótkim) na intercooler i częściowo również na turbinę. Poza intercoolerem, który stanowi jakąś tam barierę, to wszystko to co z zewnątrz tak czy inaczej trafia do komory silnika, w tym syf, liście, owady, śnieg, woda i wszystko inne co ma nieszczęście tam wpaść. Ja bym chyba w takim wypadku odpuścił próby uszczelniania tego i zostawił po prostu dziurę. Przynajmniej chłodzenie będzie lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.09.2019 o 11:49, Jakub Hors napisał:

Czy powinienem jakoś uszczelnic ta maske tak by powietrze (w tym snieg i deszcz) z wlotu nie dochodzil jednak do silnika? 

Zamontuj sobie siatkę, żeby syf nie leciał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...