marhof Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 6 godzin temu, Runner napisał: Warto zauważyć, że większość wspomnianych bolączek dotyczy Forestera bez względu na wersję silnikową, bo przerabiałem je w pancernym SG 2,0 SOHC. Także, że wciąganie oleju u Ciebie na akceptowalnym poziomie, przy tym przebiegu dotyczy silnika po wymianie UPG, z tego co mi świta? Tak, UPG to najbardziej typowa bolączka, ale nie chciałem już się powtarzać Profilaktycznie wymieniłem u siebie przy okazji jak mi puściła chłodnica (~130k km), nie było pewności czy to nie była wina UPG, a testy co2 nie dawały jednoznacznej odpowiedzi - od tamtej pory już śpię spokojniej... przejechałem kolejne 100 tyś. Co do spalania oleju i ewentualnego remontu z tego powodu - o ile to są jakieś racjnonalne ubytki: trzeba sobie porównać koszt tych dodatkowych paru litrów oleju na rok vs. koszt remontu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 9 godzin temu, marhof napisał: Co do spalania oleju i ewentualnego remontu z tego powodu - o ile to są jakieś racjnonalne ubytki: trzeba sobie porównać koszt tych dodatkowych paru litrów oleju na rok vs. koszt remontu silnika ja właśnie tak kalkuluję i narazie wychodzi mi , że lepiej kupic bańkę oleju i niech stoi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 Godzinę temu, Artur Wróbel napisał: ja właśnie tak kalkuluję i narazie wychodzi mi , że lepiej kupic bańkę oleju i niech stoi Identycznie kalkuluję i też bańkę oleju wożę ze sobą u mnie co prawda 2.0XT i ok 250 ml na 1 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 Z tym zużyciem oleju to jednak bardzo różnie jest. Mój forek 2.5 XT przebieg 230 tys.km po UPG ale jeszcze przed remontem na dystansie 8095km (Zamość-Gruzja-Zamość, Subariada) zadowolił się 800 ml oleju, a nie miał lekko. Samych dojazdówek było ok 6400km głównie po autostradach i niejednokrotnie w temp powyżej 35 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 oleju najwięcej się "spala" podczas krótkich dojazdów, do pracy powiedzmy, zanim silnik się nagrzeje itp. Nic dziwnego ze w trasie spalił mniej Norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczyslaw Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 oleju najwięcej się "spala" podczas krótkich dojazdów, do pracy powiedzmy, zanim silnik się nagrzeje itp. Nic dziwnego ze w trasie spalił mniej Norma Oleju najwięcej spala, jak się jedzie po autostradzie 160 i więcej oczywiście niemieckiej autostradzie Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się