Skocz do zawartości

Ogrzewanie lusterek


futro82

Rekomendowane odpowiedzi

Przycisk wiem gdzie jest ale jak go włączam i miernikiem mierze kostkę to nie podaje żadnego Prądu nie wiem przez to że z szyba nie jest podłączona bo nie mam oryginalnej szyby grzanej tylko zwykłą

Słychać przekaźnik jak się załącza ale na kostki prąd nie płynie

Edytowane przez futro82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co zrozumiałem po opisie SKWAR'A widzisz kostkę wyjściową układu żeby podłączyć ją z kostką od grzanej szyby - jeśli szybę masz bez grzania to nie masz od niej wychodzącej kostki - więc tego nie połączysz.... jak nie masz 1 części.

zostaje połączyć te dwa przewody od tej "wolnej" kostki żeby zamknąć układ.

Tak ja to zrozumiałem :) jak opacznie to sorry

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, futro82 napisał:

Właśnie zamknąłem obwód i Spalił się bezpiecznik Czyli musi być inne rozwiązanie

Grzana szyba stanowi opór, który przy zadanym napięciu (14,4V) powoduje ograniczenie przepływu prądu. np. dla 2 ohm będziesz miał 7,2A. Zwierając przewody w teorii opór dąży do zera (to tylko teoria) a prąd idzie w nieskończoność (też teoria), ale obie są na tyle mocne, że jak zepniesz coś źle to idzie z dymem najpierw bezpiecznik a potem (jak dasz za mocny) kable i reszta auta :D

Na chłopski rozum musisz dać rezystor o odpowiedniej wartości, mocy i chłodzeniu tak by zastąpił grzanie szyby w obwodzie. Konkretnych wartości nie podaję bo ich nie znam. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, futro82 napisał:

Sorry ale taki schemat mi nic nie mówi Ja jestem laikiem że tak powiem odnośnie elektryki samochodowej

Mógłbyś mi to wytłumaczyć na chłopski rozum przekaźnik działa Załączam przełącznik i przekaźnik Pyka A poza tym nic się nie dzieje

Masz na schemacie pokazane jak to działa, RY to czerwono -żółty kabelek który daje zasilanie z przekaźnika na grzanie szyby i lustra. W lustrach pin 1 w kostkach od lusterek, na dole masz pokazane kostki i numerację pinów. B czyli czarny kabelek idzie od przełącznika do szyby i luster na pin 5 w kostkach. Sprawdź czy masz zasilanie na pinach 1 i czy jest zwarcie do masy na pinach 5. Prawe lustro to kostka D15, lewe D5, wersja WH z grzanymi lustrami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...