lutek34 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 A w jaki sposób stukowiec mógł wpłynąć na zużycie się panewki i całej reszty?Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibar Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Która panewka? chyba nie pisałeś , mi się obrócila na 6 cylindrze, Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 (edytowane) czujnik stukowego spalania nie miał wpływu na całą resztę , napisałem że miał wpływ na zużycie panewki korbowodowej a właśnie chyba na 6 cylindrze będę u mechanika w poniedziałek to dopytam może jeszcze ją ma to zrobię fotkę Edytowane 27 Października 2019 przez Jaro_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Oto panewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 a mechanik wytłumaczył w jaki sposób czujnik spalania stukowego dokonał takiego wytarcia się panwek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 przyczynił się nie dokonał odpowiada za kąt wyprzedzenia zapłonu, uszkodzenie czujnika doprowadza do spalania stukowego co w bezpośredni sposób nadmiernie obciąża panewki, a ciekawe jest to że panewki w wersji 3,6 są o 2 mm węższe od montowanych w modelu 3.0 , co przy osiąganej wyższej mocy jest nielogiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 9 minut temu, Jaro_O napisał: odpowiada za kąt wyprzedzenia zapłonu, uszkodzenie czujnika doprowadza do spalania stukowego co w bezpośredni sposób nadmiernie obciąża panewki, a miałeś problem z czujnikiem? czułeś/słuszałeś że zachodzi spalanie stukowe i ECU nie dokonuje korekty wyprzedzenia zapłonu do momentu aż spalanie stukowe zaniknie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 24 minuty temu, lutek34 napisał: a miałeś problem z czujnikiem? czułeś/słuszałeś że zachodzi spalanie stukowe i ECU nie dokonuje korekty wyprzedzenia zapłonu do momentu aż spalanie stukowe zaniknie? i oczywiście tylko jeśli ECU nie ma poprawnego sygnału od czujnika to co, nie jestem mechanikiem i specjalnie nie nasłuchuję jak pracuje silnik czy spala stukowo czy nie, odpala i pracuje równo to mnie nie niepokoi wsiadam i pojechał a tu taka sytuacja, zapalała się kombinacja 3-kontrolek ale przy odczytach z komputera nie wychodziła awaria czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 8 minut temu, Jaro_O napisał: i oczywiście tylko jeśli ECU nie ma poprawnego sygnału od czujnika to co, To ECU prędzej czy póżniej by to wychwycił, np korelując różnice w wyprzedzeniu zapłonu pomiędzy bankiem 1 i 2. Poza tym spadek mocy itd. Ale zostawmy to, zniszczenie się dokonało. Teraz tylko upewnij się że cała magistrala olejowa jest drożna, zalewasz olej odpowiadający specyfikacji producenta i jest odpowiednio często wymieniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 silnik i wszystkie jego elementy były oczyszczone, rozebrany na części pierwsze i ponownie złożony , odpalony przejechał około 300 km. na razie bez zastrzeżeń , cicha fajna praca, oby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mebstyl Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Jaro mam pytanie odnośnie zakładu który Ci to naprawiał i czy jest warty polecenia? Mieszkam w Lublinie i zauważyłem że mam problemy z uszczelką. We wtorek jadę do ASO na kraśnicką. Potem chcę go gdześ odstawić do naprawy. Może masz jakiegoś dobrego mechanika w Lublinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 robię u mechanika ,kawałek za Piaskami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mebstyl Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 dzięki za odpowiedż. Odstawię chyba do tych co zawsze bo Piaski to kawałek drogi. Myślałem że to jakiś wyspecjalizowany w tych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 6 godzin temu, Mebstyl napisał: i zauważyłem że mam problemy z uszczelką. a co dokładnie zauważyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się