Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki pod głowicą


Aneczka2205

Rekomendowane odpowiedzi

czujnik stukowego spalania nie miał wpływu na całą resztę  , napisałem że miał wpływ na zużycie panewki korbowodowej 

a właśnie chyba na 6 cylindrze

będę u mechanika w poniedziałek to dopytam może jeszcze ją ma to zrobię fotkę 

Edytowane przez Jaro_O
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczynił się nie dokonał 

odpowiada za kąt wyprzedzenia zapłonu, uszkodzenie czujnika doprowadza do spalania stukowego co w bezpośredni sposób nadmiernie obciąża panewki, 

a ciekawe jest to że panewki w wersji 3,6 są o 2 mm węższe od montowanych w modelu 3.0 , co przy osiąganej wyższej mocy jest nielogiczne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Jaro_O napisał:

odpowiada za kąt wyprzedzenia zapłonu, uszkodzenie czujnika doprowadza do spalania stukowego co w bezpośredni sposób nadmiernie obciąża panewki, 

 

a miałeś problem z czujnikiem? czułeś/słuszałeś że zachodzi spalanie stukowe i ECU nie dokonuje korekty wyprzedzenia zapłonu do momentu aż spalanie stukowe zaniknie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, lutek34 napisał:

 

a miałeś problem z czujnikiem? czułeś/słuszałeś że zachodzi spalanie stukowe i ECU nie dokonuje korekty wyprzedzenia zapłonu do momentu aż spalanie stukowe zaniknie?

 

i oczywiście tylko jeśli ECU nie ma poprawnego sygnału od czujnika to co,

nie jestem mechanikiem i specjalnie nie nasłuchuję jak pracuje silnik czy spala stukowo czy nie, odpala i  pracuje równo to mnie nie niepokoi wsiadam i pojechał

a tu taka sytuacja, zapalała się kombinacja 3-kontrolek ale przy odczytach z komputera nie wychodziła awaria czujnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Jaro_O napisał:

i oczywiście tylko jeśli ECU nie ma poprawnego sygnału od czujnika to co,

 

To ECU prędzej czy póżniej by to wychwycił, np korelując różnice w wyprzedzeniu zapłonu pomiędzy bankiem 1 i 2. Poza tym spadek mocy itd.

Ale zostawmy to, zniszczenie się dokonało. Teraz tylko upewnij się że cała magistrala olejowa jest drożna, zalewasz olej odpowiadający specyfikacji producenta i jest odpowiednio często wymieniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaro mam pytanie odnośnie zakładu który Ci to naprawiał i czy jest warty polecenia? Mieszkam w Lublinie i zauważyłem że mam problemy z uszczelką. We wtorek jadę do ASO na kraśnicką. Potem chcę go gdześ odstawić do naprawy. Może masz jakiegoś dobrego mechanika w Lublinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...