Aneczka2205 Posted September 8 Witam wszystkich Mam problem z moim Subaru A mianowicie, została wymieniona uszczelka pod głowicą i wyregulowane zostały zawory i wszystko byłoby pięknie ale zaczęły wyskakiwać błędy na tablicy , najpierw był to check, cruise i kontrola trakcji a po paru dniach doszedł at oil temp i coś jeszcze nie pamiętam no i traci moc. No więc jak zapaliła się choinka biegiem na kompa no i wyszło coś ze skrzynią u innego mechanika czarodzieja katalizator w naszym rejonie żaden z mechaników chyba nie umie rozgryźć Tribeci masakra , póki co jestem umówiona w sprawie skrzyni biegów zobaczymy, no i nie było by w tym wszystkim nic dziwnego ale jak zatankuje samochód do fulla wszystkie błędy znikają moc silnika wraca, od razu uprzedzam nie jeżdżę na oparach , błędy zaczynają wyskakiwać przy połowie, może lekko ponizej pojemności baku. O co chodzi bo ja już nie wiem. Znacie jakiegoś dobrego mechanika na pomorzu, Kaszuby co by się nie bał Tribeci bo ja już wątpię w ten samochód. Nadmienię jeszcze ze samochód w gazie ,ale rzadko używam gazu. Pozdrawiamy i liczę że mi pomożecie Share this post Link to post Share on other sites
lutek34 Posted September 8 (edited) przed zrzuceniem głowic, miałaś jakieś błędy? Jakie dokładnie teraz masz błędy? acha i jaki były objawy, że zrzucano głowice? Edited September 8 by lutek34 Share this post Link to post Share on other sites
Aneczka2205 Posted September 8 Błędów wczesniej nie było żadnych, tylko płyn od chłodnicy mi uciekał , a teraz pokazuje mi CO574 tylko komp przez który był sprawdzany to taki uniwersalny i nic wiecej nie pokazuje w moim rejonie nikt nie posiada wtyczek do SUBARU a ja generalnie nie jestem zwolennikiem Aso Share this post Link to post Share on other sites
lutek34 Posted September 8 3 godziny temu, Aneczka2205 napisał: a teraz pokazuje mi CO574 niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem Share this post Link to post Share on other sites
Aga Posted September 8 3 godziny temu, Aneczka2205 napisał: ja generalnie nie jestem zwolennikiem Aso Rejestrowanie się na The Forum i pisanie na dzień dobry takich deklaracji jest mało eleganckie Share this post Link to post Share on other sites
carfit Posted September 8 (edited) 21 minut temu, lutek34 napisał: niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem Taki niby szpec / amator z Ciebie , a nie potrafi literówki dostrzec ...... ma być P0574 ... i teraz poszperaj w necie i daj milion instrukcji , serwisówek , a przecież to takie proste Edited September 8 by carfit Share this post Link to post Share on other sites
lutek34 Posted September 8 28 minut temu, carfit napisał: ma być P0574 ... i teraz poszperaj w necie i daj milion instrukcji , serwisówek , a przecież to takie proste szpecu a skąd ta pewność, skanowałeś ten samochód? i co ten Twój durnaty wpis wnosi do tego wątku? Share this post Link to post Share on other sites
Aneczka2205 Posted September 8 1 godzinę temu, Aga napisał: Rejestrowanie się na The Forum i pisanie na dzień dobry takich deklaracji jest mało eleganckie Sorki miałam złe doświadczenie z aso sporo szarpneło po kieszeni i to nie ma nic wspólnego z elegancją ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Aneczka2205 Posted September 8 2 godziny temu, lutek34 napisał: niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem Tak wiem czytałam . Post związany ze skrzynią jak już pisałam jestem już umówiona na przegląd skrzyni i zobaczymy Share this post Link to post Share on other sites
Aneczka2205 Posted September 9 13 godzin temu, lutek34 napisał: niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem Tak wiem czytałam . Post związany ze skrzynią jak już pisałam jestem już umówiona na przegląd skrzyni i zobaczymy Share this post Link to post Share on other sites
lutek34 Posted September 14 W dniu 9.09.2019 o 09:19, Aneczka2205 napisał: jak już pisałam jestem już umówiona na przegląd skrzyni i zobaczymy oczywiście napiszesz jaka diagnoza? Share this post Link to post Share on other sites
Jaro_O Posted September 19 (edited) witam w temacie uszczelki przy naprawie konwertera mechanik poradził wyrwać silnik i sprawdzić zawory, szczególnie że w ostatnim czasie często zapalała się kombinacja w/w kontrolek, wyrwał no i masakra 3 i 6 cylinder brak kompresji , luzy zaworowe ok. , po zerwaniu głowic wszystko wygląda ok. zawory całe nie powypalane tak jak i gniazda ( czego się bałem ) rozbieramy dalej , luźne łańcuchy wyrobione ślizgi ale to nic po rozpołowieniu i wyrwaniu tłoków, większość pierścieni stoi, praktycznie wszystkie olejowe część zgarniających, jeden pęknięty i co wy na to auto 190 tyś. , 100 tyś na gazie olej raz w roku, ( minimum ) dodam że panewki korbowodowe też kiepskie , jedna "odparzona ", panewki główne normalne ślady zużycia pierwsza wycena części nie zachęca Edited September 19 by Jaro_O Share this post Link to post Share on other sites
lutek34 Posted September 20 auto 190 tyś. , 100 tyś na gazie olej raz w roku, ( minimum ) Tzn co ile km wymieniasz ten olej w silniku?Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Share this post Link to post Share on other sites
tom-k Posted September 21 Gaz zabije każdy silnik, a jak ktoś jeździ z ciężka nogą to stan agonalny pojawi sie dużo wcześniej. Chrzczą beznzyne, lpg tez i czystosc jak i sklad odbiega daleko od normy o ile jakieś są. Do benzyny cos tam sobie dolejesz, oczyszcza sie wtryski, zawory a z gazem nic nie zrobisz, 100 tys to duzo na ten silnik i przyszedl czas na remont. Tyle do tego wątku, nikt mnie nie przekona do gazu w samochodzie. 1 Share this post Link to post Share on other sites
lutek34 Posted September 22 14 godzin temu, tom-k napisał: Gaz zabije każdy silnik, taa i co jeszcze? w jaki sposób zasilanie silnika LPG mogło negatywnie wpłynąć na zapieczenie się pierścieni na tłokach? A są teorie że LPG jako paliwo suche po dostaniu się do komory spalania nie powoduje zmywania filmu olejowego z powierzchni cylindra, co powinno wręcz przedłużyć żywotność pierścieni i tulei cylindrycznych Moja H6 ma przelatane 280kkm z tego przeszło 50kkm na LPG, olej od kiedy ja jestem jej właścicielem wymieniany co 10kkm, silnik pracuje równo, ma moc, zero problemów. Poprzednio miałem kilka samochodów zasilanych LPG ze znacznym przebiegiem, Pacyfikę sprzedawałem z przebiegiem 320kkm z tego przelatane przeszło 200kkm za LPG i jakoś to nie zabiło silnika. Brat dojeżdża Voyagera z przebiegiem 400kkm z tego grubo ponad 200kkm na LPG i dojechać go nie może. Share this post Link to post Share on other sites
Jaro_O Posted September 22 mechanik twierdzi że to wpływ jazdy na krótkich odcinkach czyli sposób eksploatacji Share this post Link to post Share on other sites
lutek34 Posted September 22 2 godziny temu, Jaro_O napisał: mechanik twierdzi że to wpływ jazdy na krótkich odcinkach czyli sposób eksploatacji a ile Ty zrobiłeś tym samochodem? Share this post Link to post Share on other sites
SubaruLPG Posted September 22 a w silniku nie było błota? w głowicach? Share this post Link to post Share on other sites
Jaro_O Posted September 23 auto ma 190 tyś z czego ja około 110 , auto z polskiego salonu jestem 2 właścicielem w głowicach ślady po lubryfikatorze , olej klarowny nie jakiś zajechany wszystko na chwilę obecną oczyszczone głowice oddane do delikatnej regeneracji no bo jak nie zrobić skoro wszystko na wierzchu stan zaworów mechanik ocenił na b. dobry gniazda nie powypalane normalne ślady no i wał czekam na wyniki pomiarów czy nie ma owalu Share this post Link to post Share on other sites
lutek34 Posted September 24 23 godziny temu, Jaro_O napisał: w głowicach ślady po lubryfikatorze masz na myśli w kolektorze i kanałach dolotowych do zaworów ssących? Share this post Link to post Share on other sites
Jaro_O Posted September 24 4 godziny temu, lutek34 napisał: masz na myśli w kolektorze i kanałach dolotowych do zaworów ssących? dokładnie Share this post Link to post Share on other sites
Jaro_O Posted October 8 witam odebrałem graty z warsztatu wał wypolerowany w normie , tłoki sworznie korbowody w normie , dotarte zawory wszystko w cenie 1200 regeneracja sprzęgła 700 garść uszczelek pierścienie panewki 3500 chore 1 Share this post Link to post Share on other sites
Jaro_O Posted October 25 no i mam resztę auto pali fajnie jeździ , 3000 tysi ma przejechać na pb. i nie kręcic , takie docieranie wszystko razem 11 tysi jak by kogo interesowało panewka mogła paść od czujnika spalania stukowego, wymieniony cena tylko 500 ( sam czujnik oczywiście ) 1 Share this post Link to post Share on other sites