Jump to content
Aneczka2205

Wymiana uszczelki pod głowicą

Recommended Posts

Witam wszystkich 

 

Mam problem z moim Subaru 

A mianowicie, została wymieniona uszczelka pod głowicą i wyregulowane zostały zawory i wszystko byłoby pięknie ale zaczęły wyskakiwać błędy na tablicy , najpierw był to check, cruise i kontrola trakcji a po paru dniach doszedł at oil temp i coś jeszcze nie pamiętam no i traci moc. No więc jak zapaliła się choinka biegiem na kompa no i wyszło coś ze skrzynią u innego mechanika czarodzieja katalizator w naszym rejonie żaden z mechaników chyba nie umie rozgryźć Tribeci masakra , póki co jestem umówiona w sprawie skrzyni biegów zobaczymy,  no i nie było by w tym wszystkim nic dziwnego ale jak zatankuje samochód do fulla wszystkie błędy znikają moc silnika wraca, od razu uprzedzam nie jeżdżę na oparach , błędy zaczynają wyskakiwać przy połowie, może lekko ponizej pojemności baku. O co chodzi bo ja już nie wiem. 

Znacie jakiegoś dobrego mechanika na pomorzu,  Kaszuby co by się nie bał Tribeci bo ja już wątpię w ten samochód. Nadmienię jeszcze ze samochód w gazie ,ale rzadko używam gazu.

Pozdrawiamy i liczę że mi pomożecie

Share this post


Link to post
Share on other sites

przed zrzuceniem głowic, miałaś jakieś błędy? Jakie dokładnie teraz masz błędy?

acha i jaki były objawy, że zrzucano głowice?

Edited by lutek34

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błędów wczesniej nie było żadnych, tylko płyn od chłodnicy mi uciekał , a teraz pokazuje mi CO574 tylko komp przez który był sprawdzany to taki uniwersalny i nic wiecej nie pokazuje w moim rejonie nikt nie posiada wtyczek do SUBARU a ja generalnie nie jestem zwolennikiem Aso

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Aneczka2205 napisał:

a teraz pokazuje mi CO574

niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Aneczka2205 napisał:

ja generalnie nie jestem zwolennikiem Aso

Rejestrowanie się na The Forum i pisanie na dzień dobry takich deklaracji jest mało eleganckie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, lutek34 napisał:

niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem

 

 

Taki niby szpec / amator z Ciebie , a nie potrafi literówki dostrzec ...... ma być P0574 ... i teraz poszperaj w necie :biglol: i daj milion instrukcji , serwisówek , a przecież to takie proste 

Edited by carfit

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, carfit napisał:

ma być P0574 ... i teraz poszperaj w necie :biglol: i daj milion instrukcji , serwisówek , a przecież to takie proste 

 

szpecu a skąd ta pewność, skanowałeś ten samochód?

i co ten Twój durnaty wpis wnosi do tego wątku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Aga napisał:

Rejestrowanie się na The Forum i pisanie na dzień dobry takich deklaracji jest mało eleganckie ;)

Sorki miałam złe doświadczenie z aso sporo szarpneło po kieszeni  i to nie ma nic wspólnego z elegancją ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, lutek34 napisał:

niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem

 

 

Tak wiem czytałam . Post związany ze skrzynią jak już pisałam jestem już umówiona na przegląd skrzyni i zobaczymy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

13 godzin temu, lutek34 napisał:

niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem

 

 

Tak wiem czytałam . Post związany ze skrzynią jak już pisałam jestem już umówiona na przegląd skrzyni i zobaczymy 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 9.09.2019 o 09:19, Aneczka2205 napisał:

jak już pisałam jestem już umówiona na przegląd skrzyni i zobaczymy 

 

oczywiście napiszesz jaka diagnoza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

w temacie uszczelki

przy naprawie konwertera mechanik poradził wyrwać silnik i sprawdzić zawory, szczególnie że w ostatnim czasie często zapalała się kombinacja w/w kontrolek, 

wyrwał 

no i masakra 

3 i 6 cylinder brak kompresji , luzy zaworowe ok. , po zerwaniu głowic wszystko wygląda ok. zawory całe nie powypalane tak jak i gniazda ( czego się bałem )

rozbieramy dalej , luźne łańcuchy wyrobione ślizgi ale to nic

po rozpołowieniu i wyrwaniu tłoków, większość pierścieni stoi, praktycznie wszystkie olejowe część zgarniających, jeden pęknięty 

i co wy na to 

auto 190 tyś. , 100 tyś na gazie

olej raz w roku, ( minimum )

dodam że panewki korbowodowe też kiepskie , jedna  "odparzona ", panewki główne normalne ślady zużycia 

pierwsza wycena części nie zachęca

 

 

Edited by Jaro_O

Share this post


Link to post
Share on other sites




auto 190 tyś. , 100 tyś na gazie
olej raz w roku, ( minimum )
 


Tzn co ile km wymieniasz ten olej w silniku?


Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaz zabije każdy silnik, a jak ktoś jeździ z ciężka nogą to stan agonalny pojawi sie dużo wcześniej. Chrzczą beznzyne, lpg tez i czystosc jak i sklad odbiega daleko od normy o ile jakieś są. Do benzyny cos tam sobie dolejesz, oczyszcza sie wtryski, zawory a z gazem nic nie zrobisz, 100 tys to duzo na ten silnik i przyszedl czas na remont. Tyle do tego wątku, nikt mnie nie przekona do gazu w samochodzie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, tom-k napisał:

Gaz zabije każdy silnik,

 

taa i co jeszcze?

w jaki sposób zasilanie silnika LPG mogło negatywnie wpłynąć na zapieczenie się pierścieni na tłokach? A są teorie że LPG jako paliwo suche po dostaniu się do komory spalania nie powoduje zmywania filmu olejowego z powierzchni cylindra, co powinno wręcz przedłużyć żywotność pierścieni i tulei cylindrycznych

Moja H6 ma przelatane 280kkm z tego przeszło 50kkm na LPG, olej od kiedy ja jestem jej właścicielem wymieniany co 10kkm, silnik pracuje równo, ma moc, zero problemów.

Poprzednio miałem kilka samochodów zasilanych LPG ze znacznym przebiegiem, Pacyfikę sprzedawałem z przebiegiem 320kkm z tego przelatane przeszło 200kkm za LPG i jakoś to nie zabiło silnika. Brat dojeżdża Voyagera z przebiegiem 400kkm z tego grubo ponad 200kkm na LPG i dojechać go nie może.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mechanik twierdzi że to wpływ jazdy na krótkich odcinkach

czyli sposób eksploatacji

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Jaro_O napisał:

mechanik twierdzi że to wpływ jazdy na krótkich odcinkach

czyli sposób eksploatacji

 

 

a ile Ty zrobiłeś tym samochodem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto ma 190 tyś z czego ja około 110 , auto z polskiego salonu jestem 2 właścicielem

w głowicach ślady po lubryfikatorze , olej klarowny nie jakiś zajechany

wszystko na chwilę obecną oczyszczone głowice oddane do delikatnej regeneracji no bo jak nie zrobić skoro wszystko na wierzchu

stan zaworów mechanik ocenił na b. dobry

gniazda nie powypalane normalne ślady 

no i wał czekam na wyniki pomiarów czy nie ma owalu

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, Jaro_O napisał:

w głowicach ślady po lubryfikatorze

 

masz na myśli w kolektorze i kanałach dolotowych do zaworów ssących?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, lutek34 napisał:

 

masz na myśli w kolektorze i kanałach dolotowych do zaworów ssących?

dokładnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

odebrałem graty z warsztatu

wał wypolerowany w normie , tłoki sworznie korbowody w normie , dotarte zawory wszystko w cenie 1200

regeneracja sprzęgła 700  

garść uszczelek pierścienie panewki 3500 

chore

 

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...