Aneczka2205 Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Witam wszystkich Mam problem z moim Subaru A mianowicie, została wymieniona uszczelka pod głowicą i wyregulowane zostały zawory i wszystko byłoby pięknie ale zaczęły wyskakiwać błędy na tablicy , najpierw był to check, cruise i kontrola trakcji a po paru dniach doszedł at oil temp i coś jeszcze nie pamiętam no i traci moc. No więc jak zapaliła się choinka biegiem na kompa no i wyszło coś ze skrzynią u innego mechanika czarodzieja katalizator w naszym rejonie żaden z mechaników chyba nie umie rozgryźć Tribeci masakra , póki co jestem umówiona w sprawie skrzyni biegów zobaczymy, no i nie było by w tym wszystkim nic dziwnego ale jak zatankuje samochód do fulla wszystkie błędy znikają moc silnika wraca, od razu uprzedzam nie jeżdżę na oparach , błędy zaczynają wyskakiwać przy połowie, może lekko ponizej pojemności baku. O co chodzi bo ja już nie wiem. Znacie jakiegoś dobrego mechanika na pomorzu, Kaszuby co by się nie bał Tribeci bo ja już wątpię w ten samochód. Nadmienię jeszcze ze samochód w gazie ,ale rzadko używam gazu. Pozdrawiamy i liczę że mi pomożecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 (edytowane) przed zrzuceniem głowic, miałaś jakieś błędy? Jakie dokładnie teraz masz błędy? acha i jaki były objawy, że zrzucano głowice? Edytowane 8 Września 2019 przez lutek34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aneczka2205 Opublikowano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Błędów wczesniej nie było żadnych, tylko płyn od chłodnicy mi uciekał , a teraz pokazuje mi CO574 tylko komp przez który był sprawdzany to taki uniwersalny i nic wiecej nie pokazuje w moim rejonie nikt nie posiada wtyczek do SUBARU a ja generalnie nie jestem zwolennikiem Aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 3 godziny temu, Aneczka2205 napisał: a teraz pokazuje mi CO574 niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 3 godziny temu, Aneczka2205 napisał: ja generalnie nie jestem zwolennikiem Aso Rejestrowanie się na The Forum i pisanie na dzień dobry takich deklaracji jest mało eleganckie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 (edytowane) 21 minut temu, lutek34 napisał: niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem Taki niby szpec / amator z Ciebie , a nie potrafi literówki dostrzec ...... ma być P0574 ... i teraz poszperaj w necie i daj milion instrukcji , serwisówek , a przecież to takie proste Edytowane 8 Września 2019 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 28 minut temu, carfit napisał: ma być P0574 ... i teraz poszperaj w necie i daj milion instrukcji , serwisówek , a przecież to takie proste szpecu a skąd ta pewność, skanowałeś ten samochód? i co ten Twój durnaty wpis wnosi do tego wątku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aneczka2205 Opublikowano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 1 godzinę temu, Aga napisał: Rejestrowanie się na The Forum i pisanie na dzień dobry takich deklaracji jest mało eleganckie Sorki miałam złe doświadczenie z aso sporo szarpneło po kieszeni i to nie ma nic wspólnego z elegancją ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aneczka2205 Opublikowano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 2 godziny temu, lutek34 napisał: niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem Tak wiem czytałam . Post związany ze skrzynią jak już pisałam jestem już umówiona na przegląd skrzyni i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aneczka2205 Opublikowano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 13 godzin temu, lutek34 napisał: niby tego błędu nie ma w serwisówce, ale ktoś już walczył z tym błędem Tak wiem czytałam . Post związany ze skrzynią jak już pisałam jestem już umówiona na przegląd skrzyni i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aneczka2205 Opublikowano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 W dniu 9.09.2019 o 09:19, Aneczka2205 napisał: jak już pisałam jestem już umówiona na przegląd skrzyni i zobaczymy oczywiście napiszesz jaka diagnoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 19 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 (edytowane) witam w temacie uszczelki przy naprawie konwertera mechanik poradził wyrwać silnik i sprawdzić zawory, szczególnie że w ostatnim czasie często zapalała się kombinacja w/w kontrolek, wyrwał no i masakra 3 i 6 cylinder brak kompresji , luzy zaworowe ok. , po zerwaniu głowic wszystko wygląda ok. zawory całe nie powypalane tak jak i gniazda ( czego się bałem ) rozbieramy dalej , luźne łańcuchy wyrobione ślizgi ale to nic po rozpołowieniu i wyrwaniu tłoków, większość pierścieni stoi, praktycznie wszystkie olejowe część zgarniających, jeden pęknięty i co wy na to auto 190 tyś. , 100 tyś na gazie olej raz w roku, ( minimum ) dodam że panewki korbowodowe też kiepskie , jedna "odparzona ", panewki główne normalne ślady zużycia pierwsza wycena części nie zachęca Edytowane 19 Września 2019 przez Jaro_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 auto 190 tyś. , 100 tyś na gazie olej raz w roku, ( minimum ) Tzn co ile km wymieniasz ten olej w silniku?Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 średnio co 12 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom-k Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Gaz zabije każdy silnik, a jak ktoś jeździ z ciężka nogą to stan agonalny pojawi sie dużo wcześniej. Chrzczą beznzyne, lpg tez i czystosc jak i sklad odbiega daleko od normy o ile jakieś są. Do benzyny cos tam sobie dolejesz, oczyszcza sie wtryski, zawory a z gazem nic nie zrobisz, 100 tys to duzo na ten silnik i przyszedl czas na remont. Tyle do tego wątku, nikt mnie nie przekona do gazu w samochodzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 14 godzin temu, tom-k napisał: Gaz zabije każdy silnik, taa i co jeszcze? w jaki sposób zasilanie silnika LPG mogło negatywnie wpłynąć na zapieczenie się pierścieni na tłokach? A są teorie że LPG jako paliwo suche po dostaniu się do komory spalania nie powoduje zmywania filmu olejowego z powierzchni cylindra, co powinno wręcz przedłużyć żywotność pierścieni i tulei cylindrycznych Moja H6 ma przelatane 280kkm z tego przeszło 50kkm na LPG, olej od kiedy ja jestem jej właścicielem wymieniany co 10kkm, silnik pracuje równo, ma moc, zero problemów. Poprzednio miałem kilka samochodów zasilanych LPG ze znacznym przebiegiem, Pacyfikę sprzedawałem z przebiegiem 320kkm z tego przelatane przeszło 200kkm za LPG i jakoś to nie zabiło silnika. Brat dojeżdża Voyagera z przebiegiem 400kkm z tego grubo ponad 200kkm na LPG i dojechać go nie może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 mechanik twierdzi że to wpływ jazdy na krótkich odcinkach czyli sposób eksploatacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 2 godziny temu, Jaro_O napisał: mechanik twierdzi że to wpływ jazdy na krótkich odcinkach czyli sposób eksploatacji a ile Ty zrobiłeś tym samochodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 a w silniku nie było błota? w głowicach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 auto ma 190 tyś z czego ja około 110 , auto z polskiego salonu jestem 2 właścicielem w głowicach ślady po lubryfikatorze , olej klarowny nie jakiś zajechany wszystko na chwilę obecną oczyszczone głowice oddane do delikatnej regeneracji no bo jak nie zrobić skoro wszystko na wierzchu stan zaworów mechanik ocenił na b. dobry gniazda nie powypalane normalne ślady no i wał czekam na wyniki pomiarów czy nie ma owalu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 23 godziny temu, Jaro_O napisał: w głowicach ślady po lubryfikatorze masz na myśli w kolektorze i kanałach dolotowych do zaworów ssących? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 4 godziny temu, lutek34 napisał: masz na myśli w kolektorze i kanałach dolotowych do zaworów ssących? dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 witam odebrałem graty z warsztatu wał wypolerowany w normie , tłoki sworznie korbowody w normie , dotarte zawory wszystko w cenie 1200 regeneracja sprzęgła 700 garść uszczelek pierścienie panewki 3500 chore 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 no i mam resztę auto pali fajnie jeździ , 3000 tysi ma przejechać na pb. i nie kręcic , takie docieranie wszystko razem 11 tysi jak by kogo interesowało panewka mogła paść od czujnika spalania stukowego, wymieniony cena tylko 500 ( sam czujnik oczywiście ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się