OdimRegis Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Witam, jestem tutaj nowy, odbieram swoją Subarke za 2 tygodnie. Szukam w międzyczasie instalacji gazowej do tego modelu. Szukałem na forum i w sumie nie znalazłem odpowiedź co będzie najlepsze do tego auta. Chcę zrobić raz a dobrze, nie interesują mnie rozwiązania po taniości. Proponują mi w Energy gas polska KME NEVO - Wtrysk Gazu IV generacja - system składający się z podzespołów Producentów liczących się na rynku LPG. Komputer KME Nevo, reduktor AC250, wtryskiwacze YETI PLUS, wielozawór Tomasetto, filtry LPG - Mimar. System, w kompletacji opracowanej przez Energy Gaz Polska, wybierany jest przez Klientów ze względu na profesjonalną integrację z systemem zasilania samochodu oraz na rozsądną cenę. Oferujemy: 2 lata gwarancji, zapas wydajnościowy instalacji do 250KM, zbiornik do 55L montowany jest w cenie, koszt to 3000 ZŁ To jest ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Prościej spytać na LPG-Forum. Sama instalacja nie brzmi źle, powinna wystarczyć. Z tym ich zapasem to bym tak nie szalał, instalacja jest raczej pod bezpieczne max 200-210km. W fabrycznym forku wystarczy aż nadto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OdimRegis Posted September 8, 2019 Author Share Posted September 8, 2019 Dziękuję za podpowiedź, mam zamiar tylko zrobić nowy program, tak 180-190 kucy i 270-290 NM Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Energy gas Polska są o nich różne opinie. Zapytaj na w/w forum, tam jest mapa warsztatów. Znajdziesz kogoś na pewno w swojej okolicy. A o graty się nie martw, dobry monter zaproponuje Ci dwa zestawy, pewnie opcje tańsza i droższa. I zdemontuje kolektor do nawiertów. Tylko nie daj sobie wcisnąć jakiejś włoskiej instalacji (np BRC). W razie awarii listwa wtryskowa jest prawie 2 razy droższa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
133699 Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Dokładnie, BrakRegulacjiCzegokolwiek to samo zło. Sterowniki optimy są ok ale potem może być problem ze znalezieniem kogoś kompetentnego do regulacji. Nie mam zdania o tych wtryskiwaczach, trzeba będzie wspomnieć o potencjalnym remapie by gazownik wziął pod uwagę ciśnienia reduktora pod wtryskiwacze. Najbardziej obawiałbym się o reduktor- niby ok, ogarnia tam 250km ale przy aucie z turbo w dodatku subaru- które ma o wiele większe zapotrzebowanie na paliwo sprawdziłbym dwa razy zachowania wtryskiwaczy pod obciążeniem. Gdybym montował to u siebie, to poszedłbym w KME Gold GT czy Turbo ale to trzeba obgadać najlepiej na forum- "założyciel-gazownik" zapewne wybierze to co jest dla niego wygodniejsze i cenowo tańsze. Taka ich rola- według większych warsztatów LPG w Polsce większość twierdziła, że mój zestaw niema prawa jeździć i go nie wystroje, obecnie zrobiłem ponad 4000km... także "fachowe" zdanie nie zawsze jest takie miarodajne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 (edited) Ja mam podobne auto. Do ostatniej modrnizacji mialem: - komp stag 4 qbasic - reduktor magic ject compact - wtryski barracuba 130 (50KM, odpowiednik twoich yeti) stanowczo odradzono mi hany niebieskie 60KM. Podobno padaja jak muchy Taka instalacja wyrobila do powiedzmy 210KM. Teraz podlubalem na 250KM i musialem zmienic: - redyktor magic jet power - oba elektrozawory na faro 8 - wszystkie przewody z 6mm na faro 8 - dodatkowy filtr stanu lotnego (teraz mam dwa) I to uciagnie podobno do 300KM. (Po podlaniu pb na najwyzszych obrotach) Ale nie bede mial mozliwosci sprawdzic bo nie planuje mocniej go "wyciskac" niz te 250 stroiciele polecaja kompa staga qboxa bo agresywnie steruje wtryskami i mozna troche wiecej z nich wycisnac. Drugi plus ze staga ogarnie ci praktycznie KAZDY gazownik. A przynajmniej sprawdzi jak byc cos padlo tfu tfu. Podstawa dobrej instalacji jest odpowoedni zaklad ! Ja jechalem z mazur do Mlawy robic swojego i nie zaluje. Wyjecie kolektora dolotowego to podstawa. Kazdy ktory ci powie ze zrobi bez wyjmowania to od razu mu podziekuj. Pozdro Edited September 8, 2019 by klev Link to comment Share on other sites More sharing options...
OdimRegis Posted September 9, 2019 Author Share Posted September 9, 2019 17 godzin temu, klev napisał: Ja mam podobne auto. Do ostatniej modrnizacji mialem: - komp stag 4 qbasic - reduktor magic ject compact - wtryski barracuba 130 (50KM, odpowiednik twoich yeti) stanowczo odradzono mi hany niebieskie 60KM. Podobno padaja jak muchy Taka instalacja wyrobila do powiedzmy 210KM. Teraz podlubalem na 250KM i musialem zmienic: - redyktor magic jet power - oba elektrozawory na faro 8 - wszystkie przewody z 6mm na faro 8 - dodatkowy filtr stanu lotnego (teraz mam dwa) Co zrobiłeś żeby uzyskać te 250 i jakie są tego koszty? Czy skrzynia 4eat wytrzyma? Co zrobiłeś żeby uzyskać te 250 i jakie są tego koszty? Czy skrzynia 4eat wytrzyma? Kto Ci serwisuje instalacje? Jeździsz do Mławy za każdym razem? Pozdrawiam 17 godzin temu, klev napisał: Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 (edited) 26 minut temu, OdimRegis napisał: Co zrobiłeś żeby uzyskać te 250 i jakie są tego koszty? Czy skrzynia 4eat wytrzyma? Kto Ci serwisuje instalacje? Jeździsz do Mławy za każdym razem? Pozdrawiam obecne mody: - uppipe przelotowy z GT, bez precata i bez sondy EGR (wykasowany błąd EGR z ECU) - Downpipe i cały wydech do końca przelotowy 2,5" z kwasówki RMMotors(cały wydech bez żadnego kata - odetkany na maxa) - turbina TD04l - pompa paliwa DW200 - wtryski od STI 550cc - lornetki bez TGV (wykasowany z ECU błąd) Za auto dałem 14,500zł a obecnie kosztował mnie już grubo ponad 30.000..... Czy skrzynia wytrzyma nie mam pojęcia bo ja mam manual (przy 210KM od razu zaczęło się ślizgać sprzęgło, siedzi nowe) Tak, za każdym razem jeżdżę do Mławy (namiar zakładu mogę podać Ci na PW) ps. jest super, ale panewki śnią mi się po nocach hehehehe robię to od 2 lat, końca nie widać, zawsze coś jest do zrobienia, poprawienia, zakombinowania. Edited September 9, 2019 by klev Link to comment Share on other sites More sharing options...
OdimRegis Posted September 9, 2019 Author Share Posted September 9, 2019 Godzinę temu, klev napisał: obecne mody: - uppipe przelotowy z GT, bez precata i bez sondy EGR (wykasowany błąd EGR z ECU) - Downpipe i cały wydech do końca przelotowy 2,5" z kwasówki RMMotors(cały wydech bez żadnego kata - odetkany na maxa) - turbina TD04l - pompa paliwa DW200 - wtryski od STI 550cc - lornetki bez TGV (wykasowany z ECU błąd) Za auto dałem 14,500zł a obecnie kosztował mnie już grubo ponad 30.000..... Czy skrzynia wytrzyma nie mam pojęcia bo ja mam manual (przy 210KM od razu zaczęło się ślizgać sprzęgło, siedzi nowe) Tak, za każdym razem jeżdżę do Mławy (namiar zakładu mogę podać Ci na PW) ps. jest super, ale panewki śnią mi się po nocach hehehehe robię to od 2 lat, końca nie widać, zawsze coś jest do zrobienia, poprawienia, zakombinowania. To ja chyba odpuszczę, wgram tylko nowy soft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 10 minut temu, OdimRegis napisał: To ja chyba odpuszczę, wgram tylko nowy soft. ja na seryjnej TF035 + wydech (najwięcej daje przelotowy Downpipe) ugrałem 0,85 bara i jakieś właśnie ~200KM i gazu nie musiałem modyfikować..... Najfajniejszy i najprostszy mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 (edited) a wlaśnie - jak byś chciał "przytanić" to mam redutkor i elektrozawory bo mi zostały po zmianie 100% sprawne. Ogarniały ~200KM bez problemu. Wszystko chodziło w moim subaru nie całe 3 lata. Edited September 9, 2019 by klev Link to comment Share on other sites More sharing options...
OdimRegis Posted September 9, 2019 Author Share Posted September 9, 2019 4 godziny temu, klev napisał: a wlaśnie - jak byś chciał "przytanić" to mam redutkor i elektrozawory bo mi zostały po zmianie 100% sprawne. Ogarniały ~200KM bez problemu. Wszystko chodziło w moim subaru nie całe 3 lata. Jaki reduktor i elektrozawory? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now