Jump to content

kupno imprezy 2.0 nie turbo

cypis
 Share

Recommended Posts

wiec jestem nowy i nie lapie sie na waszym forum do konca nie znalazlem watku pod tytulem kupujemy autko (tylko o sti wrx) ja jestem zainteresowany zwyczajna impreza 2.0 po 98 roku dodam w tematyce subaru i silnika boxer i 4x4 jestem zielony (wczesniej tylko betki byty)

na co trzeba zwrucic uwage przy kupnie jak sprawdzic motor i sprawnosc napedu i jakies bardzo szczegulne usterki dla tego modelu jak ktos moze podac spalanie nie interesuje mnie ceny czesci tez mysle ze graja drogoplanowa role.

poprostu chce kupic zdrowy egzemplaz bo nie mam czasu na serisy .....

za wszelki info bede wdzieczny !!

ps do moda jak istnieje taki temat doklej moj albo wklej linka bede wdzieczny za to

cypis, w sumie to kupujesz jak kazde inne auto.Nie jest to GT,WRX czy STI wiec ryzyko ze bylo katowane znacznie spada.Motor jak kazdy inny czasem ma wycieki czasem nie lubi sie lac z pompy wspomagania i maglownicy , ta druga tez lubi postukiwac.Warto sprawdzic napedy czy nic nie wyje stuka chrobocze np jadac po po bardzo malym rondzie lub robiac to samo na parkingu.

czyli sprawdzamy jak kazdy tradycyjny dyfer wiem jak tylni naped sprawdzic ale nie wiem jak np dyfer posredni oprocz wspomy cos szczegulnego sie sypie ?

moze ktos z forum chce sie bozbyc w czercu kupie z checia kobiaka bo to tego czasu za granica:(( aha i jak ma sie lpg nie sekwencyjen widzialem 2 auta z tym (wole sam zalozyc) jezdzi to jakos czy wogole darowac i sekwencja

aha czy byly jakies roznice oprocz deski miedzy wersja 98 a 97??

aha i jak ma sie lpg nie sekwencyjen widzialem 2 auta z tym (wole sam zalozyc) jezdzi to jakos czy wogole darowac i sekwencja

daruj sobie, dołóż 700 pln i włóż choćby najtańszą sekwencję

aha czy byly jakies roznice oprocz deski miedzy wersja 98 a 97??