pawka35 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 jaka moze byc przyczyna blokowania przednich kol podczas skrecania ,mam pneumat. zawieszenie i reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 zwalona wiskoza w centralnym dyfrze, zwalona skrzynia (w sensie przedni dyfer). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 to juz mi rzekl AK ,ale problem tkwi w tym ze te objawy wystepuja sporadycznie i tylko przy zawracaniu,w trakcie normalnej jazdy wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Bo w trakcie normalnej jazdy różnica prędkości obrotowej koła lewego i prawego nie jest tak duża jak przy zawracaniu. Obawiam się, że bez dokładnych oględzin w serwisie albo zarżnięcia mechanizmu niewiele więcej się dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 przywracam staruszka do zycia i caly czas cos wyskakuje,szwab go troche zajechal a ja postanowilem go uratowac tylko ciezko cos idzie ,brak ksiazek,brak wiedzy miejscowych mech. a do serwisu dosc ze 100km to i niema jak skoczyc bo jest bez tablic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Wrzuc do np "Aresa" hasla Subaru , Legacy , EJ22 . Bedziesz mial troche lektury ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 dzieki za info ,ksiazka b.fajna , a poradzcie co zrobic jak to faktycznie wiskoza. naprawiac czy postarac sie o druga skrzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 pawka35, można samą wiskozę przełożyć z innego antyka, chyba, ze skrzynia też ledwo zipie, to można całą, zależy jakie masz dojście do części. Uzupełnij sobie w profilu skąd jesteś, to łatwiej będzie Cię nakierować na właściwy serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 znalazlem serwis w szczecinie ,dzwonilem ale jutro dadza znac bo gosc tez nie wiedzial co z tym robic,na razie chyba wyluzuje bo musze sie uporac z wydechem i z lozyskiem w kole a pozniej zaczne walczyc ze skrzynia bo moja ma jeszcze reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 pozniej zaczne walczyc ze skrzynia bo moja ma jeszcze reduktor Jak każda w wolnossącym kombiaku 4x4 (bo FWD i sedany ich nie miały). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 PAWKA35 <= spr. rozmiar opon czy wszystkie 4 mają jednakowy rozmiar to najczęściej rozwala wiskoze w tych samochodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 na wszystkich kolach jednakowy ale co niemiec odstawial tego nie wiem bo patrzac na stan auta to jezdzil tym jakis burak co do skrzyni to chyba musze postarac sie o druga bo dzwieki wydaje niezbyt ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi