Skocz do zawartości

Czy tani Forek ma sens ? Doradźcie


Cherusek1

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, kriskristoffers napisał:

Ja na Twoim miejscu znalazłbym fajnego SF w dobrym stanie i cenie potem dopieszczał. Części nie są bardzo drogie, gorzej z serwisem, który wie "z czym Subaru się je". Możesz do mnie dryndnąć to Ci powiem co i jak - numer zostaw na PW jeśli chcesz :)

Dzięki  na pewno skorzystam z porad, warsztat w Katowicach mamy bardzo fajny ,nasze chłopaki z forum prowadzą , wszystkie moje trzy subarynki były/są u nich serwisowane, do Carfita w razie czego tez nie jest od nas aż tak strasznie daleko , ogolnie problemów z serwisem się nie obawiam ,wiem że mogę liczyć na pomoc naszych chłopaków :thumbup: Przeżywałem też odbódowe z przekładką mojego ukochanego RA u Marka w Dzierżoniowie,  tam co prawda trochę już dalej. Ale powiem Wam ,że właśnie serwis jest też jednym z powodów dla których rozważam Forka jako dayly.

 

Co do Forka , zrobiłem małe rozpoznanie w Niemczech , czysto internetowo-telefoniczne. Przeglądałem Forki z lat 97-99  Faktycznie co do cen kształtuję się to mniej więcej tak jak podaje mobile.de ( zakładając oczywiście że opisy są prawdziwe ) 

1- bardzo niska cena ok 800 - 1200 Euro -autka zaatakowane ruda ,porysowane, nawet pogniecione trochę 

2- autka tanie cena 1200-1500 Euro dalej duże przebiegi i ciut lepszy stan blacharski

3- normalna cena dla tego egzemplarza 1500-1900Euro ruda jest ale bez przesady , przebiegi ok 300 tys lub mniej , autka sprawne działające 

4- drogo , 1900- 2300 euro już dosyć fajne autka sie tu trafiają przebiegi ok 250 -300 nadal blacharsko dosyć fajnie 

5 - " bardziej drogo" 2300-2600 Euro już sporo fajnych autek przebiegi nawet poniżej 200 , autka uszanowane głownie od prywatnych właścicieli , zaryzykuje stwierdzenie że zadbane , ale jeszcze nie igły 

 

po za skalą są samochody za ok 500 Euro plus minus 100 Euro , o których właściciele piszą że oddadzą jak najszybciej bo nadają sie tylko już na złom :facepalm: Dosłownie! Jeden gość napisał że jak nikt go nie weźmie to odda do cyt: "ubojni" :(Aż mi się żal Forka zrobiło , niestety one wyglądają zaskakująco podobnie do dużej częsci tych wystawianych w Polsce tylko przed" detailingiem sprzedażowym" 

są też przykłady z drugiej strony skali autka za nawet 3900 Euro i to są już byśmy powiedzieli igły bez rdzy z Tuv-ami i serwisówkami z wielu lat do wglądu , z gwarancją w przypadku handlarzy nawet na rok a na trzy lata z jakimiś ograniczonymi gwarancjami ale nie do końca zrozumiałem , być może chodziło o jakieś zniżki ,promocje na serwis jesli bedzie sie serwisowało autko w miejscu zakupu. 

To tak baardzo pobieżnie na własne potrzeby takie rozpoznanie ,nie traktujcie tego jako jakiejś mega dokładnej wytycznej, to bardzo subiektywna opinia zbudowana na tą chwile , rozważałem wyjazd osobiście po auto do Niemiec ale powiem Wam jest z tym trochę zachodu po autko za Większy budżet na pewno warto rozważyć wyjazd ale z moimi paroma tysiącami :facepalm:Raczej sprawa nie warta zachodu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może @Fala coś Ci fajnego znajdzie? Ja o mało co miałem Szwajcara SF u niego wziąć, ale w kraju znalazł się chaber PL i jakoś nie wyszło. Pisz do niego na pewno coś wymyśli :)

  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cherusek1, a jaką przyczepę chcesz ciągnąć ? 

 

My już trochę gadaliśmy o Forku, ale wrzucę trochę informacji i przemyśleń. 

Miałem 10 lat od nowości Forka SG 2.0 125KM SOHC. Wiele razy powtarzałem, że samochód do wszystkiego jest do niczego. Forek jest wyjątkiem w tej kwestii. 

To było najbardziej uniwersalne auto jakie miałem i o ile nie stawiamy zbyt wygórowanych wymagań to z powodzeniem wypełni większość naszych potrzeb.

Jest to kombi, całkiem pojemne. Ma fajny prześwit, a jednocześnie nie jest typowym SUV'em z jego typowymi wadami. Napęd, prześwit i balonowa opona dają pewność jazdy w zasadzie w każdych warunkach. Jest proste konstrukcyjnie więc wbrew pozorom nie jest to drogi samochód w utrzymaniu. 

Silnik - jak dbasz to w zasadzie niezniszczalny i bezawaryjny. Rozrząd ze względu na SOHC jest relatywnie tani jak na Subaru. Niestety na osiągi nie ma co liczyć. Trzeba to akceptować. Spalanie to też kwestia sposobu użytkowania. Srednio było to 8,5l. W trasie do Chorwacji zrobiłem 7,4l. Zimą zdarzyło mi się 11,5l, ale to były 3 tygodnie mrozów i sniegu czyli usmiechu na twarzy. 

Napęd - newralgiczny punkt to wisko. Może nie być z nim kłopotu, ale może być tak, że zużyje się po zakupie. Tanie to nie jest, a sprzedający może nie być świadomy, że powoli dogorywa. W tak starych samochodach zawsze najbardziej obawiam się, że zaczną się sypać te rzeczy, o których nawet nie wiemy, że są w samochodzie, albo nie przypuszczamy, że mogłyby się rozsypać. Przykładowo nagrzewnica. 

Reduktor to fajny wynalazek właśnie do manewrowania po parkingu, ruszania z dużym obciążeniem, jakiejś jazdy poza droga utwardzoną czy wszędzie tam gdzie potrzebujesz momentu obrotowego i chcesz oszczędzić sprzęgło. To mały dodatkowy wałek w skrzyni, zwiększa przełożenie, nic skomplikowanego. 

Korozja - tak sobie myślę, że skoro auto na rok czy dwa to jakoś bardzo bym się tym nie przejmował. Jakaś na pewno będzie. O ile nie będzie to skrajnie zgnity egzemplarz to myślę, że ważniejsza jest mechanika. Jak odpadnie koło to wrócisz lawetą, a korozja sobie jest i pewnie powoli postępuje. Zwrócić uwagę na punkty newralgiczne. 

 

Jako daily to super opcja. Nawet jak nie będzie idealna. Raczej na drodze nie stanie choć pewnie czasem coś wylezie. Bardziej martwią mnie te trasy do Niemiec, szczególnie z przyczepą. Rozeznaj czy ubezpieczyciel da Ci assistance na europe na wypadek awarii. 

Druga kwestia to przeskok z obecnego samochodu. Dla mnie Forek był komfortowym autem, ale u Ciebie może być trochę szok. Inna kwestia, że jak masz kupować samochód innej marki w podobnym wieku to w zasadzie lepiej kupić Forka. Przewidywalne auto, które mamy na Śląsku gdzie sprawnie i sensownie cenowo serwisować. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Tomasz_555 napisał:

@Cherusek1, a jaką przyczepę chcesz ciągnąć ? 

 

My już trochę gadaliśmy o Forku, ale wrzucę trochę informacji i przemyśleń. 

Miałem 10 lat od nowości Forka SG 2.0 125KM SOHC. Wiele razy powtarzałem, że samochód do wszystkiego jest do niczego. Forek jest wyjątkiem w tej kwestii. 

To było najbardziej uniwersalne auto jakie miałem i o ile nie stawiamy zbyt wygórowanych wymagań to z powodzeniem wypełni większość naszych potrzeb.

Jest to kombi, całkiem pojemne. Ma fajny prześwit, a jednocześnie nie jest typowym SUV'em z jego typowymi wadami. Napęd, prześwit i balonowa opona dają pewność jazdy w zasadzie w każdych warunkach. Jest proste konstrukcyjnie więc wbrew pozorom nie jest to drogi samochód w utrzymaniu. 

Silnik - jak dbasz to w zasadzie niezniszczalny i bezawaryjny. Rozrząd ze względu na SOHC jest relatywnie tani jak na Subaru. Niestety na osiągi nie ma co liczyć. Trzeba to akceptować. Spalanie to też kwestia sposobu użytkowania. Srednio było to 8,5l. W trasie do Chorwacji zrobiłem 7,4l. Zimą zdarzyło mi się 11,5l, ale to były 3 tygodnie mrozów i sniegu czyli usmiechu na twarzy. 

Napęd - newralgiczny punkt to wisko. Może nie być z nim kłopotu, ale może być tak, że zużyje się po zakupie. Tanie to nie jest, a sprzedający może nie być świadomy, że powoli dogorywa. W tak starych samochodach zawsze najbardziej obawiam się, że zaczną się sypać te rzeczy, o których nawet nie wiemy, że są w samochodzie, albo nie przypuszczamy, że mogłyby się rozsypać. Przykładowo nagrzewnica. 

Reduktor to fajny wynalazek właśnie do manewrowania po parkingu, ruszania z dużym obciążeniem, jakiejś jazdy poza droga utwardzoną czy wszędzie tam gdzie potrzebujesz momentu obrotowego i chcesz oszczędzić sprzęgło. To mały dodatkowy wałek w skrzyni, zwiększa przełożenie, nic skomplikowanego. 

Korozja - tak sobie myślę, że skoro auto na rok czy dwa to jakoś bardzo bym się tym nie przejmował. Jakaś na pewno będzie. O ile nie będzie to skrajnie zgnity egzemplarz to myślę, że ważniejsza jest mechanika. Jak odpadnie koło to wrócisz lawetą, a korozja sobie jest i pewnie powoli postępuje. Zwrócić uwagę na punkty newralgiczne. 

 

Jako daily to super opcja. Nawet jak nie będzie idealna. Raczej na drodze nie stanie choć pewnie czasem coś wylezie. Bardziej martwią mnie te trasy do Niemiec, szczególnie z przyczepą. Rozeznaj czy ubezpieczyciel da Ci assistance na europe na wypadek awarii. 

Druga kwestia to przeskok z obecnego samochodu. Dla mnie Forek był komfortowym autem, ale u Ciebie może być trochę szok. Inna kwestia, że jak masz kupować samochód innej marki w podobnym wieku to w zasadzie lepiej kupić Forka. Przewidywalne auto, które mamy na Śląsku gdzie sprawnie i sensownie cenowo serwisować. :) 

Hejo Tomek , dzieki za zebranie mi tego wszystkiego w jedną całość ,tych naszych rozmów trochę było i potem ucieka to , przyczepa taka Max do 750 kg DMC to nie jest duże ,mnie chodzi o dwa ,trzy motocykle żeby uciągnął, większych tras takim samochodem też się boje , ale trzeba spróbować :Dw razie czego na jakieś służbowe trasy bedę jeździł czym innym :D najważniejsza sprawa to jednak autko na dayly , z tym komfortem to masz rację już @kriskristoffers mnie uprzedzał,że forek SF to trochę wóz drabiniasty :D no ale cóż nie można mieć wszystkiego , na pewno chciałbym się przejechac Forkiem SF i SG ,bo tak po prawdzie to myślę o Forku a nigdy żadną generacją nie jechałem nawet jako pasażer :facepalm: zaraz u nas na "spotkaniach napiszę może ktoś da się karnąć :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Cherusek1 napisał:

Hejo Tomek , dzieki za zebranie mi tego wszystkiego w jedną całość ,tych naszych rozmów trochę było i potem ucieka to , przyczepa taka Max do 750 kg DMC to nie jest duże ,mnie chodzi o dwa ,trzy motocykle żeby uciągnął, większych tras takim samochodem też się boje , ale trzeba spróbować :Dw razie czego na jakieś służbowe trasy bedę jeździł czym innym :D najważniejsza sprawa to jednak autko na dayly , z tym komfortem to masz rację już @kriskristoffers mnie uprzedzał,że forek SF to trochę wóz drabiniasty :D no ale cóż nie można mieć wszystkiego , na pewno chciałbym się przejechac Forkiem SF i SG ,bo tak po prawdzie to myślę o Forku a nigdy żadną generacją nie jechałem nawet jako pasażer :facepalm: zaraz u nas na "spotkaniach napiszę może ktoś da się karnąć :thumbup:

Daj znać jak ci leci. Szukam tego samego ale na Dolnym Śląsku. Wątek bardzo przydatny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Vercy napisał:

Daj znać jak ci leci. Szukam tego samego ale na Dolnym Śląsku. Wątek bardzo przydatny

Dobra ,fajnie ,ja dopiero za jakiś czas rozpocznę poszukiwania na całego , narazie zbieram informacje ;)póki co muszę sprzedać moją H6-stkę ,ale jak coś to chetnie pomogę bo już jakieś rozeznanie przeprowadziłem ,powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Ja też szukałem do wczoraj, na wątek trafiłem dopiero dzisiaj. 

Podobnie jak kolega @Vercy  szukałem na Dolnym Śląsku, ale wczoraj przejechałem się na Śląsk i kupiłem to:

IMG_7797.thumb.JPG.40016567f7d6f920ba21bafc6bc18fb6.JPG

 

Jak ktoś będzie zainteresowany to mogę podzielić się wrażeniami z oględzin dwóch innych (jeden pod Kluczborkiem, drugi w okolicach Katowic)

Jeszcze raz bardzo dziękuję koledze ewemarkam za pomoc w oględzinach i dobre rady!

Ja szukałem SF z silniekiem 2.0 bez turbo, automatem i panoramicznym dachem. 

 

Edytowane przez janekbe
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje, ładny egzemplarz przesyłałem go w linku do @Cherusek1 bo naprawdę ładnie wygląda. Będziesz Pan zadowolony, ja mam sentyment do SF to poczciwe auto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooooo! Tak pamiętam go z linku od krisa , fajny wózek! Gratuluję 

13 godzin temu, kriskristoffers napisał:

Gratulacje, ładny egzemplarz przesyłałem go w linku do @Cherusek1 bo naprawdę ładnie wygląda. Będziesz Pan zadowolony, ja mam sentyment do SF to poczciwe auto. 

 

W dniu 17 sierpnia 2019 o 17:09, janekbe napisał:

Witajcie!

Ja też szukałem do wczoraj, na wątek trafiłem dopiero dzisiaj. 

Podobnie jak kolega @Vercy  szukałem na Dolnym Śląsku, ale wczoraj przejechałem się na Śląsk i kupiłem to:

IMG_7797.thumb.JPG.40016567f7d6f920ba21bafc6bc18fb6.JPG

 

Jak ktoś będzie zainteresowany to mogę podzielić się wrażeniami z oględzin dwóch innych (jeden pod Kluczborkiem, drugi w okolicach Katowic)

Jeszcze raz bardzo dziękuję koledze ewemarkam za pomoc w oględzinach i dobre rady!

Ja szukałem SF z silniekiem 2.0 bez turbo, automatem i panoramicznym dachem. 

 

Pewnie że się podziel , spostrzeżeniami i wiedzą ,śmiało możesz skrobać w tym wątku , jak nadkola i kielichy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-zadbany-oplacony-ID6BRH1W.html

 

Korozja powierzchowna na podwoziu i kielichach, dziur nie widziałem, ale to pierwsze auto jakie oglądałem i nie wiedziałem do końca na co zwracać uwagę. Na nadkolach bez rdzy. 

Silnik pracował fajnie, równo, dobrze przyspieszał, zawieszenie ciche, bez hałasów na dziurach. 

Wnętrze dość czyste, poprzedni właściciel palił i to czuć. 

Na plus opony wielosezonowe w b. dobrym stanie z 2017 r, płyta aluminiowa pod silnikiem, działająca klima, przyciemnione tylne szyby folią, hak, kratka za tylnym siedzeniem, tarcze hamulcowe bez rantów, wyposażenie wnętrza, elektryka sprawna. 

Silnik suchy, nie myty, możliwość obejrzenia auta na kanale od spodu na miejscu. 

Cena po wstępnych negocjacjach zleciała do 11 500,00 zł

 

2. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-0-automat-ladny-doinwestowany-oplacony-ID6C3H6P.html

 

Ten podobał mi się najbardziej, automat, dach panoramiczny sprawny, klima chłodziła, wszystko we wnętrzu działało, kratka bagażnika (mam dużego psa, więc dla mnie plus), kierownica MOMO, fajna welurowa tapicerka z jedną dziurą od papierosa na fotelu kierowcy, popielniczki brudne. 

Moim zdaniem skrzynia biegów ok (nie mam porównania, dotychczas jeździłem tylko manualem), opony w dobrym stanie - letnie, ładne felgi, zawieszenie b.dobre (pomiary na stacji diagn), lakier ładny - zrobiona korekta prawego tylnego nadkola, na kielichach pow. korozja od góry, od dołu dziur nie znalazłem, wlew paliwa też był lekko poprawiony ale ładnie (ale jak przy pierwszym oglądałem sam i mogłem nie zauważyć dramatu, skorodowane progi - jedna mała dziura, w jednym miejscu wygięty od podnośnika, ale dramatu nie było.

Cena po delikatnych negocjacjach 11 400,00 zł, możliwość przywiezienia lawetą na Dolny Śląsk za 400 zł. 

Możliwość podjechania na stację diagn, na miejscu jest też warsztat z podnośnikiem.

W zasadzie następnego już nie chciało mi się oglądać, bardzo mi się podobał , ale ... byłem strasznie napalony na ten samochód więc to tylko moje subiektywne odczucie. 

Na pewno warto oglądać z kimś kto ma pojęcie o modelu, zna bolączki i wie jak jeździ automat i nie podchodzi emocjonalnie do zakupu. 

 

Pozdrawiam i życzę udanych łowów!

 

Edytowane przez janekbe
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2019 o 17:09, janekbe napisał:

Witajcie!

Ja też szukałem do wczoraj, na wątek trafiłem dopiero dzisiaj. 

Podobnie jak kolega @Vercy  szukałem na Dolnym Śląsku, ale wczoraj przejechałem się na Śląsk i kupiłem to:

 

 

Jak ktoś będzie zainteresowany to mogę podzielić się wrażeniami z oględzin dwóch innych (jeden pod Kluczborkiem, drugi w okolicach Katowic)

Jeszcze raz bardzo dziękuję koledze ewemarkam za pomoc w oględzinach i dobre rady!

Ja szukałem SF z silniekiem 2.0 bez turbo, automatem i panoramicznym dachem. 

 

Ja własnie mam problem z brakiem wsparcia, jest sztuka w Jeleniej  ale nie wiem jak zweryfikować co jest do zrobienia (albo po prostu ile trzeba dołożyć)
https://www.olx.pl/oferta/subaru-forester-automat-lpg-CID5-IDB7UJy.html#161c45832b


Druga jest w też w Jeleniej i wygląda naprawdę nieźle, ale muszę dopiero pojechać obadać

https://www.facebook.com/marketplace/item/1972547059720517/ 

Trzecia jest w Gorzowie, cena 7400 ale ma duży przebieg i właściciel skąpy z informacją o aucie. (Do zrobienia reperaturki, skrzynia wymieniona kilka miechów wcześniej.)
https://www.facebook.com/marketplace/item/380971302554385/

https://www.olx.pl/oferta/subaru-forester-s-turbo-2-0-CID5-IDB9v10.html


Jest jeszcze ten, ale nawet nie wiem czy to automat, bo nie mogę się dobić do właściciela
https://www.facebook.com/marketplace/item/2322586777820914/

Generalnie nie mam z kim pojechać żeby się przyjrzeć, szczególnie skrzyni biegów, bo sam automatem nigdy nie jeździłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten ostatni to chyba automat, na jednym ze zdjęć jeśli się nie mylę widać bagnet od poziomu płynu hydraulicznego.

Tego pierwszego omijałbym szerokim łukiem, za te pieniądze to możesz się nieźle wkopać.

Subaru dzielą się na te bezawaryjne i te z wiatrakiem. Jeśli chcesz pojeździć bez większych wydatków to szukaj 2.0 N/A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, ewemarkam napisał:

Ten ostatni to chyba automat, na jednym ze zdjęć jeśli się nie mylę widać bagnet od poziomu płynu hydraulicznego.

Tego pierwszego omijałbym szerokim łukiem, za te pieniądze to możesz się nieźle wkopać.

Subaru dzielą się na te bezawaryjne i te z wiatrakiem. Jeśli chcesz pojeździć bez większych wydatków to szukaj 2.0 N/A.

 

Dwa pytania, 

Dlaczego omijać ten pierwszy (dobrze wiedzieć na przyszłość takie rzeczy)

O co chodzi z N/A; masz na myśli 2.0 non-turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-ID6C7dZh.html

 

zobacz tego. 

Znam jego poprzednią właścicielkę, wcześniej jeździł nią jej ojciec, który pedantycznie o niego dbał, sprzedana Ok 1,5 roku temu (wtedy jeszcze nie był na glebie)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, janekbe napisał:

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-ID6C7dZh.html

 

zobacz tego. 

Znam jego poprzednią właścicielkę, wcześniej jeździł nią jej ojciec, który pedantycznie o niego dbał, sprzedana Ok 1,5 roku temu (wtedy jeszcze nie był na glebie)

 

 

Ciekawy, nawet jeśli ciut drogo (wcześniej go już widziałem na necie)

 

Te opony na jakieś sensowne da się podejrzewam wymienić bez problemu?

 

Trochę przyznam że dziwnie to wygląda, tak jakby ktoś go do zarzynania używał, choć z drugiej strony opis mówi wszystko co bym się spodziewał usłyszeć w takim przypadku

 

Nie wiesz może czy ktoś go ostatnio oglądał? Jaki jest jego stan dziś?

Edytowane przez Vercy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzydki, przekombinowany. Dla mnie osobiście zglebianie Forestera trochę nie teges. Albo chcesz mieć Forestera albo Imprezę. Forester musi pozostać Foresterem i tyle w temacie :)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Vercy napisał:

Ciekawy, nawet jeśli ciut drogo (wcześniej go już widziałem na necie)

 

Te opony na jakieś sensowne da się podejrzewam wymienić bez problemu?

 

Trochę przyznam że dziwnie to wygląda, tak jakby ktoś go do zarzynania używał, choć z drugiej strony opis mówi wszystko co bym się spodziewał usłyszeć w takim przypadku

 

Nie wiesz może czy ktoś go ostatnio oglądał? Jaki jest jego stan dziś?

Niestety nic z ostatniego czasu nie wiem. 

W przeszłości była to super -sztuka, któryś z salonów Subaru chciał go odkupić na "takiego pokazowego", podobno był w takim super stanie. 

Niestety dostał w czasie gradobicia, stąd decyzja ówczesnego właściciela, żeby go okleić folią i jak była nowa wyglądał przepięknie, miał ori felgi pomalowane na czarno, mechanicznie perfekcyjny, nowe opony, dobra instalacja LPG, skóry w bardzo dobrym stanie. 

Był to jeden z Foresterów który "skrzywił" mi psychikę i dlatego kupiłem SF-a :)

Niestety to było ze 4 lata temu. Widać, że ktoś go trochę pomodził niekoniecznie zgodnie z gustem większości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kriskristoffers napisał:

Brzydki, przekombinowany. Dla mnie osobiście zglebianie Forestera trochę nie teges. Albo chcesz mieć Forestera albo Imprezę. Forester musi pozostać Foresterem i tyle w temacie :)

True..:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...