mattipk Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 17 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Z reguły w terenie potrzebna jest moc i zarazem niska prędkość dlatego reduktor jest wspaniałym rozwiązaniem. W turbo aby mieć zapas mocy trzebe je napompować co za tym idzie wzrasta prędkość i proszenie się o kłopoty Mądrego miło poczytać :-) rzeczywiście jest w tym sens. Mam kompleks małego silnika w moim forku ale z tego co widzę w teren jest lepsza opcją ;-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Też kiedyś udało mi się nie przejechać kałuży 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 3 godziny temu, pk_kamil napisał: Trochę żal, że zabawa tak się skończyła. Tak nie bardzo z poprzednich postów wynika jak to się stało, że Leśnik znalazł się w takiej kałuży? Jechałem bokiem, 2/3 samochodu poza kałużą ale przednie koło ześlignęło się po glinie, od razu duży spadek do kałuży, która zassała gliną pół samochodu ... i po ptokach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 3 godziny temu, Pan Dziedzic napisał: Z reguły w terenie potrzebna jest moc i zarazem niska prędkość dlatego reduktor jest wspaniałym rozwiązaniem. W turbo aby mieć zapas mocy trzebe je napompować co za tym idzie wzrasta prędkość i proszenie się o kłopoty W SG 2.5XT AT tego problemu nie ma. Ciągnie pięknie z dołu, mocy nie brak, można zatrzymać się na stromym podjeździe i ruszyć ponownie, co wolnossaku nie zawsze się da mimo reduktora. Sprawdzone na Subariadach 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 No tak, u mnie zdarza się że nawet pod mała górkę mam problem się wtoczyć po zatrzymaniu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk_kamil Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 28 minut temu, Infra napisał: Jechałem bokiem, 2/3 samochodu poza kałużą ale przednie koło ześlignęło się po glinie, od razu duży spadek do kałuży, która zassała gliną pół samochodu ... i po ptokach. Dzięki za wyjaśnienia. Trzymam kciuki za naprawę:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezrównowaŻona Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 35 minut temu, mattipk napisał: No tak, u mnie zdarza się że nawet pod mała górkę mam problem się wtoczyć po zatrzymaniu.. Ale pod tę górkę nie miałeś najmniejszego problemu z podjechaniem, a kąt był zacny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 3 minuty temu, niezrównowaŻona napisał: Ale pod tę górkę nie miałeś najmniejszego problemu z podjechaniem, a kąt był zacny No zgadza się ale to nastąpiło siłą rozpędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezrównowaŻona Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 17 minut temu, mattipk napisał: No zgadza się ale to nastąpiło siłą rozpędu To było w afekcie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, Daniel Janus napisał: W SG 2.5XT AT tego problemu nie ma. Ciągnie pięknie z dołu, mocy nie brak, można zatrzymać się na stromym podjeździe i ruszyć ponownie, co wolnossaku nie zawsze się da mimo reduktora. Sprawdzone na Subariadach Pozostaje jedynie potwierdzić. Widziałem @Daniel Janus(a raczej jego SG 2.5XT AT) w akcji i faktycznie nie miał problemów z ruszaniem nawet przy stromych, technicznych podjazdach. Natomiast ja (a raczej Smoczyca SG 2.0 NA manual) mimo zapiętego reduktora przy naprawdę stromych podjazdach musiałem brać "lekki" rozpęd (tak jak pisze @mattipk) tak by nie pozwolić by obroty silnika spadły poniżej powiedzmy 3000 rpm. Ruszanie w takich warunkach Smoczycą kończyło się zazwyczaj charakterystycznym zapachem (oczywiście może moja technika nie była zbyt "wyszukana" niemniej jednak). Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez arkadio 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk_kamil Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Potwierdzam z tym zapachem, też to przerabiałem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 W dniu 5.08.2019 o 11:24, miki_mi2 napisał: Proszę o dopisanie do listy ( mam nadzieję, że Oktan zdąży ogarnąć auto ) Byłem dwa weekendy temu tam na bunkrach podczas zlotu bunkrowca. Załoga z bunkrów to kopalnia bunkrowej wiedzy - polecam A na kołbieli należy uważać na kałuże - niektóre są niepozorne a głębokie, jak ta : 2 godziny temu, Infra napisał: Jechałem bokiem, 2/3 samochodu poza kałużą ale przednie koło ześlignęło się po glinie, od razu duży spadek do kałuży, która zassała gliną pół samochodu ... i po ptokach. a nie mówiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 No tak, u mnie zdarza się że nawet pod mała górkę mam problem się wtoczyć po zatrzymaniu.. Załóż jeszcze ATki i będzię lepiej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 17 godzin temu, miki_mi2 napisał: a nie mówiłem głupich nie nie sieją, sami się rodzą... czy jak to tam szło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Parampampam 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Za-je-faj-ny mod Sam montowałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Tak, wczoraj 2 godz i dzisiaj godzinka.Trochę grzania opalarką i wyszło całkiem ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk_kamil Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Widzę, że strach padł po ostatnim rajdzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 18 minut temu, koziolek napisał: Tak, wczoraj 2 godz i dzisiaj godzinka. Trochę grzania opalarką i wyszło całkiem ok. Przymierzam sie do mojego, ale obawiam sie iż przetłoczenie błotnika nie pozwoli na spasowane snorkela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Przymierzam sie do mojego, ale obawiam sie iż przetłoczenie błotnika nie pozwoli na spasowane snorkela. No ten co montowałem może nie podpasować, może jakiś krótszy żeby wszedł w błotnik za kołem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) O tym miejscu myśle. Mam mniej "płaskiego" niż w sg. Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez Pan Dziedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Bardziej bym się obawiał tego przetłoczenia nad kołem jest wyżej niż w SG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Spotkamy sie niebawem, to pozwolisz że se zwymiaruje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozrabiara Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, pk_kamil napisał: Widzę, że strach padł po ostatnim rajdzie:) Błędna ocena, to nie strach, a przezorność. Plyty pod silnikami są, snorkel jest @Panzerpferd Twój ruch, wierzymy w Ciebie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk_kamil Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Przezorność spowodowana strachem;):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się