thomson0073 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Cześć, mam nietypowy problem z moim LGT, otóż jak zaświeci się rezerwa a auto pokazuje jeszcze 50 mil do końca paliwa to od razu załącza się check engine i miga cruise. Po zatankowaniu i uruchomieniu silnika problem za pierwszym razem zniknął, dzisiaj była powtórka z rozrywki. Z tym, że musiałem wyłączyć i załączyć auto i za 4 razem było wszystko OK. Mieliście taki problem? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voywit35 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Możesz mieć syfy i przytyka filtr paliwa , efektem tego jest deficyt na którymś cylindrze, i pojawia się niskie ciśnienieWysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiek2247 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 ekstremalna sytuacja raczej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 No chyba staremu wyjadaczowi nie trzeba pisać, że najważniejsze, to odczytać jaki błąd kryje się za CEL W samochodach z rynku US, są zdaje się dodatkowe czujniki ciśnienia par w baku, bo wywalają CEL przy niedokręconym korku wlewu paliwa/nieszczelności układu. Nie wiem, z jakiego rynku ten LGT, ale może to coś podobnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 5 godzin temu, Kambol napisał: No chyba staremu wyjadaczowi nie trzeba pisać, że najważniejsze, to odczytać jaki błąd kryje się za CEL W samochodach z rynku US, są zdaje się dodatkowe czujniki ciśnienia par w baku, bo wywalają CEL przy niedokręconym korku wlewu paliwa/nieszczelności układu. Nie wiem, z jakiego rynku ten LGT, ale może to coś podobnego Mykam dziś podpiąć go pod kompa. Błąd chyba powinien zapisać się jako historyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaros Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 U mnie czasem wywala błąd P0463 kiedy wskazówka zbliża się do dolnej kreski, po tankowaniu błąd znika, możliwe, że przycina się pływak lub są wytarte ścieżki czujnika poziomu paliwa i komputer głupieje dostając błędny sygnał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 12 godzin temu, Yaros napisał: U mnie czasem wywala błąd P0463 kiedy wskazówka zbliża się do dolnej kreski, po tankowaniu błąd znika, możliwe, że przycina się pływak lub są wytarte ścieżki czujnika poziomu paliwa i komputer głupieje dostając błędny sygnał. Właśnie odczytałem ten sam błąd P0436 Układ czujnika ciśnienia - przerwa w obwodzie albo wysokie napięcie. To się chyba wymienia. Zobaczymy czy wyskoczy przy następnym tankowaniu. W sumie zdarzyło się chyba 2 razy, że pomimo paliwa w baku wskazówka opadła do zera i powolutku się podnosiła... Ale nie ukrywam, że to mało komfortowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się