atlas1977 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) Dzień dobry Chciałbym prosić o kolejną pomoc i poradę w sprawie mojego złomka. Wczoraj wywalił kontrolki pomarańczowe na desce i zaczął poruszać się w żółwim tempie. Turbo praktycznie nie dmucha. Komputer wysondował: P2565 Turbocharger Boost Control Position Sensor A Circuit High. Jak mniemam, jest to jakiś czujnik przy turbince i przestał sobie radzić z życiem CZasem jednak działa, kontrolki nadal się świecą ale auto jeździ normalnie i ma pełną moc - szczególnie rano. Potem klapa.....znów nie dmucha. CZy możecie mi drodzy forumowicze powiedzieć co to za czujnik? Czy da się go kupić bez turbiny, może regenerować, naprawić? Nie wiem nawet mówiąc szczerze gdzie go szukać. Byłem pod autem, turbo na dole, gruszki kawałek widać nawet ale za cholerę nie wiem co padło. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Zamówiłem całą turbinę w używce, tak chyba będzie najwygodniej......ciekaw jestem czy zmieniając muszę mieć jakieś nowe uszczelki itp.... więc...jestem właścicielem turbinki z przebiegiem 30000km :)) co bardzo mnie cieszy. Mam nadzieję, że będzie pasować do mojego auta bo zakupiłem w ciemno gdyż stan i cena były nader atrakcyjne. Zawsze lepiej prawie nóweczkę niż choćby najlepiej zregenerowaną. Turbo VF55 razem z czujnikiem geometrii o którym mówi się, że to święty gral i nie do dostania Szkoda, że tu taka wakacyjna cisza Pozdrawiam Edytowane 31 Lipca 2019 przez atlas1977 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atlas1977 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Dzień dobry Turbina wymieniona w całości. Swoją drogą jej umiejscowienie tylko pozornie może cieszyć kogoś kto chce ją wyciągnąć. Część śrubek jest nad DPF-em i trzeba go wywalić zanim się je odkręci. Z innych doświadczeń mogę powiedzieć, że nakrętki na szpilkach są bardzo miękkie i można nieumiejętnie działając spowodować, że zrobią się okrągłe. Poza tym reszta śrubek-śrubeczek przerdzewiała do tego stopnia, że wszystkie się pourywały. Po zamontowaniu nowej balbinki błędy pogasły. Stare turbo chyba da się uratować bo sam czujnik jest raczej sprawny, natomiast należy wyczyścić kierownice zmiennej geometrii co w wolnym czasie uczynię i będzie zawsze jakiś zapas, lub zadowolę potrzebującego. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się