Jump to content
Pudelski7

Na co zwrócić uwagę przy zakupie.

Recommended Posts

Witam

Rozglądam sie za jakimś subarakiem, nie ważne jaki dokładnie model, musi byc kombiak lub suv. Najbardzie mnie interesuje Legacy Forester lub wrx. Cena jaka mogę wyłożyć to 12000-14000 tys. Stan tylko i wyłącznie bardzo dobry, mam już dość ratowania kolejnego egzemplarzu kupionego w okazyjnej cenie do którego trzeba włożyć "odrobinę pracy". 

Mogę prosic o porady na co zwracać uwagę, słyszałem że niektóre silniki są wadliwe, z tego co pamiętam to chyba 2,5 Turbo. 

Będę wdzięczny za porady. Mam nadzieję że pisze w dobrym dziale. 

 

Był bym zapomniał czy te silniki dobrze znoszą podtlenek LPG

Edited by Pudelski7

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Pudelski7 napisał:

Stan tylko i wyłącznie bardzo dobry,

 

Chyba przy proponowanych kwotach gdzieś Ci się po jednym zerze zapodziało. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moooże jakiegoś wolnossącego Forka SF/Imprezę GC znajdziesz w tej kasie. Głównie martw się blachą (tylne nadkola i progi).

 

3 godziny temu, Pudelski7 napisał:

Mam nadzieję że pisze w dobrym dziale. 

 

Niestety...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Młodszej igiełki jak SF czy GC w tej kasie nie kupisz aby było w idealnym stanie. Mowa o N/A. I to też będzie ciężko bo jak ludzie mają je w takim stanie to pozbywać się nie chcą.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz Legacy IV/Outbacka III w tym bardzo dobrym stanie, to tam wyjmij ze skarbonki jeszcze kilka tysiączków. Chyba porządne auta z tych Subaru, że są w cenie. ;) 
No i rdza zjada jak wszystko inne w tym klimacie. Zabezpieczysz porządnie to będzie spokój i nawet sól nie będzie straszna. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co sądzicie o tym,

https://www.facebook.com/marketplace/item/2054150241553340/

 

 

Myślę że w podanej cenie spoko egzemplarz można kupić. Jeśli chodzi o rdze to wiem na co patrzeć, raczej interesują mnie porady dotyczące silnika bo przy boxerze nigdy nie grzebałem. Może być wersja wolnossąca, nie musi to być STI. Żeby miała na poziomie 160 KM i to mi wystarczy. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umów przegląd, w ASO polecam i będziesz wszystko wiedział. Lepiej wsadzić 300 i wiedzieć, że szrot niż 14k i płakać po fakcie. A ze zdjęć nic nie wynika.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasna sprawa ewentualnie jakas stacja kontroli, gdzies wczytalem zeby omijac auta z wloch. Prawda to? Wydaje mi sie ze te auta sa najlepszym wyborem bo nie sa chrupniete rdza, a szrota mozna wszedzie znalesc. Jak wyglada serwisowanie tych silnikow, bo z tego co mi wiadomo kazda czynnosc serwisowa rosnie do rangi mega uciazliwej. Nawet wymiana swiec potrafi byc problematyczna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...